با رستوران های محبوب تور آنتالیا آشنا شوید

با رستوران های محبوب تور آنتالیا آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

اگر به تور آنتالیا رفته باشید، حتما با محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا نیز آشنا هستید. بعد از گشت و گذار و دیدن جاذبه های طبیعی و فرهنگی تاریخی شهر آنتالیا، جذاب ترین و خوشمزه ترین بخش ماجرا، خوردن غذاست!

اگر برای اولین بار است که با تور آنتالیا سفر می کنید، لازم است تا با محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا آشنا شوید و بعد از گشت و گذار در شهر جذاب و توریستی آنتالیا، دلی از عزا درآورده! سپس به ادامه گشت و گذارهایتان برسید. 

در این مقاله شما گردشگران شکمو! با بهترین و محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا آشنا خواهید شد و بعد از آشنایی با بهترین رستوران های تور آتالیا، موفق خواهید شد تا از خجالت شکم تان دربیایید! پس تا انتهای مقاله با من همراه باشید تا به آرزویتان برسید!

همچنین برای رزرو تور آنتالیا، سری هم به سایت هم کوچ بزنید.

به وقت شکم! محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا

1- رستوران سِوِن مهمت

رستوران سون مهمت

در نزدیک مرکز شهر آنتالیاست و می توان این رستوران را به خاطر داشتن غذاهای اصیل و خوش خوراک ترکی، در لیست محبوب ترین رستوران های آنتالیا قرار داد در این رستوران علاوه بر سرو غذاهای محلی، غذاهای مدیترانه ای هم سرو می شود. پس اگر شما هم عاشق طعم و مزه غذاهای ترکی هستید، حتما سری به این رستوران بزنید.

2- رستوران آرما

رستوران آرما

این رستوران، درست رو به روی دریای مدیترانه واقع شده است. در این رستوران،غذاهای مدیترانه ای دریایی و بین المللی سرو می شود و در لیست یکی از محبوب تریتن رستوران های آنتالیا قرار گرفته است. شما به همراه صرف غذای خود در این رستوران می توانید از منظره مدیترانه ای این رستوران لذت برده و اشتها و ولع  تان برای خوردن غذا بیشتر شود!

3- رستوران لاروزتا

رستوران لاروزتا

یکی از محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا است که در آن غذاهای ایرانی طبخ می شود و گردشگران ایرانی زیادی غذای خود را در این رستوران میل می کنند. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی همچنین غذاهای ایتالیایی و غذاهای مناسب با وعده های غذایی گیاه خواران را نیز طبخ می کند.

4- رستوران حافظ آنتالیا

رستوران حافظ آنتالیا
 این رستوران هم جزو یکی از محبوب ترین رستوران های تور آنتالیاست که در آن انواع غذاهای ایرانی،ترکی، فست فود و غذاهای مدیترانه ای سرو می شود. این رستوران توسط چند فرد ایرانی در آنتالیا راه اندازی شده و از قدیمی ترین رستوران های تور آنتالیا به شمار می آید. گردشگرانی که به این رستوران رفته اند، هم از طعم و مزه غذاها راضی بوده  و هم از  نحوه برخورد کارکنان رستوران و خوشرویی آن ها.
5- رستوران بهار کافه

هم رستوران است و هم کافه و در مرکز شهر آننالیا قرار دارد. یک رستوران دنج و کوچک که در آن انواع غذاهای ایرانی، ترکی، مدیترانه ای و گیاهی سرو می شود. از جمله محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا در میان مسافران و گردشگران است و قیمت غذاهایش نیز مناسب است.

6- رستوران بالیکچی میحانچی

رستوران بالیجی میحانچی آنتالیا

یکی از محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا است. در این رستوران انواع غذاهای حلال، دریایی، مدیترانه ای و ترکی سرو می شود. کیفیت سرویس دهی این رستوران بسیار بالاست که قیمت چندان بالایی هم ندارد. در این رستوران، موسیقی های ترکی به صورت زنده اجرا می شود و اشتهایتان را برای خوردن غذا چندین برابر می کند!

7- رستوران روکا آنتالیا

از جمله محبوب ترین رستوران های تور آنتالیا از نظر طبخ انواع فست فود ها نظیر پیتزا، فلافل و غذاهای ترکی، عربی و مدیترانه ای است و در میان گردشگران، بسیار محبوب و مشهور است.

8- رستوران وانیلای آنتالیا

یکی از  معروف ترین و محبوب ترین رستوران های تور آنتالیاست و دکوراسیون داخلی زیبا و چشم نوازی دارد. در این رستوران انواع غذاهای ترکی و بین المللی نظیر غذاهای فرانسوی سرو می شود و بهترین رستوران از نظر سرو غذاهای فرانسوی به شمار می آید. در این رستوران همچنین انواع گوشت های حلال،و غذاهای گیاهی نیز سرو می شود.

9- کافه کای چای

یکی از محبوب ترین رستوران های آنتالیا برای صرف انواع شیرینی جات و قهوه است. همچنین در این رستوران، در کنار سرو  انواع غذاهای محلی، غذاهای بین المللی و اروپایی نیز سرو می شود.

10-رستوران گاتزتا براسری

رستوران گاتزتا براسری آنتالیا

اگر دلتان غذای ایتالیایی می خواهد، رستوران گاتزتا براسری در تور آنتالیا، بهترین گزینه است. همچنین در این رستوران، علاوه بر غذاهای محبوب ایتالیایی، غذاهای مدیترانه ای، استیک و پیتزا، پاستا دریایی و انواع برگرها نیز سرو می شود.

برای رزرو تور آنتالیا می توانید به سایت هم کوچ مراجعه کرده و  بهترین تور را با بهترین کیفیت ارائه خدمات و بهترین قیمت انتخاب و برای خود رزرو کنید.

ممنون از همراهی گرمتان!

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود