بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش

1402/05/23 -




توضیحات

سفر به جزیره کیش می تواند جزو به یاد ماندنی ترین و جذاب ترین سفر هایی باشد که تا به حال تجربه کرده اید. قطعا هر کسی جنوب کشور را مد نظر سفر خود قرار دهد، بعید خواهد بود جزیره کیش جزو اولویت های وی نباشد. برای سفر به این مروارید زیبا در خلیج فارس، باید بهترین تور مسافرتی را تهیه کنید تا لذت سفرتان دو چندان شود. قطعا کیفیت خدمات دهی و قیمت تور می تواند در جذابیت سفر و انتخاب تور مسافرتی اهمیت داشته باشد. تور کیش یکی از بهترین تور هایی است که در میان سایر تور های مسافرتی از طرفداران زیادی برخوردار است. اما مساله مهم برای سفر بحث هزینه و قیمت تور مسافرتی است. قطعا سفر با کیفیت و ارزان قیمت از متقاضیان بیشتری برخوردار است. راه حل این ماجرا را می توان تور ارزان کیش دانست. با رزرو تور کیش ارزان می توان علاوه بر قیمت مناسب از خدمات خوب تور نیز استفاده کرد. در این بخش در مورد یک مورد از مناطق گردشگری و بازار های خرید کیش یعنی بازار پردیس دو کیش مطالبی برای شما آورده شده است.

بازار پردیس دو کیش

قطعا یکی از لذت های هر سفری خرید کردن از مراکز خرید شهر مقصد است. این که با محصولات و خدمات جدید در آن شهر آشنا شوید و محصولات مورد علاقه تان را به عنوان سوغاتی بخرید، می تواند به لذت سفر تان کمک کند. بازار های متنوع کیش نظر هر توریست و گردشگری را به خود جلب می کند. هر مسافر و گردشگری که به قصد خرید به بازار پردیس دو کیش مراجعه کند، به طور یقین دست خالی بازار را ترک نخواهد کرد. یکی از ویژگی های جالت توجه بازار پردیس دو کیش، معماری مدرن، جالب و زیبای آن است. از جمله اقلام و محصولات این بازار بزرگ می توان به انواع مختلف پوشاک، وسايل صوتی وتصويری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن های همراه، كيف و كفش و ... اشاره کرد. از جمله مجتمع های تجاری نزدیک می توان بازار مروارید، مرکز تجاری کیش، زیتون، پانیذ و ... را نام برد. از بازار پردیس دو کیش تا اسکله تفریحی کیش مسافت چندانی نیست و می توان این دو را در زمان کوتاهی تجربه کرد. از لحاظ نحوه دسترسی هم می توان با تاکسی و ون های موجود استفاده کرد که از لحاظ اقتصادی نیز با صرفه ترند. ساعت کار این مجموعه هر روز از ساعت 9.30 تا 13 بعد از ظهر و از 17 عصر تا 23 شب است.

بازار پردیس دو کیش

از جمله امکانات بازار پردیس دو کیش می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، بوفه، رستوران و اقامت گاه اشاره کرد. این بازار در سال 1378 و در چهار طبقه و در نوار ساحلي ضلع شرقی جزيره كيش ساخته شده است. مساحت این بازار 22000 متر مربع و دارای 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری است. از جمله تسهیلاتی که در خدمت مشتریان و مسافران کیش قرار می گیرد، سیستم های خنک کننده مرکزی، پله برقی، آسانسور، وسایل جابجایی کالا، تلفن و ... وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای نیز یکی دیگر از امکانات ویژه این بازار است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ، یک چایخانه سنتی و یک رستوران بسیار خوب است که با انواع غذاهای سرد و گرم پذیرای مسافران می باشد. این بازار با انواع پوشش های گیاهی و فضای سبز دلنشین و هم چنین نخل های زیبا، محیطی طبیعی و فوق العاده زیبا را برای مسافران ایجاد کرده است. در این بازار، هرشب برای ايجاد محيطی شاد برای گردشگران، با پخش موزيك زنده، مراسم قرعه كشی را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مي نمايد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان پردیس 44456221-076

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود