با مراکز خرید مشهد آشنا شوید

با مراکز خرید مشهد آشنا شوید

1402/05/18 -




توضیحات

شهر مشهد جاذبه های دیدنی زیادی دارد. علاوه بر مکان های دیدنی مشهد که در مقالات پیشین به آن اشاره کردم و با آن آشنا شدید، این شهر مرکز خرید زیادی هم دارد تا شما بعد از گشت و گذار  خود از جاذبه های دیدنی این شهر ، سری هم به مراکز خرید مشهد بزنید و برای عزیزانان از این شهر سوغاتی بخرید. در این مقاله با من همراه باشید تا شما را  با مراکز خرید مشهد آشنا کنم.

لیست مراکز خرید مشهد در یک نگاه

  • بازار بزرگ مرکزی  
  • مرکز خرید آسمان
  • مرکز خرید آرمیتاژ
  • بازار حکیم
  • بازار رضا
  • مرکز خرید پروما
  • بازار فردوسی
  • مرکز خرید کاسپین مد
  • بازار غدیر
  • مجتمع تجاری نیکا
  • مجتمع تجاری ویلاژ توریست

معرفی مراکز خرید تور مشهد

در ادامه مقاله می خواهم ابتدا لوکس ترین مراکز خرید مشهد و رزرو تور مشهد ( که در لیست موجود است) را  به شما معرفی کرده و سپس به معرفی و دسته بندی سایر بازارها و مراکز خرید موجود در مشهد( در لیست ذکر شده) بپردازم.

مراکز خرید لوکس مشهد


مرکز خرید مشهد

مرکز خرید پروما: در این مرکز خرید لوکس، می توانید از هر جنس و یا سوغاتی که می خواهید برای دوستان و عزیزان خود بخرید، بهترین آن را خریداری کنید. این مرکز خرید دارای 4 طبقه و 250 واحد تجاری بوده و به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

مرکز خرید آسمان: این مجتمع تجاری بزرگ و شیک، دارای 700 واحد تجاری است. در این مجتمع تجاری بزرگ هرچه که فکرش را بکنید پیدا می شود. از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد! این پاساژ محصولات خوب و با کیفیتی دارد و شما از خریدتان پشیمان نخواهید شد.


مرکز خرید آسمان مشهد

مرکز خرید کاسپین مد: یکی از بزرگترین مراکز  خرید مشهد است. شما در این مجتمع تجاری لوکس و بزرگ می توانید انواع برندهای روز و لاکچری را پیدا کنید.


کاسپین مد مشهد

مجتمع تجاری نیکا: در این مجتمع  تجاری بزرگ، علاوه بر خرید انواع محصولاتی که به آن نیاز دارید میتوانید به کافه و رستوران های این پاساژ رفته و گلویی تازه کنید و شکمی از عزا دربیاورید!

تور مرکز خرید مشهد
 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست: این مجتمع تجاری نیز یکی از بزرگترین لوکس ترین مراکز خرید مشهد است که معماری مدرن و زیبایی دارد. در طبقات اول تا سوم این مرکز خرید، می توانید هرچه که خواستید خرید کنید و سپس به طبقه چهارم این مرکز خرید رفته و از امکانات تفریحی این مرکز خرید که شامل شهربازی و باشگاه بولینگ و بیلیارد است، هم خودتان و هم فرزندانتان لذت ببرید.


پلاژ توریست مشهد

بازارهای تور مشهد

بازار بزرگ مرکزی: این بازار در قسمت غرب حرم است و از جمله شلوغ ترین و پررونق ترین مراکز خرید مشهد است. شما در این بازار خرید می توانید انواع سوغاتی ها نظیر  مهر و تسبیح، جانماز، انگشتر فیروزه و عقیق، زرشک و زعفران و... خریداری کنید.

بازار مرکزی مشهد

بازار رضا: نزدیک به حرم مطهر امام رضا است و یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین بازارهای مشهد. شما عزیزانی که به همراه تور مشهد و یا به همراه خانواده و آشنایان خود به مشهد سفر کرده اید، می توانید سری هم به این بازار قدیمی بزنید؛ هم در دل تاریخ قدم بزنید و هم خریدهایتان را انجام دهید.

بازار رضا مشهد

بازار غدیر: در این بازار  علاوه بر خرید انواع سوغاتی های مشهد می توانید سایر اقلامی مانند کیف و کفش، پوشاک و... را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

مرکز خرید غدیر مشهد

بازار  فردوسی: یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید مشهد است. تنوع محصول در این بازار زیاد است و علاوه بر آن، قیمت های مناسبی هم دارند. این مرکز خرید دارای چند طبقه است و هر طبقه هم بوفه دارد تا در صورتی که از خرید کردن خسته شدید! سری هم به بوفه ها زده و شکم خود و صاحبان بوفه را از عزا دربیاورید!

مرکز خرید فردوسی مشهد

بازار حکیم: یکی از  قدیمی ترین مراکز خرید مشهد است که با نام بازار روس ها نیز شناخته می شود. در این بازار انواع اجناس ایرانی و چینی به فروش می رسد و از نظر دسترسی نیز بسیار راحت است. شما با استفاده از مترو و اتوبوس به راحتی می توانید به این مرکز خرید بیایید و اجناس و سوغاتی های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

برای رزرو تور ارزان قیمت مشهد می توانید سری به سایت هم کوچ زده و تور مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت رزرو کنید.

سپاس از همراهیتان!

خوش سفر باشید!

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود