بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش

1402/05/23 -




توضیحات

اگر تا به حال مسافر جزیره کیش بوده اید قطعا با نام بازار پردیس یک کیش آشنا هستید. قطعا سفر به این نقطه رویایی در جنوب کشور می تواند برای تان خیلی جذاب باشد. خصوصا اگر در کنار خانواده و دوستان تان به مروارید خلیج فارس سفر کنید. بازار پردیس یک یکی از معروف ترین و بهترین مراکز خرید کیش محسوب می شود. این بازار در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در قالب دو طبقه در شرق جزیره کیش بین خیابان فردوسی و بلوار رازی ساخته شده است. بازار پردیس یک کیش در سال 1371 به بهره برداری رسید. این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بازار های جزیره کیش محسوب می شود. بازار پردیس یک کیش با کمک مشهورترین و بهترین معماران فرانسوی و در واقع به سبک اروپایی ها ساخته شده است. این بازار بزرگ و شلوغ، اکنون دارای 228 غرفه فعال است که از جمله محصولاتی که در این مکان به فروش می رسد، می توان به فروشگاه های مختلف پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه، کیف و کفش، ساعت، مکمل‌ های غذایی، سیستم‌ های کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانس‌ های مسافرتی و شعب بانک‌ ها اشاره کرد.

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش علاوه بر فروش محصولات فوق، دارای یک رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ و کافی نت می باشد. می توان گفت به علت قیمت های خوب اجناس و خدمات در این بازار بزرگ، اکثر توریست های جزیره کیش که قصد سفر در این جزیره رویایی را دارند، به این بازار مراجعه می کنند که دلیل آن را می توان قیمت مناسب و پایین اجناس نسبت به سایر بازار ها و هم چنین کیفیت بالای محصولات و خدمات ارائه شده دانست. امکانات و محصولاتی که در این فروشگاه بزرگ ارائه می شود، به طور کامل پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران مراجعه کننده به این بازار بزرگ است. تنوع کالا ها و خدمات و هم چنین وجود دفاتر نمایندگی شرکت های لوازم خانگی معروف دنیا باعث شده که اکثر مشتریانی که به این مکان مراجعه می کنند، راضی از این محل خارج شوند.

بازار پردیس یک کیش

در این بازار چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی وجود دارد. در بازار بزرگ پردیس یک کیش، هر شب ساعت ده شب، مراسم قرعه کشی بازار پردیس تور کیش به همراه موزیک و برنامه های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند، اجرا می گردد. یکی از فاکتور هایی که معمولا مسافران در انتخاب محل اقامت و هتل مورد نظر خود دارند، نزدیکی به مراکز تجاری و بازار هاست. چرا که خرید از مراکز تجاری و بازار های جزیره کیش یکی از لذت بخش ترین کار هایی است که می توان انجام داد. این بازار زیبا هر ساله و در هر فصلی پذیرای تعداد زیادی مسافر و گردشگر است که به این مکان تفریحی سفر می کنند. تقریبا می توان گفت اکثر گردشگران تور کیش، از این بازار بزرگ و زیبا دیدن می کنند و دست پر از این مکان خارج می شوند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش، می توانید به سایت شرکت هم کوچ مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود