بازدید از مکان‌های تاریخی با تور استانبول

بازدید از مکان‌های تاریخی با تور استانبول

1402/05/19 -




توضیحات

بازدید از مکان‌های تاریخی با تور استانبول: استانبول در طول سالیان دراز موردتوجه افراد مختلف به‌خصوص ایرانیان بوده است. این شهرت طرفداران زیادی از کشورهای مختلف دارد علاوه بر این که شهر استانبول بسیار امروزی و به‌روز است و وجود مکان‌های تاریخی آن به همان اندازه موردتوجه افراد قرار می‌گیرد. درصورتی‌که که می‌خواهید با تور استانبول به این شهر سفر کنید بازدید از این مکان‌ها را فراموش نکنید. با تأسیس جمهوری در کشور ترکیه شهر استانبول به طور رسمی به این استانبول تغییر نام داد. در حدود هزار سال قبل از میلاد به‌عنوان پایتخت بزرگ بیزانسی‌ها یعنی قسطنطنیه تبدیل و بعد از اینکه این شهر توسط عثمانی‌ها تصرف شد همچنان قدرت خود را حفظ کرد و به‌عنوان قلب امپراتوری بیزانس به قدرت خود ادامه داد. باتوجه‌به اسم‌ها و نام‌هایی که اشاره شد میتوان به قدمت و تاریخ این شهر توجه کرد. مکان‌های تاریخی شهر استانبول به نوع خود می‌توانند یک نوع شاهکار به‌حساب بیایند. بازدید از این مکان‌ها برای شما بی‌نتیجه نخواهد خواهد بود.

بازدید از موزه باستان‌شناسی برای سفر با تور استانبول

یکی از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی در شهر استانبول موزه باستان‌شناسی این شهر است. در این موزه مجموعه وسیعی از آثار باستانی این کشور یعنی ترکیه جمع‌آوری‌شده است و می‌توان آثار باستانی خاورمیانه را نیز اینجا مشاهده کرد. همین موضوع به‌تنهایی می‌تواند دلیلی بر بازدید از این مکان باشد. این موزه به آثار پیش از اسلام در خاورمیانه اشاره دارد. در واقع مهم‌ترین موضوع در این مکان اشاره به این آثار است. در موزه اصلی باستان‌شناسی شهر استانبول مقبره‌ها و مجسمه‌هایی وجود دارند؛ مانند تابوت معروف صیدا که یکی از شاهکارهایی است که توسط عثمان حمدی بیگ کشف شده است. موضوع دیگری که در این موزه اهمیت دارد به نمایش گذاشتن تاریخ استانبول در گذر زمان است. 
موزه استانبول

بازدید از مسجد آبی برای سفر با تور استانبول

باتوجه‌به اسمی که این مسجد دارد یعنی مسجد آبی می‌توان احساس خوبی نسبت به این مسجد داشت. مسجد در هنگام غروب بسیار زیبا و دیدنی و گنبدهای آن طراحی خاصی دارند که شما با دیدن تصویر آن ترغیب به دیدن و بازدید از این مکان خواهید شد. یکی از مسائلی که برای بازدید از این مسجد اهمیت دارد این است که درست پشت مسجد آبی یا مسجد کبود یک بازار بزرگ قرار دارد. بازاری که پشت این مسجد قرار دارد بازار آراستا نام دارد و این بازار برای خرید و سوغاتی بسیار مناسب است. 
مسجد آبی استانبول

هیپودروم باستانی

هیپودروم یا هیپودروم باستانی از مکان‌هایی است که درصورتی‌که شما می‌خواهید با تور استانبول به این شهر سفر کنید باید از آن بازدید کنید. این مکان تاریخی و یا اثر تاریخی حدود سال ۲۰۳ میلادی توسط سپتیموس شروع به ساخت کرد و توسط کنستانتین و یا کنستانتین کبیر در ۳۳۰ میلادی تکمیل شد این اثر باستانی یکی از آثار بسیار معروف شهر استانبول است که امروزه بخش زیادی از آن از بین رفته است و تنها بخش کوچکی دیوارهای آن منزل جنوبی باقی‌مانده است. 
هیپدروم باستانی

کاخ دولما باغچه چه در استانبول

بازدید از مکان‌های تاریخی با تور استانبول: این کاخ یعنی کاخ دولما باغچه یکی از آثار آرایشی شهر استانبول است که نشان‌دهنده معماری اروپایی در قرن نوزدهم است. کاخ دولما باغچه توسط سلطان عبدالمجید اول قرن نوزدهم شده است. جذابیت‌های این باغ وجود کوزه‌های بسیار سلطنتی و تخت گل‌های شکوفه دار و… است. طراحی داخلی این کاخ نشان‌دهنده سبک رنسانس ترکی است که به بهترین حالت ممکن و با نقاشی‌های ترکیبی و اثاثیه فرانسوی به بهترین شکل چیدمان شده‌اند.در صورتی که شما می‌خواهید با تور استانبول به شهر استانبول سفر کنید بازدید از مکان های تاریخی این شهر را فراموش نکند. مکان های تاریخی این شهر برخی حدود هزاران سال قدمت و برخی نشان دهنده عصر رنسانس و نو شدن هستند. در واقع شما با بازدید از مکان های تاریخی استانبول می توانید به گذشته سفر کنید و با لوازم و معماری آن دوران آشنا شوید.
دلما باغچه استانبول
 یکی از مسائلی که در این سفر برای شما اهمیت دارد عکسبرداری از مکان های مختلف و عکسبرداری از خودتان در مکانهای مختلف است. در صورتی که میخواهید عکس های زیبایی داشته باشید بازدید از این مکان ها برای عکسبرداری حائز اهمیت است. کشور ترکیه قدمتی چند هزار ساله دارد که شهر استانبول همیشه به عنوان قلب و پایتخت این کشور بوده است. بازدید از مکانهای تاریخی شهر قدیمی ترکیه یعنی استانبول اهمیت بسیار زیادی دارد و خاطره خوشی در ذهن شما ثبت خواهد کرد.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود