همه اطلاعات مهم در کیش

همه اطلاعات مهم در کیش

1402/05/21 -




توضیحات

بانک اطلاعاتی کیش

آیا میدانید پرواز تهران تا کیش چند ساعت است؟ آیا ساعت کاری در جزیره کیش را میدانید؟ مکانهای مهم کیش را میشناسید ؟ آیا مراکز ارزان فروش در جزیره کیش را میدانید؟

اگر سفر تور کیش را برای بار اول انجام میدهید، قطعاً سوالات مهمی در ذهنتان هست که میخواهید جواب همه آنها را یکجا داشته باشید. ما این پست را برای شما فراهم کرده‌ایم تا جواب همه سوالهایتان را یکجا در یک صفحه ببینید. همراه ما باشید تا آخر...

آیا میدانید پرواز تهران تا کیش چند ساعت است؟

اگر اولین سوال شما این است که پرواز تهران تا کیش چند ساعت به طول می‌انجامد و آیا پرواز با ایرلاین خاصی برگزار میشود؟ میتوان چنین گفت پرواز حدوداً یک ساعت و 48 دقیقه است که فاصله هوایی کیش تا تهران 1043 کیلومتر می‌باشد. اما پرواز کیش با همه ایرلاین های معتبر داخل ایران برگزار میشود که این ایرلاینها شامل ماهان - کیش ایر - زاگرس - قشم ایر- معراج - آتا - سپهران می‌باشد. اما آیا نرخ پرواز کیش متفاوت است ؟ بله هر ایرلاینی در هر شرایطی قیمت های متفاوتی برای پرواز کیش دارد. اما با توجه با چارتر بودن پرواز کیش اگر میتوانید از بلیط هواپیمای چارتر کیش استفاده کنید چونکه هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد
 پرواز تهران تا کیش چند ساعت است

جزیره کیش چه ساعتی از روز شروع به کار میکنند؟

اما سوالی که شاید جوابهای متفاوتی در باره آن شنیده باشید این است که ساعت کاری مغازه‌ها و یا بهتر است بگویم تمام  جزیره کیش چه ساعتی شروع به کار میکنند. شاید زندگی در این جزیره کمی متفاوت تر از بقیه شهرهای ایران باشد. مثلا ساعت کاری ادارات در این جزیره نیز متفاوت است. یعنی ساعت کار آنها از 8 صبح تا 13:30 و بعد ازظهر از ساعت 17 تا 19 مشغول به کار هستند. و اما مراکز خرید و مراکز خصوصی مثل بازارها و هایپرها در تمام طول هفته همچنین جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 13:30 و بعد ازظهر از ساعت 17 تا 23 مشغول به کار هستند. اما بعضی مکانهای خصوصی هر از گاهی تا ساعت یک بامداد نیز مشغول فعالیت هستند.

ارزانترین مراکز فروش در کیش

برای ارزان خرید کردن در جزیره کیش میتوانید به این قسمتها سر بزنید و خرید ارزان داشته باشید:

بازارچه شقایق کیش - بازار دامون کیش - بازار شهر چین کیش - بازار مریم کیش - بازار مروارید کیش - بازار مرجان کیش
ارزانترین مراکز فروش در کیش

هزینه حمل و نقل با تاکسی در کیش چقدر است؟

شاید برای هر کسی اتفاق افتاده باشد قبل از سفر به هر جایی به بررسی هزینه تاکسی یا هر وسیله‌ای دیگر برای حمل و نقل در سطح شهر مقصد بپردازد. چون تور کیش نوروز 97 نزدیک می باشد و مسافران زیادی در تعطیلات به جزیره کیش سفر میکنند ، شاید شما نیز به دنبال هزینه تاکسی در سطح جزیره بپردازید و بخواهید بر اساس اطلاعات بدست آمده از هزینه حمل و نقل تور کیش خود را برنامه ریزی کنید.

خودرو تاکسی در جزیره کیش متنوع و رنگ و رنگ می‌باشد اما بیشترین رنگ شامل ماشینهای زرد و ماشینهای سفید است.

تاکسی متر ، وسیله ای برای حساب کردن هزینه تاکسی به صورت متری می‌باشد که دیگر مسافر مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد رانندگان تاکسی نخواهد شد. این تاکسی‌ها که شامل تاکسی متر هستند از ساعت 6 صبح تا ساعت 1 بامداد 3600 تومان و پس از 1 بامداد 4500 تومان محاسبه میشود. به ازای 7 کیلومتر 360 تومان میشود و به ازای کیلومتر اضافه تر 396 تومان محاسبه میشود. و برای هر 60ثانیه توقف 396 تومان اضافه میشود. تاکسی خطی این تاکسی ها نیز مجهز به تاکسی متر می‌باشند اما و ساعت شروع به کار آنها نیز از 6 صبح تا 12 شب که قیمت 990 تومان و بعد از ساعت 2 شب 1200 تومان میشود. تا هفت کیلومتر هر یک کیلومتر آن با 98 تومان حساب میشودو کیلومتر بیشتر یا اضافه تر 123 تومان بیشتر حساب میشود.

در سفر هر چقدر اطلاعات عمومی در باره آن شهر را داشته باشید بسیار مناسب خواهد بود . مثلا آدرس یا شماره تلفن مراکز مهم دولتی مثل پلیس یا مراکز فوریتها و یا بیمارستان و درمانگاهای نزدیک. اینها جزء لازمات سفر است در شرایطی که اگر مشکلی برایتان پیش بیاید مثلا اگر کیف پول شما و یا موبایل شما اتفاقی مانند دزدیده شدن برایش پیش بیاید باید در اولین فرصت به سراغ پلیس رفته. و یا شناسایی نزدیکترین مراکز پزشکی به محل اقامت خود را داشته باشید.


ساختمان پزشکان سها کیش

آدرس : خیابان سنایی جنب تأمین اجتماعی طبقه دوم داروخانه هلال احمر

شماره تماس :07644423993


مرکز بهداشت و درمان بوعلی

آدرس: بلوار خاتم الانبیا خیابان اقبال

شماره تماس : 07644432424


مرکز توسعه سلامت کیش

آدرس: فردوس روبروی بازار پردیس1 بلوک 6

شماره تماس : 07644423131


پایگاه بهداشتی کمپ سحر

آدرس: کمپ سحر

شماره تماس : 07644450463


کلینیک حامی

آدرس: ششصد دستگاه روبروی سوپر جودکی لاین4 پلاک 403/1

شماره تماس: 07644424555


کلینیک خانواده

آدرس: ویلاهای فردوس بلوک5

شماره تماس: 07644422731

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود