اطلاعاتی درباره استانبول برای سفر

اطلاعاتی درباره استانبول برای سفر

1402/05/19 -




توضیحات

اطلاعاتی درباره استانبول برای سفر: استانبول مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه به‌حساب می‌آید چه از نظر اقتصادی و چه از نظر فرهنگی شهر استانبول یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای سفر کردن است شما می‌توانیم هنگامی که وارد شهر استانبول می‌شوید از تنگه بسفر و دریای مرمره بازدید کنید تنگه بسفر که در کنار شهر استانبول دارد باعث جداشدن آسیا و اروپا از هم شده است وجود بنادر مختلف در شهر استانبول در این شهر از جمله دلایل انتخاب تور استانبول مقایسه با دیگر تورها است.

هنگامی که حرف از کشور ترکیه می‌شود امکان دارد شما ما اولین شهری که به ذهنتان می‌رسد نام استانبول نباشد. شهر استانبول چه در کشورهای اروپایی در کشورهای آسیایی بسیار معروف و محبوب است.

تور استانبول

جغرافیا و جمعیت شهر استانبول برای انتخاب سفر با تور استانبول

شهر استانبول از جمله پرجمعیت شهرهای اروپا و کشور ترکیه است. شهر استانبول وجود جواز ۱۰ میلیون جمعیت دارد و ازآنجایی‌که در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار دارد علاوه بر اینکه افراد زیادی علاقه‌مند به زندگی در این شهر هستند افراد زیادی نیز برای بازدید از این شهر توی استانبول را انتخاب می‌کند.

همه‌روزه افراد زیادی از سراسر دنیا از کشورهای مختلف به شهر استانبول سفر می‌کنند تا تنها در خیابان‌های این شهر قدم بزنند و از گوشه‌گوشه این شهر بازدید کنند. سفر به شهر استانبول خاطره بسیار خوبی در ذهن شما خواهد بود. قرارگیری در شرایط جغرافیایی در میان جمعیت عظیم استانبول تجربه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

آب‌ وهوای شهر استانبول

فصل بهار: از جمله فصل‌های مناسب برای سفر با تور استانبول به کشور ترکیه فصل بهار است در این فصل هوای کشور ترکیه شهر استانبول نه سرد و نه گرم است بنابراین شما مشکلی با شرایط هوایی این فصل نخواهید داشت.

فصل تابستان: فصل تابستان از جمله فصل‌های شلوغ شهر استانبول از سوی جمعیت زیادی در این فصل به شهر استانبول سفر می‌کند علاوه بر این هوا در این فصل به‌شدت گرم و شرجی است.

فصل پاییز: فصل پاییز مانند فصل بهار برای انتخاب جوی استانبول مناسب است زیرا شرایط هوایی فصل پاییز مانند بهار نه سرد و نه گرم است.

فصل زمستان: فصل زمستان در کشور ترکیه شهر استانبول فصل برف‌وباران است این فصل باوجوداینکه هوای نسبتاً سردی دارد اما حال و هوای عید سال نو سرمای آن را از بین می‌برد.

زبان و مذهب در شهر استانبول برای انتخاب تور استانبول

مردمان کشور ترکیه از گذشته‌های دور به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کردند. با وجود این که برخی از کلمات و تا حدودی لهجه در کشور ترکیه دچار تغییر شده ما همچنان زبان آنها حالت گذشته خود را حفظ می‌کند. مردمان ترکیه مردمان بسیار متعصب ای به‌خصوص در زمینه مسائل کشوری مذهبی و زبان ترکی هستند بنابراین یکی از دلایل حفظ زبان در کشور ترکیه نیز همین مسئله است.

هنگامی که شما با تور استانبول به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر می‌کنید نیازی به آموزش زبان ترکی استانبولی ندارید زیرا یک تولید به همراه شما خواهد بود. اکثریت کشور ترکیه و شهر استانبول مسلمان هستند و افراد زیادی از آنها سنی و تعداد کمی مسیحی و یهودی در بین اکثریت آنها قرار دارند.

واحد پول در شهر استانبول

اطلاع از واحد پول شهر استانبول برای سفر با تور استانبول اهمیت زیادی دارد اگر شما بخواهید برای مثال از کشور ایران به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر کنید لازم است تا پول خودرا از تومان به لیر که واحد پول ترکیه است تبدیل کنید ازآنجایی‌که قیمت‌ها با یکدیگر فرق دارند ممکن است پول کشور شما نسبت به پول کشورهای ترکیه کم‌ارزش‌تر و یا باارزش‌تر باشد به همین دلیل ممکن است قیمت‌ها تا حدودی بالا یا پایین بیاید.

واحد پول ترکیه

همان‌طور که گفته شد شهر استانبول به این دلیل که از گذشته‌های خیلی دور موردتوجه افراد مختلفی قرار گرفته است به همین دلیل تا به امروز طرف‌داران زیادی در کشورهای اروپایی و چه در کشورهای آسیایی دارد.

شهر استانبول از جمله بااهمیت‌ترین شهرهای کشور ترکیه به‌حساب می‌آید که در کنار تنگه بسفر قرار دارد قرارگرفتن شهر استانبول در کنار تنگه بسفر خود به‌تنهایی یکی از مزیت‌های شهر استانبول به‌حساب می‌آید. مردمان شهر استانبول به‌مانند سراسر کشور ترکیه ترک‌زبان هستند و به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. سفر با تور استانبول به شهر استانبول تجربه بی‌نظیری برای شما خواهد شد.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود