ارزان ترین فصل تور آنتالیا

ارزان ترین فصل تور آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

 ارزان ترین فصل تور آنتالیا : همانطور که می دانید آنتالیا در جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد و یک شهر ساحلی است که به علت این که دارای امکانات رفاهی و تفریحی و جاذبه های گردشگری زیادی است شهرت فراوانی کسب کرده است. تور آنتالیا یکی از محبوب ترین تورهایی است که تابستان به این کشور مسافران زیادی را می برد. در واقع باید بگوییم که در فصولی از سال که تورها خواهان بیشتری دارند، قیمت آنها بالاتر است و بالعکس در فصولی از سال که تور آنتالیا خواهان کمتری دارند قیمت شان پایین تر می آید و تور آنتالیا ارزان تر می شود. علاوه بر این باید بیان کنیم که سفر به آنتالیا فقط در فصل تابستان مناسب نیست. بلکه در بسیاری از فصل های دیگر افراد زیادی به این شهر سفر می کنند.

مناسب ترین زمان سفر به آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

بهترین زمان برای سفر با تور آنتالیا ارزان این در شرایطی است که آب و هوای آنجا معتدل باشد. به همین علت بهتر است برای سفر با تور آنتالیا ارزان در فصل بهار اقدام کنید. زیرا در فصل بهار دلچسب ترین و بهترین هوا را دارد و شرایط آب و هوایی آنجا مدیترانه ای و معتدل است. علاوه بر این باید بگوییم که کشور ترکیه در همه فصول سال دارای گردشگران بسیار زیادی می باشد. زیرا جاذبه های گردشگری آن بسیار زیاد است و همین موضوع باعث شده تا شهر آنتالیا به کشور ترکیه قطب گردشگری به حساب بیایند. علاوه بر این باید بگوییم که بهترین زمان برای سفر به آنتالیا نیمه فروردین تا نیمه اردیبهشت ماه است یعنی از ۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت آنتالیا آب و هوای مناسبی دارد. شما می توانید به این کشور سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن در فصول مختلف سال لذت ببرید. 

دروازه هادریان و قلعه رومیان آنتالیا

 ارزان ترین فصل تور آنتالیا: اگر قصد سفر با تور آنتالیا ارزان را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به دروازه هادریان و قلعه رومیان سفر کنید. زیرا یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی آنتالیا دروازه هادریان به حساب می آید. این دروازه ورودی کالیچی است و بخشی از دیوارهای آن متعلق به یونان و روم باستان است. علاوه بر این باید بیان کنیم که دروازه هادریان متعلق به یونان و روم باستان است و از آن دوران تا به حال سالم مانده است.

این دروازه در سال ۱۳۳۰ پس از میلاد توسط امپراتور روم باستان بنا شده است و جنس آن از جنس سنگ مرمر می باشد و بسیار مستحکم و مقاوم است. همچنین باید بیان کنیم که در کنارش مجسمه های حکاکی شده بسیار زیبایی وجود دارد. شما می توانید به این مکان سفر کنید و از حکاکی های آن لذت ببرید.
قلعه رومی آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا و پارک کارالی اوغلو آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا یک مجموعه بسیار زیبا و بی نظیری است که در آن معبد آرتمیس و مسجد ایاصوفیه و تئاتر آسپندوس واقع شده است. علاوه بر این باید بیان کنیم که یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آنتالیا پارک کارالی اوغلو می باشد. یکی از بزرگترین و مشهورترین پارک هایی که در آنتالیا وجود دارد پارک کارالی اوغلو است.

بیشتر بخوانید: پارک های آبی محبوب در آنتالیا

این بار بسیار باشکوه و زیبا است و در منطقه کالیچی واقع شده و یک مکان خوبی برای تفریح و گشت و گذار و استراحت است. علاوه بر این باید بیان کنیم که در این پارک ساختمان شهرداری و برج هیدریلیک کلوسیتی استخر های بزرگ قرار دارد. علاوه بر این باید بیان کنیم که معروف ترین مجسمه های که در این پارک ساخته شده است مجسمه کارگر و پسرش است. این غار دارای کافه ها و رستوران های بی نظیر و زیبا است. علاوه بر این درون آن گل های رنگارنگ بسیار زیادی وجود دارد و محل مناسبی برای پیک نیک خانوادگی است. 

سخن پایانی

آنتالیا شهری است که در جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است و یک شهر ساحلی است که امکانات رفاهی و تفریحی و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد. این شهر جزو شهرهای است که محبوبیت و توریست بسیار زیادی دارد و قطب گردشگری کشور ترکیه به حساب می آید.

دروازه هادریان و دو تا از جاذبه های گردشگری و دیدنی آنتالیا هستند که بسیار شگفت انگیز و زیبا هستند دروازه هادریان متعلق به دوران روم باستان و یونان است و توسط امپراتور روم باستان در سال ۱۳۳۱ پس از میلاد از جنس سنگ مرمر تولید شده است. علاوه بر این باید بگوییم یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آنتالیا مینی سیتی و پارک کارالی اوغلو است. پارک کارالی اوغلو یک مکان مناسب برای تفریح و پیک نیک خانوادگی است.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود