ازدید از مکان‌های هنری در سفر با تور استانبول

ازدید از مکان‌های هنری در سفر با تور استانبول

1402/05/22 -




توضیحات

بازدید از مکان‌های هنری در سفر با تور استانبول

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای سفر با تور استانبول به این شهر پرداخت هزینه‌های مربوط به تفریح در شهر استانبول است. باوجوداینکه تعداد زیادی از افراد فکر می‌کنند که سفر به کشور ترکیه هزینه بسیار زیادی نیاز دارد اما می‌توان با پرداخت کمترین هزینه از مکان‌های رایگان در این شهر نیز نهایت استفاده را برد. اگر شما مایل به سفر با تور استانبول هستید علاقه‌مند به دیدن مکان‌های هنری در شهر استانبول هستید بهتر است بدانید که تعداد زیادی از این مکان‌ها وجود دارند که به‌صورت رایگان قابل بازدید و دسترسی هستند. برخی از این مکان‌های هنری در استانبول آن‌قدر زیبا و رنگارنگ هستند که شما می‌توانید بهترین عکس‌ها را در این سفر از خود و یا از محیط ثبت کنید.

از موزه مدرن استانبول برای سفر با تور استانبول

از موزه مدرن استانبول برای سفر با تور استانبول یکی از جاهایی که شما می‌توانید بدون پرداخت پول به آنجا بروید و از آنجا بازدید کنید موزه مدرن استانبول است. شما می‌توانید در روزهای پنجشنبه که روزهای آخر هفته نیز محسوب می‌شود از این موزه به‌صورت رایگان بازدید کنید. موزه مدرن استانبول یکی از آثار هنری ای است که توسط هنرمندان بین‌المللی و هنرمندان ترک ساخته شده است. موزه مدرن استانبول در سال ۲۰۰۴ میلادی در منطقه‌ای از استانبول به نام بی اوغلو ساخته شده است. این موزه به آن جهت اهمیت دارد که به‌عنوان اولین مجموعه از آثار هنری مدرن و حتی معاصر است که در شهر استانبول به نمایش گذاشته شده است. موزه مدرن از دوطبقه تشکیل شده است و در هر یک از طبقه‌ها محصولات مربوط به خود وجود دارد. در طبقه اول از آثار هنری استفاده شده است و در طبقه دوم فروشگاه‌های آثار هنری و کافی‌شاپ وجود دارد. ساعت کاری این موزه نیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر است.

پل گالاتا در شهر استانبول

پل گالاتا در شهر استانبول اگرچه نام این پل تا حدودی عجیب غریب است اما یکی از جاذبه‌های معروف هنری شهر استانبول به‌حساب می‌آید. بازدید از این پل و قدم‌زدن بر روی این پل رایگان است. این پل در مرکز شهر استانبول قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین گذرگاه‌های رفت‌وآمد افراد نیز هست. یکی دیگر از ویژگی‌های بااهمیت این پل وجود رستوران‌های کوچک و محلی در کنار آن است که خود به‌تنهایی جذابیت زیادی برای شما دارد. از جمله موضوعات مهم این پل وجود ماهیگیران برای ماهیگیری است. این پل تقریباً ۴۹۰ متر است و مربوط به آخرین سال‌های قرن ۱۹ است. درحالی‌که شما در حال قدم‌زدن بر روی این پل و مشاهد ماهیگیران در حال ماهیگیری هستید بهتر است مواظب سرتان باشید چون پرنده‌های دریایی نیز به تعداد زیادی در بالای این پل وجود دارند و این موضوع می‌تواند یکی دیگر از دلایل شما برای بازدید با تور استانبول از این پل باشد.

محله رنگارنگ بالات

محله رنگارنگ بالات از جمله قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول که معروف نیز هست بالات نام دارد. این منطقه به دلیل تمیزی و رنگارنگ بودن در شهر استانبول اهمیت دارد. بازدید از ساختمان‌ها و تمام چیزهایی که در این محل وجود دارد می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. رنگارنگ بودن ساختمان و خانه‌ها با سبکی هنری و خاص باعث جذابیت این منطقه شده است. این محل درگذشته به خانواده‌های ارتدکسی ساکن در استانبول تعلق داشته است و به همین دلیل جاذبه‌هایی مانند کلیسای سنت جورج، کالج ارتودوکس‌های یونانی فانار و کلیسای سنت استفن در این محل وجود دارد. محله بالات میتواند یکی از برنامه های شما در سفر با تور استانبول باشد. هنرمندان زیادی به‌خصوص در اواخر قرن نوزدهم میلادی خواستار ایجاد تغییر در بنای ساختمان‌ها بوده‌اند. شهر استانبول از جمله شهرهایی است که در بخش‌های مختلف ساختمان‌هایی با انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را دارد. بازدید از تفریحات رایگان در استانبول میتواند در کاهش هزینه های سفر شما با تور تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. هنرمندانی وجود داشته‌اند که بناهای هنری زیبایی همچون محله بالات، موزه مدرن، پل گالاتا و... را ساخته‌اند. بازدید از هریک از این مکان‌های هنری رایگان بوده و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در سفر با تور استانبول از آنها دیدن کنید. تصور کنید در محله‌ای قدم می‌زنید که هریک از ساختمان‌ها به یک رنگ است و سرشار از حس خوب انرژی است. حتی تصور این موضوع می‌تواند باعث ترغیب شما برای بازدید از مکان‌هایی که گفته شد باشد.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود