ارزانترین تور استانبول

ارزانترین تور استانبول

1402/05/20 -




توضیحات

ارزانترین تور استانبول

ارزانترین تور استانبول  : تعطیلات آخر هفته شده است و دوست دارید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید؟ به احتمال زیاد اولین گزینه ای که به ذهنتان خطور می‌کند کشور ترکیه و شهر استانبول است. شهری تاریخی و زیبایی که گردشگران مختلفی در سرتاسر دنیا آرزوی دیدن آن را دارند. اما قبل از آنکه بخواهید به این شهر زیبا سفر کنید لازم است اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های این شهر،‌ نحوه سفر کردن به آن، قیمت تور و بهترین زمان خرید تور به این شهر به دست آورید.

ارزانترین تور استانبول

شهر استانبول

شهر دوست‌داشتنی استانبول در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه قرار گرفته و دارای مساحت 831/1 کیلومتر مربع است. بخش قدیمی استانبول روی هفت تپه بنا شده که همگی در میان دیوار دفاعی شهر قرار‌ داشته‌اند. بلندترین نقطه استانبول تپه کاملیکا (Camlica Hill) یا به ترکی چاملیچا تِپِسی (Çamlıça Tepesi) نام دارد
که حدود 267 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. در ادامه می‌توان گفت جمعیت این شهر طبق آمار سرشماری که در سال 2016 میلادی انجام شده 14804116 نفر بوده است. توجه داشته باشید که استانبول دارای 3 فرودگاه به اسم‌های “فرودگاه آتاتورک” و “فرودگاه صبیحه گوکچن” و در نهایت “فرودگاه استانبول” که به تازگی تاسیس شده است، می‌باشد.

شهر استانبول

                                               

تور استانبول

زبان رسمی: ترکی
پول رایج: لیر ترکی (TRY)، هر 1 لیر ترکیه (2,000 تومان)
دین رسمی: ترکیه کشوری سکولار است و بنابراین در این سرزمین چیزی به نام دین رسمی وجود ندارد. با این حال بیشترین جمعیت مذهبی این کشور، یعنی 97% را مسلمانان تشکیل داده‌اند که اغلب آن ها سنی مذهب هستند و شیعه ها در اقلیت قرار دارند.
سوغات شهر: قهوه، ادویه، شیرینی پسته‌ای، باقلوا و راحت القلوم، قهوه جوش، پوشاک، زیورآلات و …
پیش شماره ترکیه: 90+
پیش شماره استانبول: 212 و 216
پلیس: 155
آمبولانس: 112
آتش‌ نشانی: 110
امنیت ساحل:158

تور استانبول ارزان

پیدا کردن تور ارزان استانبول کار سختی نیست تنها باید چند نکته را رعایت کنید. قبل از هر چیز شما با انتخاب پروازهای ایرانی و همین‌طور صندلی‌های معمولی می‌توانید در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید. موضوع بعدی انتخاب هتل است که اکثر افراد بیشتر به ستاره‌های آن توجه می‌کنند. درست است که هتل‌هایی با ستاره بیشتر گران‌تر هستند اما بد نیست بدانید برخی هتل‌ها تنها به دلیل موقعیت‌شان در شهر هزینه بیشتری دارند مثلا هتل‌های پنج ستاره نزدیک میدان تکسیماز هتل‌های پنج ستاره مناطق دیگر گران‌تر هستند.

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان برای تور گردشگری استانبول از مارس تا می (فروردین تا خرداد) و بین سپتامبر و نوامبر (مهر تا آذر) است. در این تاریخ ها معمولا ازدحام در جاذبه های گردشگری شهر قابل کنترل است. همچنین نرخ اتاق ها متوسط بوده و دمای روز معمولا معتدل رو به سرد می‌باشد. در همین حال، دسامبر تا فوریه (دی تا اسفند)
ارزان‌ترین ماه ‌ها برای بازدید هستند، اما شرایط بارانی، برفی و سرد استانبول به این معنی است که در طول اقامت خود باید لباس های گرم بپوشید.

بهترین جاهای دیدنی استانبول

مسجد ایاصوفیه
کاوش در کاخ توپکاپی (مجموعه عظیم از هنر اسلامی و تاریخی)
بازدید از مسجد آبی (سلطان احمد کامی)
آب انبار بازیلیکا (تالار زیرزمینی و عجیب)
بنای تاریخی هیپودروم
موزه باستان شناسی استانبول
خرید در بازار بزرگ
دیدن معماری بی نظیر مسجد سلیمانیه
خرید محصولات ترکیه در بازار ادویه
بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول

وقتی به استانبول سفر میکنید به مهد بازارهای بزرگ و مراکز خرید بی نظیر و فروشگاه های لوکس و مدرن ترکیه سفر کرده اید. استانبول جاذبه های دیدنی زیادی دارد که خرید در مراکز خرید بی نظیرش یکی از همین جاذبه ها برای گردشگران است. شما لذت خرید از برترین برندهای ترکیه با قیمت های مناسب در جایی جز
استانبول تجربه نکرده اید. شما را با 5 مرکز خرید استانبول آشنا میکنیم. با تور مسافرتی استانبول خریدی مطمعن داشته باشید.
مرکز خرید استانبول مال
مرکز خرید فروم استانبول
مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول
مرکز خرید زورلو استانبول
معروف ترین بازارهای استانبول

مهم ترین و معتبرترین بازار این شهر

شهر استانبول به دلیل قدمت تاریخی در زمینه تجارت و خرید و فروش سابقه ای دیرینه دارد و دارای بازارهای زیادی در طول تاریخ میباشد. یکی از مهم ترین و معتبرترین بازار این شهر بازار بزرگ استانبول است که شباهت زیادی به بازار بزرگ تبریز دارد. شهر استانبول بازارهای متعددی دارد که در گردشگران زیادی از این بازارها دیدن میکنند. با تور استانبول قیمت کالاهای برند در بازارهای این شهر را با قیمت مناسب بخرید. این بازارها عبارتند از:
بازار فاتح استانبول
بازاراولوس استانبول
بازار آراستا استانبول
بازار صحفلار استانبول
بازار ادویه استانبول

بهترین هتل های استانبول

انتخاب هتل یکی از مهم ترین قسمت های بزنامه ریزی برای سفر است. استانبول به عنوان توریستی ترین شهر ترکیه، هتل های متعددی را با تعداد ستاره های مختلف در دل خود جای داده است. برای رزرو هتل در استانبول باید توجه داشته باشید که اکثر هتل های این شهر در دو ناحیه بی اوغلو و فاتح هستند؛ دلیل آن وجود جاذبه ها و مراکز خریدی است که در این محدوده قرار دارد. از جمله بهترین هتل های استانبول می توان به هتل الیت ورلد، هتل گرند جواهر، هتل گلدن پارک، هتل تایتانیک سیتی، مرکور استانبول بومونتی، هتل چراغان، هتل بایوتل، هتل آدلمار، سوئیس هتل، هتل اینترکنتیننتال، هتل دیوان، هتل الیت ورلد پرستیژ، هتل وایت مونارچ، هتل هیلتون بسفروس و ... اشاره کرد.
بهترین هتل های استانبول

چرا تور استانبول پرطرفدار است؟

تاریخ غنی و پرماجرای استانبول و میراثی که از آن به جای مانده، حال و هوای دوست داشتنی، غذاهای خوشمزه، زندگی شبانه هیجان انگیز، مراکز خرید و تفریحی متعدد و تنوع محصولات و البته جذابیت جادویی استانبول، تور استانبول را اینقدر پرطرفدار کرده است.مسافران ممکن است به دلایل مختلف تور استانبول را انتخاب کنند. کسی با علاقه به مراکز تاریخی و فرهنگی و با هدف بازدید، می تواند با تور به استانبول سفر کند. مسافری دیگر با هدف خرید لباس و پوشاک، تور استانبول را انتخاب کند. تور استانبول میتواند انتخاب خوبی برای ماه عسل باشد. و یا تور استانبول نوروز 1402 بسیار پرطرفدار است.بسیاری از مسافران، جذب همان جذابیت جادویی استانبول می شوند. تور استانبول را رزرو می کنند و به استانبول سفر می کنند. بر این باورند که تور استانبول همیشه انتخاب خوبی است. در خیابانهای استانبول می توان بدون هیچ مقصدی پرسه زد. در استانبول می توان بدون برنامه روز را آغاز کرد و تا پاسی از شب سرگرم بود. و از تک تک لحظات لذت برد.

منبع : لذت بهترین مسافرت استانبول با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود