با ارزان ترین هتل های تور مشهد آشنا شوید

با ارزان ترین هتل های تور مشهد آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

همان طور که می دانید، تور مشهد جزو یکی از پرطرفدارترین تورهای زیارتی و سیاحتی در داخل کشور به حساب می آید و به همین خاطر برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تور مشهد ، هتل های زیادی در این شهر  به وجود آمده است. در این مقاله با من همراه باشید تا شما را با ارزان ترین هتل های تور مشهد آشنا کنم.

ارزان ترین هتل های تور مشهد

یکی از نکاتی که باید در هنگام تهیه بلیط برای سفر با تور مشهد به آن توجه کنید این است که حتی اگر  ارزان ترین هتل های تور مشهد را هم رزرو کرده باشید، در ایام خاصی مانند تولد و شهادت و یا روزهای آخر هفته، قیمت این هتل ها هم افزایش می یابد. اگر می خواهید سفر ارزان تر و مقرون به صرفه تری را داشته باشید، به شما توصیه می کنم در اواسط هفته و یا روزهایی غیر از مناسبت های خاص، به این شهر مسافرت کنید.در ادامه مقاله با من همراه باشید تا ارزان ترین هتل های تور مشهد را به شما معرفی کنم تا سفری کم هزینه تر، مقرون به صرفه تر را تجربه کرده و در عین حال، خاطرات خوبی از این سفر در ذهنتان باقی بماند.

معرفی ارزان ترین هتل های تور مشهد

در ادامه به معرفی ارزانترین هتل های تور مشهد بپردازیم پس با ما همراه باشید:

هتل صدرای مشهد

هتل صدرای مشهد

 

هتلی  2 ستاره و از جمله ارزان ترین هتل های تور مشهد است. 4 طبقه است  و دارای اتاق های دو خوابه، سه خوابه و  چهارخوابه می باشد و قیمت هر یک از این اتاق ها با یکدیگر متفاوت است.

هتل سپنتای مشهد

یکی از ارزان ترین هتل های تور مشهد است و 32 اتاق می باشد. این هتل در زمان های قدیم با نام هتل اسپیناس نیز شناخته می شده است.

هتل کارن مشهد

این هتل 3 ستاره ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد و شامل 6 طبقه و  66 اتاق است. این هتل همچنین رستوران و کافی شاپ نیز دارد و شما می توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و بین المللی را سفارش دهید.

هتل فرید مشهد

این هتل 2 ستاره است و شامل امکاناتی نظیر اینترنت رایگان تا حجم 150 مگابایت است و اتاق های یک تخته تا شش تخته دارد.

هتل انقلاب مشهد

2 ستاره است و به مراکز خرید نزدیک است و امکاناتی شامل رستوران، کافی شاپ  و... را در خود جای داده .

ارزان ترین هتل های تور مشهد در نزدیکی حرم مطهر

هتل سقای مشهد

هتل سقای مشهد

این هتل  2 ستاره دارد. تقریبا به حرم نزدیک است و تنها 4 دقیقه پیاده روی تا رسیئن به حرم زمان لازم است و خدمات خوبی از جمله گشت های شهری و بین شهری را به مسافران و  گردشگران ارائه می دهد.

هتل آیران مشهد

یک هتل لوکس و در عین حال جزو یکی از  هتل های ارزان قیمت مشهد است. در این هتل، اتاق های دو خوابه، سه خوابه، چهار خوابه دارد و علاوه بر آن ، شامل سوییت ها و آپارتمان های تک نفره هم می شود. این هتل امکانات خوبی نظیر استخر و کافی شاپ را هم در دل خود جای داده است.

هتل کوثر مشهد

 این هتل، 2 ستاره است و شما تنها چهار دقیقه پیاده روی نیاز دارید تا به حرم مطهر برسید. این هتل ارزان قیمت ، شامل امکاناتی نظیر  رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان و... است و دسترسی خوبی به ترمینال های مسافربری مثل فرودگاه و راه آهن دارد.

هتل زیتون مشهد

یک هتل 3 ستاره و ارزان قیمت است و شما تنها 10 دقیقه زمان لازم دارید تا مسیر 4.5 کیلومتری از هتل تا حرم مطهر را طی کرده و به حرم برسید. این هتل شامل امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان و... است.

هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم مشهد

 

این هتل 2 ستاره و ارزان قیمت نیز در نزدیکی حرم مطهر قرار  گرفته است و شامل امکاناتی نظیر  اینترنت، پارکینگ، رستوران، صندوق امانات و... است.

کلام آخر

در این مقاله به شما ارزان ترین هتل های مشهد را معرفی کردم. امیدوارم از مطالب ارائه شده در این مقاله، نهایت استفاده را برده باشید و با رزرو یک تور ارزان قیمت و به صرفه در سایت بتوانید لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده تان سپری کنید.

سفری خوب و خوش را برایتان آرزومندم.

شاد و سرافراز باشید...

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود