تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

آشنایی با ارزان ترین رستوران های تور مشهد

آشنایی با ارزان ترین رستوران های تور مشهد

1402/08/21 - تور مسافرتی




توضیحات

بعد از گشت و گذار در شهر پرجاذبه مشهد و زیارت حرم مطهر، حالا نوبت آن است که شکمی از عزا دربیاورید. اما اگر می خواهید به طور ارزان تر و مقرون به صرفه تری از خجالت شکم شکموی خود دربیایید! با من تا پایان این مقاله همراه باشید تا لیستی از ارزان ترین رستوران های تور مشهد را در اختیارتان قرار دهم.

ارزان ترین رستوران های مشهد

بعد از  رزرو یک اقامتگاه مناسب و مقرون به صرفه، حالا نوبت شکم گردی هست! چون وقتی گرسنه تون می شه دیگه برای شما ه یچ چیز بهتر و دل نشین تر از غذا خوردن نیست. پس در ادامه مقاله با من همراه شوید تا لیستی از ارزان ترین رستوران های مشهد را به شما معرفی کنم.

معرفی ارزان ترین رستوران های مشهد

در ادامه به معرفی ارزانترین رستوران های مشهد خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید:

رستوران زنجیره ای البیک مشهد
در لیست یکی از ارزان ترین رستوران های مشهد قرار گرفته است. این رستوران دو طبقه دارد و در آن انواع غذاهای فست فودی طبخ می شود و به نسبت قیمت آن، غذاهای با کیفیتی را برای مشتریان خود طبخ و آماده می کند.

رستوران میچکای مشهد

رستوران میچکای مشهد
 از  جمله ارزان ترین رستوران های تور مشهد است. شما در بدو ورود خود به این رستوران با لیست بلند بالایی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی رو به رو می شوید که حسابی می تواند دهانتان را آب بیندازد

برای دیدن تورهای لاکچری کیش اینجا کلیک کن

رستوران کپلی برگر مشهد

 یکی از محبوب ترین رستوران های مشهد در زمینه انواع فست فود است. در این رستوران ارزان قیمت، انواع  پیتزا، ساندویچ ، برگر و... سرو می شود. خیالتان هم جمع! کیفیت غذاهایش هم خوب است و شما از گذاشتن پای خود در این رستوران پشیمان نخواهید شد!

رستوران رضایی مشهد

 یک رستوران قدیمی و سنتی است و حال و هوایی نوستالژیک دارد. این رستوران شش شعبه دارد. در این رستوران نسبتا ارزان قیمت که می توان آن را در لیست ارزان ترین رستوران های تور مشهد قرار داد، انواع غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت سرو می شود.

رستوران پیتزا پیتزا در مشهد

 یک رستوران محبوب و پرطرفدار در میان ساکنان شهر مشهد است و توانسته مشتریان و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این رستوران، همان طور که از نامش نیز پیداست، انواع فست فودهای خوشمزه و دلچسبی مثل پیتزا سرو می شود و علاوه بر آن که قیمت منوهای غذایی آن مناسب است، کیفیت فست فودهای آن نیز مطلوب است.

رستوران غذا مذای مشهد

این رستوران را نیز می توان در لیست ارزان ترین رستوران های تور مشهد قرار داد. دز این رستوران انواع غذاهای خورشتی و کبابی خوشمزه سرو می شود. این رستوران ، علاوه بر غذاهای خورشتی و کبابی، شوله زرد هم سرو می کند.

رستوران انصار الزهرا

 یکی از ارزان ترین رستوران های تور مشهد است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی از جمله ماهی،کباب و خورشت  با بهترین قیمت و کیفیت سرو می شود.

رستوران گریل هاوس

ارزان ترین رستوران های تور مشهد.

در این رستوران انواع فست فود و پیتزا سرو می شود که مشتریان زیادی را هم توانسته به خود جلب کند. اگر به غذاهای فست فودی علاقه زیادی دارید و در عین حال هم می خواهید قیمت آن هم مناسب باشد، حتما سری به این رستوران هم بزنید.

رستوران پیتزا کورال مشهد

 همان طور که از نام این رستوران هم پیداست، در این رستوران، انواع فست فودهای خوشمزه مثل پیتزا و پاستا سرو می شود. محیط دنج و دل نشینی دارد و اشتهای شما برای خوردن غذا را چندین برابر می کند!

تخفیفات 40% برای همین هفته تور کیش از دست نده !!!!!!!!!! کلیک کنید کد تخفیف 1199

کلام آخر...

در این مقاله به شما ارزان ترین رستوران های مشهد را معرفی کردم که در عین حال که ارزان قیمت هستند، اما کیفیت غذاهای آن مطلوب بوده و همه مشتریانی که به این رستوران ها رفته اند، از کیفیت طبخ غذاهای آن راضی بوده اند. اگر  شما هم می خواهید سفرتان به مشهد برایتان ارزان تر تمام شود، پیشنهاد می کنم حتما سری به یکی از این رستوران های معرفی شده در مقاله سایت بزنید. امیدورام از مطالب این مقاله از سایت هم کوچ هم نهایت بهره و استفاده را برده باشید و توانسته باشم شما را با رستوران های ارزان قیمت مشهد آشنا کرده باشم. اگر شما هم رستوران ارزان قیمت دیگری می شناسید که در این لیست موجود نیست، از شما ممنون می شوم در بخش نظرات و کامنت های خود آن را به سایر دوستان و عزیزان معرفی کنید. سفر خوش و ایام به کام...

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود