اقامت در هتل‌های معروف در سفر با تور آنتالیا

اقامت در هتل‌های معروف در سفر با تور آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

اقامت در هتل‌های معروف در سفر با تور آنتالیا: همان‌طور که می‌دانید یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای سفر به ترکیه تور آنتالیا است. آنتالیا یکی از شهرهایی است که بسیار موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. این شهر یکی از شهرهایی است که همه‌ساله طرف‌داران بسیار زیادی را به خودش جلب می‌کند. درصورتی‌که آنتالیا را برای سفر کردن انتخاب کنید لازم است تا مواردی را در نظر داشته باشید. یکی از موضوعات مهم برای سفر درنظرداشتن مقصد است.

انتخاب هتل توسط مدیران تور انجام می‌شود. درصورتی‌که قصد سفر با تور را دارید مشاهده پلن‌های موردنظر در سفر اهمیت زیادی دارد. هتل‌های بسیار زیادی در آنتالیا وجود دارد. شما می‌توانید با کسب اطلاعات قبلی دررابطه‌با هتل‌های مختلف آنتالیا گزینه موردنظر را از پلن‌های تور انتخاب کنید. هتل‌های بسیار معروفی در این شهر وجود دارد. امکانات مورد قرار داده شده در این شهرها باعث شده است تا این هتل‌ها نسبت به دیگر هتل‌ها معروف‌تر انتخاب شوند.

هتل آنتالیا

هتل‌های موردنظر برای سفر با تور آنتالیا

هتل‌های مختلف موجود در شهر آنتالیا باتوجه‌به عوامل مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. برای دسته‌بندی هتل‌ها از عنوان ستاره‌دار استفاده می‌شود. هتل‌های مختلف موردنظر برای تور آنتالیا توسط مدیران تور انتخاب می‌شود. باتوجه‌به تعداد زیاد ستاره‌های هتل به نسبت قیمت هتل نیز افزایش پیدا می‌کند. هر چه تعداد ستاره‌ها بیشتر شود امکانات هتل نیز افزایش پیدا می‌کند.

امکاناتی که باتوجه‌به تعداد ستاره به هتل اضافه می‌شود به این صورت است،

  • استخرهای فوق‌العاده به همراه سونا و جکوزی
  • صندلی‌های ساحلی جنب استخر
  • لباس‌خواب در انواع مختلف سایز و جنس
  • غذاهای لاکچری و گران‌قیمت
  • امکانات و تجهیزات حرفه‌ای
  • پرسنل حرفه‌ای و...

از جمله امکانات هتل‌های معروف و گران‌قیمت است.

هتل معروف AKRA

باتوجه‌به آنچه گفتیم لازم است تا تعدادی از هتل‌های معروف آنتالیا را بشناسید. یکی از هتل‌های معروف آنتالیا در سفر با تور آنتالیا هتل AKRA است. هتل AKRA ویژگی‌های بسیار خوبی در مقایسه با دیگر هتل‌های آنتالیا دارد. باتوجه‌به همین مسئله این هتل جز هتل‌های معروف انتخاب می‌شود. قیمت این هتل نیز باتوجه‌به این موضوع که این هتل ۵ ستاره است تا حدودی زیاد است.

این هتل در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. قرارگیری هتل AKRA در کنار دریا یک مزیت فوق‌العاده به‌حساب می‌آید. تمامی اتاق‌های هتل به سمت دریا هستند و شما می‌توانید دریا را مشاهده کنید. هتل AKRA از طرفی دیگر به مرکز شهر نیز نزدیک است و فاصله زیادی ندارد. غذاهای این هتل بسیار، بسیار خوشمزه هستند. انواع مختلف غذاها در این هتل سرو معروف ترین آنها غذاهای دریای است.

هتل معروف CROWNE PLAZA در سفر با تور آنتالیا

یکی دیگر از معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین هتل‌های آنتالیا هتل CRONE  است. این هتل معنای واقعی لوکس بودن در ترکیه است. ویژگی مهم این هتل مانند هتل AKRA نزدیکی آن به دریای مدیترانه است. شما با حضور در اتاق‌های مختلف این هتل می‌توانید نمای زیبایی از دریای مدیترانه را مشاهده کنید. این هتل در مجاورت ساحل کنیاتی قرار گرفته است. غذاهای مختلف بین‌المللی و ترکیه‌ای در این هتل سرو می‌شود. با توجه به قیمت بالای این هتل قیمت غذاها نیز بسیار زیاد است.

شما با حضور در این هتل می‌توانید از امکانات ورزشی آن نیز استفاده کنید. این هتل در بخش ورزشی خود مکانی شیشه‌ای ساخته است. شما در هنگام ورزش کردن می‌توانید از مشاهده فضای بیرونی لذت ببرید.

  • وجود حمام ترکیه‌ای
  • استخر سرپوشیده و روباز
  • اتاق برف
  • مرکز سونا و اسپا

از جمله دیگر امکانات موجود در این هتل است.


هتل SU and Aqualand

در رابطه با این هتل نیازی به توضیح زیاد نیست. نمای خارجی این هتل بازگو کنده جذابیت و موقعیت این هتل است. در سفر با تور آنتالیا یکی از بهترین گزینه‌ها این هتل معروف و سفیدرنگ است. این هتل امکانات بسیار زیادی دارد. درصورتی‌که وارد این هتل شوید شاید نیازی نباشد که اصلاً از هتل خارج شود. امکانات متنوع این هتل شما را به خود جذب می‌کند. این هتل حتی امکانات مختلف آبی را نیز دارد که قابلیت بسیار مهمی است.

امکانات مختلف این هتل به این صورت است،

  • سالن اجتماعات

انواع و اقسام امکانات آبی

  • رستوران فوق العاده
  • رستوران مخصوص امکانات آبی
هتل Aqualand

همان‌طور که گفتیم انتخاب هتل مناسب یکی از پلن‌های موجود در تور آنتالیا است. هتل‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی نیز دارند. هتل‌ها باتوجه‌به تعداد ستاره در رده گران‌قیمت و ارزان‌قیمت قرار می‌گیرند. امکانات مختلفی در هتل‌ها وجود دارد که همین موضوع منجر به گزینش این هتل‌ها در رده هتل‌های معروف قرار گرفته است.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود