با بهترین رستوران های جزیره کیش آشنا شوید

با بهترین رستوران های جزیره کیش آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

 کیش یک جزیره بسیار زیبا واقع در جنوب ایران و حوزه آب های خلیج فارس است که هرساله عده زیادی گردشگر را به سوی خود جذب می کند. جزیره کیش دارای هتل ها و رستوران های متعددی است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین رستوران های جزیره کیش آشنا کنیم. قبل از آن که به موضوع اصلی یعنی معرفی بهترین رستوران های جزیره کیش بپردازم می خواهم به این سوال شما پاسخ دهم که سفر با تور بهتر است یا شخصی؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگویم که سفر با تورکیش بهتر است؛ زیرا می تواند برایتان ارزان تر تمام شود. جهت اطلاع از قیمت تورکیش و همچنین تورهای 4 شب و 5 روزه کیش می توانید به سایت مراجعه کرده و با رزرو آنلاین تورکیش از طریق سایت، سفری خوب و خوش و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. در ادامه مقاله می خواهم به موضع اصلی بپردازم و به شما بهترین رستوران های جزیره کیش را معرفی کنم. تا پایان با ما همراه باشید.

1- رستوران میرهنا

رستوران میرهنا یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر کیش است و غذاهای دریایی و کبابی فوق العاده ای در آن سرو می شود. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید به شما پیشنهاد می شود در سفرتان به کیش حتما سری به این رستوران بزنید. غذاهای این رستوران از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند که از میان این غذاها، قلیه ماهی خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران و به نوعی گل سرسبد منوی غذایی این رستوران است. همچنین نزدیکی این رستوران به ساحل خلیج فارس سبب شده تا مهمانان بعد از صرف غذا بتوانند کمی کنار این ساحل زیبا و نیلگون قدم بزنند و از طبیعت بکر اطراف آن نهایت لذت را برده وغذایشان هضم شود!

2- رستوران کوه نور

 یکی از خاص ترین و بهترین رستوران های جزیره کیش است که فضای داخلی آن از جنس سنگ و صخره است. بر روی سنگ ها و صخره های داخلی این رستوران ، تصاویری از ایرانیان باستان حک شده و حضور شما در این رستوران زیبا می تواند به شما یک حس نوستالژیک و خاطره انگیزی بدهد. وجه تسمیه این رستوران به سبب آن است که طراحی داخلی و بیرونی این رستوران شبیه به کوه است و همچنین از نورپردازی فوق العاده ای در داخل آن استفاده شده است و به همین جهت است که به این رستوران، رستوران کوه نور گفته می شود.

3- رستوران نهنگ سفید

 یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است که بهترین غذاهای دریایی را برای مهمانان و مشتریان خود طبخ می کند. این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و بین المللی نیز در آن سرو می شود. این رستوران در کنار دریا قرار دارد و می تواند به شما حس آرامش همراه با صرف یک وعده غذایی دلچسب را بدهد.

4- رستوران دارچین

رستوران دارچین این رستوران به دلیل داشتن غذاهای متنوع و با کیفیت را می توان در زمره بهترین رستوران های جزیره کیش به شمار آورد. انواع مختلفی غذا نظیر کباب، ته چین، ماهی شیر و ... در این رستوران سرو می شود.

5- رستوران سالود

 یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش که می توان آن را یک رستوران لوکس و جدید به شمار آورد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. همچنین اجرای موسیقی زنده، یکی از ویژگی های این رستوران است. 6- رستوران توتی فروتی رستوران توتی فروتی اگر دلتان می خواهد در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس غذایتان را میل کنید، به شما پیشنهاد می کنم حتما سری به این رستوران بزنید. اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است و می تواند برای شما لحظات لذت بخش و فراموش نشدنی را رقم بزند.

7- رستوران پایاب

 یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است که بافتی سنتی دارد و غذاهای بسیار خوشمزه ای را برای مشتریان خود تهیه و طبخ می کند. این رستوران به علت سبک سنتی و موسیقی زنده ای که در آن اجرا می شود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان باشد. از دیگر مزیت های این رستوران چایخانه آن است که پیشنهاد می کنم به هیچ وجه آن را از دست ندهید! ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید. سفری خوش را برایتان آرزومندم بهتون خوش بگذره دوستان...

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود