با بهترین هتل های جزیره کیش آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

آیا با بهترین هتل های جزیره کیش آشنا هستید؟مطمنا اکثر شما عزیزان شاید برای چندمین بار است که قصد عزیمت به جزیره مرجانی و چشم نواز کیش را دارید و با بهترین هتل های آن قطعا آشنا هستید. اما اگر جزو افرادی هستید که برای اولین بار می خواهید پای خود را به این جزیره زیبا بگذارید، تا پایان مقاله با من همراه باشید. برای رزرو تور آنلاین کیش، به هم کوچ مراجعه کنید. 1- هتل میراژ: یکی از بهترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود. این هتل پنج ستاره است و دارای امکانات رفاهی زیادی نظیر استخر و سونا، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، فضای سبز اختصاصی و ...است. این هتل رو به دریاست. شما می توانید ساعت ها در کنار پنجره بنشید و از نوشیدن چای و قهوه خود همراه با تماشای امواج نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.
هتل میراژ
 2- هتل ترنج: یکی از بهترین هتل های جزیره کیش در ایران و حتی در خاورمیانه است. هتلی پنج ستاره و کم نظیر. ساختمان این هتل رو به دریاست و بخشی از کف اتاق های این هتل از جنس شیشه است و می توانید امواج دریا را در زیر پایتان احساس کنید. امکانات رفاهی این هتل عبارتند از: استخر و سونا، مجموعه های مختلف ورزشی، سرویس رفت و برگشت، اتاق بازی مخصوص کودکان، سالن کنفرانس، رستوران و کافی شاپ و...
هتل ترنج کیش
 3- هتل پانوراما: این هتل 5 ستاره، 15 طبقه دارد. شما با اقامت در این هتل می توانید در هر زمان که ارداه کردید، در کوتاه ترین زمان به مرکز خرید بروید، در کنار ساحل زیبای آن قدم بزنید و روح خود را جلا دهید. امکانات رفاهی هتل: رستوران و کافی شاپ استخر و سونا آزانس مسافرتی و...
هتل پانوراما کیش
 4- هتل ویدا: یک هتل پنج ستاره لوکس و از جمله بهترین هتل های جزیره کیش است و شما تا مراکز تفریحی و دیدنی کیش کم ترین فاصله را دارید. امکانات این هتل عبارتند از: استخر و سالن ورزش، رستوران، فضای سبز، پارک کودک، مرکز خرید و...
هتل ویدا کیش
 5- هتل پارمیس: یک هتل پنج ستاره 7 طبقه است و جزو یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است و تنها نقطه ضعفی که دارد این است که این هتل، کمی با فاصله از دریا ساخته شده است. این هتل امکانات رفاهی عالی نظیر رستوران و کافی شاپ، مرکز خرید، بوفه صبحانه، تاکسی سرویس و... می باشد.
هتل پارمیس کیس
 6- هتل آرامیس: این هتل چهار ستاره است و مجموعا چهار طبقه دارد. فاصله آن با ساحل کم است و روبه دریا ساخته شده. این هتل همچنین دارای امکانات رفاهی خوبی نظیر فضای سبز، رستوران و کافی شاپ، خشکشویی و...است.
هتل آرامیس کیش
 7- هتل آریان: یک هتل لوکس و با قیمتی بسیار ارزان است. این هتل را هم می توان جزو یکی از بهترین هتل های جزیره کیش به حساب آورد. زیرا شما در کم ترین زمان می توانید به مراکز خرید دسترسی پیدا کنید و امکانات رفاهی آن نظیر سفره خانه سنتی، سالن بیلیارد، خشکشویی و...بهره مند شوید.
هتل آریان کیش
 8- هتل ارم: هتلی چهار ستاره است. مشرف به ساحل و دریای زیبای جزیره کیش است. 9 طبقه است و دارای امکانات رفاهی بی نظیری مانند 3 رستوران مجبلل، استخر و سونا، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، فضای سبز، پارک کودک، زمین ورزشی، خدمات پزشکی و...است.

 9- هتل صدف: نمایی زیبا دارد و طراحی به سبک مدرن. یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است. در چشم انداز اطراف این هتل زیبا شما می توانید کوهی یه ارتفاع 27 متر همراه با آبشارهای زیبای آن را به تماشا بنشید. به مراکز خرید نزدیک است و شما غصه پیاده روی ندارید! کارکنان این هتل با رویی خوش به استقبال شما می آیند و از شما به گرمی پذیرایی می کنند. رو به ساحل است و دارای اینترنتی پر سرعت و اگر کودکتان زیر 5 سال داشته باشد، اقامت برایش رایگان است و به علاوه سایر امکانات رفاهی عالی.
 10- هتل گراند: دارای موقعیت مکانی عالی است. شما می توانید بعد از استراحتی کوتاه در این هتل، خود را برای رفتن به سواحل زیبای کیش و مراکز  خرید آن آماده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به مکان مورد نظر خود بروید. این هتل همچنین دارای رستوران و کافی شاپ، فضای سبز و... است.
هتل گرند کیش
 حالا نوبت انتخاب فرارسیده است. شما می توانید  با مراجعه به سایت هم کوچ یکی از بهترین هتل های جزیره کیش را انتخاب کرده و از اقامت و گشت و گذار خود در این جزیره بی نظیر نهایت لذت و هیجان را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود