انواع تورهای کیش

1402/05/21 -




توضیحات

انواع تورهای کیش

بعد از اینکه  به مقایسه سفر به کیش با تور یا بدون تور پرداختیم، حال قصد داریم تا حدودی به معرفی انواع مختلف تور کیش بپردازیم. قبل از شروع مطلب لازم میبینیم این نکته را ذکر کنیم که طبقه بندی تورهای کیش بر اساس عواملی مانند هزینه، زمان و کیفیت امکانات میباشد. برای مثال تور ارزان کیش یا تور زمستانی کیش و... .

در ادامه از شما مسافران گرامی تور کیش و همراهان همیشگی آژانس مسافرتی هم کوچ تقاضا میکنم که تا پایان مطلب خادمان خود را تنها نگذارید.

تور چیست

در وهله اول بهتر است به معرفی تور بپردازیم.

تور مسافرتی عبارت است از یک مجموعه کامل ازموارد مختلف نظیراقامتگاه، وعده‌های غذایی، حمل ونقل، گشت‌های مختلف که به نسبت مقصد، تغییرمیکنند. ماهیت تور یعنی مجموعه مذکور که دارای نقاط قوت مختلفی میباشد و مهم ترین آن ها عبارتند از اینکه معمولا هزینه سفر با تور کمتر میشود، برای افرادی که با محیطی که میخواهند سفر کنند آشنا نیستند مناسب است و در کل  برای مسافرانی که به هر دلیلی قصد ندارند برای فراهم کردن مایحتاج سفر وقت چندانی بگذراند میتواند قابل قبول باشد.

همانطورکه در بالا اشاره کردیم، طبقه بندی تورها بر اساس عواملی مانند هزینه، زمان و کیفیت انجام پذیر است.

تور کیش

تور ارزان کیش

همانطور که از نام این تور مشخص است، دارای هزینه کمتری میباشد و البته این کمتر بودن هزینه بی دلیل نمیباشد، بلکه در مواردی مانند وسایل حمل و نقل و محل اقامت، نسبت به سایر تورها دارای کیفیت کمتری میباشد، اما این کیفیت کمتر دلیل نمیشود که بگوییم تور ارزان کیش مناسب نیست! بلکه این تور هم مسافران خاص خویش را دارد و از لحاظ کلی قابل قبول میباشد و امتحان خود را پس داده است.

تور لحظه آخری کیش

شاید اگر تجربه‌اش را نداشته باشید، با شنیدن نام تور لحظه آخری کیش، به یاد دقیقه 90 بیفتید، اما برای گردشگران حرفه‌ای جزیره کیش این عبارت عادی میباشد.

این تور هم از نامش مشخص است که بر چه چیزی دلالت دارد. در اصل در پروسه‌ی برقرار کردن تورهای مختلف که از جانب آژانس‌های مسافرتی صورت میگیرد، مراحلی وجود دارد که ذکر تمامی آن‌ها ممکن است از حوصله بحث خارج باشد ولی میتوان گفت که آژانس‌های مختلف برای مدتی معین و مشخص، صندلی‌های یک هواپیما یا وسیله نقلیه دیگر، و اتاق‌های یک هتل را رزرو میکنند که از آن‌ها جهت بستن تورهای خود بهره گیرند، اما ممکن است در آخر دوره‌ی رزرو، هنوز میزانی از صندلی‌ها و اتاق‌ها به فروش نرفته باشد، بدین ترتیب آژانس‌ها برای جلوگیری ازضرر، قسمتی از مجموعه را در حالی که ممکن است فقط چند ساعت به سفر مانده باشد با قیمت کمتری به فروش میرسانند و در کل مسافر از زمانی که تور را خریداری میکند تا شروع سفر، زمان چندی ندارد.

انواع تورهای کیش

تورهای فصلی

این تورها هم بر اساس فصل‌های مختلف و آب و هوا بسته میشوند. قیمت آن‌ها متفاوت است.

برای مثال ممکن است برای یک شهر خاص، دریک فصل قیمت تور ارزان تر باشد یا گران تر باشد. طبق گفته گردشگران، جزیره زیبای کیش از اوایل آذر ماه تا اواخر فروردین ماه دارای آب و هوای دلچسبی است، بنابراین تور‌هایی مانند تور زمستانی کیش یا تور نوروزی کیش دارای مخاطبان زیادی هستند.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود