تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

اولین هتل دریایی ایران

اولین هتل دریایی ایران

1402/05/18 -




توضیحات

اولین هتل دریایی ایران :‌ هتل ترنج کیش یکی از منحصر‌به‌فردترین هتل‌های پنج‌ستاره کشور است. در منطقه‌ای بکر واقع در شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل در دو فاز دریایی و ساحلی طراحی شده‌است. فاز دریایی بر روی آب قرار گرفته و فاز ساحلی در دست احداث بوده و هنوز تکمیل نشده‌است. موقعیت مکانی خاص و طراحی متفاوت هتل موجب شده چشم‌اندازهایی فوق‌العاده‌ای از طلوع و غروب خورشید، امواج و ساحل دریا را به نمایش بگذارد. اگر خواهان اقامتی رویایی و توام با آرامش

در جزیره کیش هستید، هتل دریایی ترنج همان مکان ایده‌آل شماست.

اولین هتل دریایی ایران

هتل ترنج کیش

هتل در مجموع دارای 100 واحد اقامتی است که روی اسکله چوبی دریا ساخته شده‌است. ویژگی منحصربه‌فرد واحدهای اقامتی این هتل کف شیشه‌ای آن‌هاست. میهمانان می‌توانند از داخل اتاق خود عمق دریا، مرجان‌های دریایی و حرکت دسته‌جمعی ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها را تماشا کنند. به‌علاوه همه از بالکن اختصاصی برخوردار هستند.اتاق‌های دو‌تخته به صورت اتاق‌های دوتخته ترنج، دوتخته دریا و دو‌تخته غروب ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها به صورت دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره هستند. سوئیت‌های یک‌خوابه رویال یکی دیگر از گزینه‌های اقامت در این هتل است، این سوئیت‌ها متراژ بیشتری داشته و اقامت راحت‌تری را برای میهمانان فراهم می‌کنند. ضمن اینکه همانند اتاق‌ها در سه نوع ترنج، دریا و غروب ارائه می‌شوند. اما اگر خواهان لوکس‌ترین اقامت هستید. سوئیت‌های امپریال هتل را انتخاب کنید.این سوئیت‌های 120 متری دو‌خوابه بوده و از بهترین امکانات برخوردارند.هتل ترنج امکانات پذیرایی متنوعی برای میهمانان خود تدارک دیده است. رستوران‌های «خورشید» و «گلف» روی دریا ساخته شده‌اند و مانند اتاق‌ها از کف شیشه‌ای برخوردارند. در این رستوران‌ها می‌توانید هنگام صرف غذا از تماشای چشم‌اندازی رو دریا لذت ببرید. رستوران «ساحلی» هم مکان مناسبی برای صرف غذا در فضای باز ساحل و تماشای دریا است. در رستوران «ترنج» می‌توانید صبحانه متنوع و کاملی که هتل برای شما آماده کرده است را نوش‌جان کنید.

اولین هتل دریایی کیش

امکانات هتل ترنج کیش چیست؟

هتل پنج ستاره ترنج کیش یکی از منحصربفردترین هتل های ایران است. این هتل دارای دو فاز است. فاز نخست در ساحل و فاز دوم بر روی آب قرار دارد. قسمتی از هتل که بر روی آب قرار دارد به شکل یک بته جقه طراحی شده است.این هتل نخستین هتل دریایی خاورمیانه نیز است. هتل ترنج کیش دارای یکصد ویلا و سوئیت مجلل و مدرن است. هر یک از سوئیت ها دارای یک بالکن اختصاصی و کف شیشه ای است که بر روی آب قرار دارد. چشم انداز تمام سوئیت هانیز رو به دریا است. سوئیت ها با یک اسکله چوبی یک کیلومتری به یکدیگر متصل شده اند. رستوران خورشید نخستین رستوران این هتل است که بر روی آب قرار دارد. رستوران ساحلی هتل ترنج نیز به صورت بوفه به سرو شام و ناهار می پردازد.رستوران تاج ترنج دیگر رستوران این هتل پنج ستاره است. کافه گلف نخستین کافی شاپ هتل ترنج کیش است. در کافی شاپ ساحلی هتل ترنج کیش نیز انواع پیتزا و دمنوش های متنوع سرو می شود.

اولین هتل دریایی جزیره کیش

هتل پنج ستاره

این هتل پنج ستاره یک چایخانه سنتی با نام لمکده سنتی ساحلی نیز دارد که میزبان مهمانان هتل است. در ساحل هتل نیز آلاچیق های متعددی نصب شده است. سالن بازی های ساحلی یکی از مراکز تفریحی و سرگرمی این هتل است.ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد از جمله تفریحات سالن بازی های ساحلی است. سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی از دیگر تفریحات این هتل پنج ستاره است. استفاده از باشگاه بدن سازی،والیبال ساحلی و خانه بازی کودک برای مهمانان این هتل رایگان است. از جمله امکانات ویژه این هتل پنج ستاره می توان به سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس اشاره کرد

رستوران خورشید

رستوران خورشید هتل از دیگر رستوران های محبوب میهمانان است که چشم اندازی از افق طلایی قرمز خلیج فارس را به چشم میهمانان می کشد. میز و صندلی های این رستوران بر روی عرشه ی چوبی قرار دارند که همین تناسب، سبب ایحادفضایی فوق العاده در رستوران شده است.

کافی شاپ

۲ کافی شاپ نیز در هتل طراحی شده که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دمنوش ها، دسرها، کیک ها و ... را ارائه می دهند. اینستاگرام هتل ترنج کیش در دسترس شما عزیزان است که بتوانید عکس ها و فیلم های خود در این هتل را به اشتراک بگذارید. کافی شاپ هتل ترنج کیش یکی از بهترین مکان های هتل است که محبوب میهمانان می باشد. در این کافی شاپ علاوه بر پخش موسیقی زنده، موسیقی موج های خلیج فارس هم گوش نواز بوده که همین اتفاق باعث می شود تا کافی شاپ هتل بهترین مکان هتل برای سپری کردن اوقات فراغت می باشد. اگر می خواهید خانواده یا یکی از دوستانتان را سورپرایز کنید، پیشنهاد می کنیم یکی از میزهای این کافی شاپ را رزرو نمایید.
اولین هتل روی آب کیش

خدمات و دیگر امکانات

خدماتی که در این هتل کیش ارائه می شود بسیار عالی است، زیرا این هتل خدماتی همچون: رمپ جانبازان و معلولین، مجموعه آبی (سونا، استخر، جکوزی و سالن ماساژ)، لاندری، سالن اجتماعات، تالارهای عروسی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات باربری، اینترنت نامحدود رایگان و ... را به میهمانان خود ارائه می دهد.

موقعیت مکانی هتل دریایی ترنج کیش

آدرس این هتل کیش در بلوار جهان، ابتدای بلوار جهان است که از مرکز شهر دور می باشد. اما نگران نباشید این هتل کیش جهت راحتی میهمانان خود یک ترانسفر برقرار کرده تا میهمانان مقیم در هتل به بازارهای کیش دسترسی داشته باشند.لازم به ذکر است تفریحات آبی کیش در خود هتل 5 ستاره ترنج کیش انجام می شود.

هتل ترنج کیش و نظرات مردم

هتل ترنج کیش نظرات مردم را چه خوب و چه بد ارج نهاده و به تصمیم میهمانان خود احترام می گذارد تا بیش از پیش، اعتماد این عزیزان را نسبت به خود جلب کند. تور مجازی هتل ترنج کیش یکی از راه های جدیدی است که گردشگران می توانندبدون این که به کیش سفر کنند این هتل کیش را ببینند. جهت دیدن نظرات مردم درباره این هتل کیش به پایین صفحه، بخش نظرات مردم مراجعه نموده و نظرهای واقعی مردم را مشاهده فرمایید. این هتل کیش برای ماه عسل زوجین، سفرهای خاص دوستانه، خانوادگی و ... بهترین گزینه است تا سفری رویایی را تجربه کنند.

هتل ایمن ترنج کیش، مصون از امواج دریا

شاید یکی دیگر از دغدغه هایی که گردشگران تور کیش هتل ترنج به آن فکر می کنند، امواج سهمگین دریا باشد. البته این نگرانی طبیعی است، اما به دلیل اختلاف سطحی حدود ۱۰۰۰ متری هتل با ساحل و یک دست بودن سطح دریا، یک موج شکن طبیعی برای هتل ایجاد شده، تا در طوفانی ترین اوقات هم هیچ آسیبی به سوئیت ها و این هتل کیش وارد نشود.
اولین هتل روی آب ایران

میهمانان هتل ترنج کیش آیا خاص هستند؟

با مواردی که ذکر شد خواهید فهمید این هتل بهترین هتل خاورمیانه می باشد. شباهت معماری با هتل های مالدیو، دیدن غروب آفتاب، سازگاری با محیط زیست و ... از عواملی هستند که این لقب را به این هتل جزیره مرجانی کیش داده اند. حال که این هتل خاص است، مسلما چهره های مشهوری هم در این هتل اقامت می کنند.

اقامت رویایی در هتل دریایی کیش

جالب است بدانید طرح اولیه این هتل از جزایر مالدیو گرفته شده است که با همت طراحان و مهندسان ایرانی اولین هتل بر روی آب ایران را در بهمن ماه سال 1394 احداث شد و با جستجوی ساده می توانید به شباهت عجیب هتل ترنج با هتل های جزیره زیبای مالدیو پی ببرید.

راهکار هوشمندانه برای جریان داشتن آب دریا در مجموعه زیبای ترنج!

مدیران هتل ترنج بر این باورند که گردشگران در حقیقت مسافر طبیعت هستند بنابراین برای ساخت این مجموعه تلاش‌های زیادی شده است تا علاوه بر اینکه آب دریا در این مجموعه در جریان باشد کمترین آسیب ممکن را به محیط زیست پیرامون خود وارد کنند.

منبع : مسافرتی دلنشین با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود