بازدید از موزه های معروف آنتالیا

بازدید از موزه های معروف آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر موزه های معروف آنتالیا است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی است که علاقه زیادی به آثار باستانی و دانستن تمدن کشور ترکیه دارید به شما پیشنهاد می کنیم به موزه های معروف تور آنتالیا سری بزنید.

علاوه بر این باید بیان کنیم که در این موزه ها اکتشافات باستانی از دوره سلاطین عثمانی وجود دارد و در شهر آنتالیا بناهای تاریخی بسیار زیادی وجود دارد. شاید این باور را داشته باشید که شهر آنتالیا فقط جاذبه های گردشگری و توریستی دارد. اما باید بدانید که این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری دارای بناهای تاریخی کلیسا ها و موزه های بزرگ است.

در واقع موزه های بزرگ آنتالیا جزو یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آنجا به حساب می آید.

موزه مینی سیتی 

مینی سیتی آنتالیا

یکی از موزه های معروف آنتالیا موزه مینی سیتی است. موزه مینی سیتی از نماد ها و نشانه های هر یک از شهر های بزرگ الهام گرفته است. در واقع ماکت های بسیار زیادی که در این موزه وجود دارد که نماد شهر های مختلف است.

همچنین باید بیان کنیم که در این موزه نماد های مینیاتوری ساختمان ها و بنای اصلی شهر دیده می شود. ماهیت موزه مینی سیتی نماد ها و تمدن های شهرهای بزرگ است.

 علاوه بر این در این موزه به بازدید کنندگان هدفون هایی می دهند تا بازدید کنندگان بتوانند در ارتباط با جزئیات نماد ها اطلاعات زیادی کسب کنند. این هدفون ها آنها به چهار زبان زنده انگلیسی ترکی آلمانی و روسی است.

 برای ورود به موزه مینی سیتی بازدید کنندگان باید ۱۴ لیر پرداخت کنند. علاوه بر این باید بیان کنیم که نماد آنتالیا در موزه مینی سیتی مسجد یولی است. 

موزه و خانه آتاتورک

خانه آتاتورک آنتالیا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و موزه های معروف آنتالیا موزه و خانه آتاتورک است. همان طور که می دانید بنیانگذار ترکیه آتاتورک بود. به همین علت از خانه او به عنوان یک موزه استفاده می کنند.

 علاوه بر این باید بیان کنیم که آتاتورک در میان مردمان ترک شخصیت بسیار بزرگی دارد. در واقع موزه آتاتورک دارای دو طبقه است که یک بار آن را بازسازی و مرمت کرده اند. در موزه آتاتورک عکس ها و تصاویر و سخنرانی های این شخص به علاوه لوازم خانه مشاهده می شود.

 علاوه بر این باید بیان کنیم که برای ورود به موزه آتاتورک هر بازدید کننده باید ۱۰ لیر پرداخت کند و زمان بازدید از ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر می باشد. همانطور می دانید آتاتورک به علت این که در میان مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد، خانه او جزو یکی از معروفترین موزه های ترکیه و آنتالیا به حساب می آید. 

موزه اسباب بازی

موزه اسباب بازی یکی از جالب ترین موزه هایی است که در آنتالیا قرار دارد. این موزه دارای انیمیشن ها و عروسک هایی است که بسیار زیبا و دیدنی هستند علاوه بر این باید بیان کنیم که حدود 3000 نوع عروسک و اسباب بازی در این موزه وجود دارد و ابعاد آنها با یکدیگر متفاوت است.

دکوراسیون و سبک چیدمان این موضوع باعث شده تا حتی بزرگسالان هم می توانند به همراه کودکانشان از موزه اسباب بازی ها بازدید کند زیرا دکوراسیون بسیار زیبا و جالب و دیدنی از به همین علت مراقبت از جای همه افراد از بزرگسالان تا کودکان قرار می گیرد موزه اسباب بازی از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز می باشد و افراد می توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود به موزه جذاب و دیدنی و توریستی مراجعه کنند علاوه بر این باید بیان کنیم که عروسک هایی که در این موزه وجود دارند دست ساز هستند و بسیار زیبا اند. شما می توانید با تور آنتالیا به این موزه های جذاب و دیدنی سر بزنید. 
خانه اسباب بازی آنتالیا

سخن پایانی

موزه های معروف آنتالیا شامل موزه مینی سیتی و موزه آتاتورک و موزه اسباب بازی است. موزه آتاتورک همان خانه آتاتورک است که در آن لوازم و وسایل خانه آتور موجود است. در واقع آتاتورک به علت این که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد، خانه آن را جزو یکی از موزه های زیبای آنتالیا به حساب می آید.

 یکی دیگر از موزه های معروف در آنتالیا موزه اسباب بازی است که اسباب بازی دارای 3000 نوع اسباب بازی است. این موزه هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان محبوبیت و جذابیت بسیار بالایی دارد. به همین علت علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر از این موزه بازدید کنند.

 علاوه بر این باید بیان کنیم که یکی دیگر از موزه های معروف در شهر آنتالیا موزه مینی سیتی است، در واقع درون موزه مینی سیتی آثار باستانی بسیار زیادی وجود دارد.

در حقیقت در این موزه نماد هایی الهام گرفته از شهرهای بزرگ است. در واقع علاقه مندان می توانند با تور آنتالیا به این موزه ها سری بزنند و از آن لذت ببرند. 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود