با لوکس ترین رستوران های مشهد آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

در این مقاله می خواهیم در مورد لوکس ترین رستوران های تور مشهد با شما صحبت کنیم. از جمله خوشمزه ترین و جذاب ترین بخش هر سفر و یا تور گردی و از جمله سفر با تور مشهد، رفتن به بهترین و لوکس ترین رستوران ها می باشد. این رستوران ها با فضای چشم نواز  و جذابی که دارند، قطعا موجب آن می شود که اشتهای همه گردشگرانی که پای خود را به چنین رستوران هایی می گذارند، برانگیزند. یکی از اولویت های مهم هرکسی که به عنوان یک گردشگر و یا فرد عادی به رستوران می رود این است که از کیفیت غذاها و همچنین بهداشت محیطی آن رستوران ها اطمینان داشته باشد. اگر عازم تور مشهد هستید، با من تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لوکس ترین رستوران های تور مشهد در یک نگاه

  • رستوران پسران کریم
  • رستوران ارم شانیز
  • رستوران باغ زیتون
  • رستوران الماس
  • رستوران بام کوهسر
  • رستوران قصر درویش
  • رستوران بابا قدرت

لوکس ترین رستوران های تور مشهد

در ادامه قرار است با لوکس ترین رستوران های تور مشهد آشنا شویم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم محال است که به تور مشهد نرفته باشید و با نام چنین رستوران خوش آوازه و خوش نامی آشنا نباشید. این رستوران را می توان در لیست یکی از لوکس ترین رستوران های تور مشهد قرار داد. در این رستوران، خوراک ماهیچه های اعیانی و خوشمزه ای سرو می شود که می تواند آب دهان همه را آب بیندازد. بگذارید که خیالتان را راحت کنم؛ زیرا در این رستوران، بهداشت فضا و محیط بسیار رعایت می شود و شما با خیال راحت می توانید پای خود را به این رستوران خوشنام بگذارید و از ماهیچه های خوشمزه آن تناول کنید و دلی از عزا دربیاورید.

رستوران ارم شاندیز

 این رستوران، کمی آن طرف مشهد اسست. اما دلیل نمی شود که رستوران خوب و خوش آوازه ای نباشد و یا در لیست لوکس ترین رستوران های تور مشهد قرار نگیرد. این رستوران، کباب شیشلیک های خوشمزه ای را سرو می کند که واقعا نمی شود پای خود را به مشهد گذاشت و از چنین غذایی گذشت. به خاطر آن که از خجالت قار و قورهای شکم تان بیرون بیایید! به شما توصیه می کنم حتما سری به این رستوران لوکس هم بزنید.

رستوران باغ زیتون

 یکی از لوکس ترین رستوران های تور مشهد است که در آن غذاهای ایتالیایی به سبک مدرن سرو می شود. اگر شما هم عاشق غذاهای ایتالیایی هستید و هم می خواهید غذای مورد علاقه خود در بهترین رستوران سرو کنید، پیشنهاد می شود که حتما در سفر خود به شهر مشهد، نیم نگاهی هم به این رستوران لاکچری بیندازید!

رستوران الماس

 این رستوران در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. غذاهایی که در این رستوران سرو می شود، از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است و شما بعد از آن که یک دل سیر حرم را زیارت کردید، می توانید به این رستوران بیایید و یک دل سیر غذای خوب و با کیفیت نوش جان کنید.

رستوران بام کوهسر

لوکس ترین رستوران های تور مشهد این رستوران بر فراز شهر مشهد قرار دارد. یکی از لوکس ترین رستوران های تور مشهد است. شما در این رستوران، علاوه بر آن که از خوردن غذاهای ایتالیایی اصیل و خوشمزه و فضای لوکس این رستوران لذت می برید، شهر نیز زیر پای شماست! گویی که بر فراز برج میلاد تهران نشسته اید!

رستوران قصر درویش

 این رستوران در دسته لاکچری ترین و لوکس ترین رستوران های تور مشهد قرار دارد. در واقع می شود این طور گفت که این رستوران، گل سرسبد رستوران های مشهد است. این رستوران، فضا و چشم انداز لوکس و چشم نوازی دارد و دارای چهار سالن مجزاست.

رستوران بابا قدرت

لوکس ترین رستوران های تور مشهد پا گذاشتن به این رستوران، سفری به دل تاریخ است. قدمت این رستوران به دوران قاجار بازمی گردد و حس نوستالژی را در شما زنده می کند. شما در این رستوران می توانید علاوه بر این که سفری در دل تاریخ می کنید، از خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران  هم میل کنید و از آن بی نصیب نمانید. حواستان باشد که در دل تاریخ گم نشوید! تا شرمنده شکم شکمویتان نشوید! برای رزرو تور مشهد ارزان قیمت می توانید سری به سایت هم کوچ زده و تور دلخواه خود را بهترین قیمت و کیفیت رزرو کنید.

کلام آخر

در پایان نیز از شما دوستان و همراهان عزیز نهایت تشکر را دارم که مثل همیشه با سایت خود همراه شدید. امیدوارم مطالب این سایت برایتان مفید و قابل استفاده باشد و در سفرتان با تور مشهد، به انتخاب خود می توانید سری به این رستوران های لاکچری بزنید و سپس به ادامه گشت و گذارتان برسید. سفری خوش را برایتان آرزومندم!

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود