با مکان های تفریحی کیش برای کودکان آشنا شوید

با مکان های تفریحی کیش برای کودکان آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

جزیره زیبای کیش مکان های تفریحی زیادی دارد. از مرکز خرید گرفته تا پارک تفریحی ساحلی و قلعه وحشت و... شاید شما در کنار همه این ها دوست داشته باشید که با مکان های تفریحی کیش برای کودکان هم آشنا شوید تا کودکان خود را به آن جا ببرید . پس جایی نرید! و تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. عده زیادی از گردشگران برای تفریح خود و کودکانشان هم که شده، از طریق مختلف مانند تور کیش و یا با خودروی شخصی خود، سری به این جزیره جذاب و دیدنی زده اند. شما هم اگر صاحب فرزند هستید و دلتان می خواهد که هم خودتان و هم کودکانتان از سفر به جزیره کیش لذت بیشتری ببرید، همین الان به سایت رفته و با  آگاهی از مناسب بودن قیمت تورهای 4 شب و 5روزه و تورهای سه روزه کیش و رزرو آنلاین بلیط تور کیش در این سایت، لحظات خوب و خوشی را برای خود و فرزندانتان رقم بزنید. همان طور که می دانید و در دوران کودکی خود هم تجربه کرده اید، کودکان عاشق هیجان و بازی هستند. دوست دارند بازی و تفریح کنند. سر از همه چیز درآورند و از کودکی خود نهایت لذت را ببرند. می دانید که کودکی دوران زودگذری است. تا چشم برهم زدنی، دوران کودکی می گذرد و به سن بزرگسالی می رسیم. پس چه بهتر است که این دوران با خوشی و لذت و تفریح گذراند. پس دست فرزندان خود را بگیرید و سفری به یادماندنی به مکان های تفریحی کیش برای کودکان داشته باشید. در ادامه در مورد مکان های تفریحی کیش برای کودکان ، اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهم داد.

مکان های تفریحی کیش برای کودکان

شهربازی هایلند کیش:

شهربازی هایلند کیش
 مطمئنا می دانید شهربازی یکی از مکان هایی است که برای هر کودکی جذاب و هیجان انگیز است. صد البته در جزیره کیش هم جاذبه های گردشگری زیادی برای گردشگران کودک خود! دارد و آن ها را از قلم نینداخته است. یکی از این مکان های تفریحی کیش برای کودکان ، شهربازی هایلند در کیش است. در این مکان علاوه بر آن که کودکانتان می توانند لذت ببرند، شما نیز می توانید از بودن در شهربازی لذت ببرید! از جمله وسایل مناسب بزرگسالان در این شهربازی می توان به رنجر،سورتمه، رودخانه وحشی، سیمیلاتور و... اشاره کرد.

پدل بورد:

پدل بورد کیش
 بیشتر پدر و مادرها ترجیح می دهند که کودکان خود را به دریا نبرند. شاید شما هم جزو آن دسته از پدر و مادرها باشید که این گونه ترجیح بدهند. پدل بورد وسیله ای دو نفره است که در کنار فرزندشان بر روی این پدل بوردها سوار شوند و نهایت لذت را ببرند. پدل بوورد به گونه ای طراحی شده که نه تنها افراد حرفه های که افراد مبتدی هم می توانند از آن استفاده کنند و در جزیره زیبای کیش به تفریح بپردازند.

دلفیناروم:

دلفیناروم کیش
 یکی دیگر از مکان های تفریحی کیش برای کودکان، مکانی به نام دلفیناروم است. همان طور که از نامش هم پیداست، دلفیناروم مکانی مختص به دلفین هاست. مطمئنا کودکانتان از تماشای دلفین ها بسیار لذت خواهند برد و حتی ممکن است با آن ها دوست هم شوند و برای خود دوست و رفیق پیدا کنند!

پاراسل:

پاراسل کیش
 کودکان عاشق هیجان هستند و اگر این هیجان را از کودکانتان بگیرید انگار که همه چیز را از آن ها گرفته اید. آن ها با دیدن هواپیما و پرنده ها آرزو می کنند که ای کاش آن ها هم می توانستند پرواز کنند. اگر فرزند شما هم همین روحیات هیجانی را دارد که صد درصد هم دارد، به شما پیشنهاد می کنم که آن ها را به مکان چتر پاراسل کیش ببرید. در کنار فرزندان خود بنشینید و از پرواز بر فراز موج های نیلگون لذت ببرید.

باغ پرندگان:

باغ پرندگان کیش
 کودکان از همان سنین ابتدایی شروع به جستجو در محیط اطراف خود می کنند تا محیط دور و بر خود را بهتر بشناسند. شما با بردن کودکان خود به باغ پرندگان می توانید به آن ها در این راه کمک بیشتری بکنید. شاید کودک شما برخی از پرندگان را برای اولین بار باشد که می بیند و این می تواند برای او تجربه ای بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.

کشتی آکواریوم:

کشتی آکواریوم
 یکی دیگر از مکان های تفریحی برای کودکان در کیش، کشتی آکواریوم است. یکی از تماشایی ترین مکان های تفریحی کیش است که مطمئنا هم خودتان و هم کودکانتان عاشق چنین مکانی خواهید شد. کف کشتی آکواریوم شیشه ای است و پنجره های آن در عمق آب قرارگرفته اند و شما و کودکان کنجکاو و بازیگوشتان می توانید انواع ماهیان زینتی، ستاره دریایی و مرجان ها را از فاصله تنها چند سانتی متر مشاهده کنید. سپاس از توجهتان...

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود