با مکان های گردشگری تور آنتالیا آشنا شوید

با مکان های گردشگری تور آنتالیا آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

 تور آنتالیا ، یکی از پر طرفدارترین تورهای شناخته شده است و هر ساله عده زیادی گردشگر را به سوی خود جذب می کند. در این مقاله می خواهم شما را با مکان های گردشگری تور آنتالیا مهیج آشنا کنم.

برای رزرو تور آنتالیا می توانید به سایت مراجعه کنید.

 موقعیت مکانی آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های ترکیه است و در غرب ساحل مدیترانه ای ترکیه واقع شده. ساخت و سازها در این شهر، ترکیبی از کلاسیک و مدرن است که نمای زیبایی به این شهر بخشیده و آن دسته از گردشگرانی که با تور آنتالیا به این شهر سفر کرده اند، می دانند که چه شهر زیبا و دیدنی است.

مکان های دیدنی تور آنتالیا

موزه آنتالیا: یکی از زیباترین و چشم نوازترین موزه آنتالیا در تور آنتالیا است. در این موزه، همه چیز از دوران موسوم به "عصر حجر" تا دوره بیزانتین به نمایش درآمده است. این موزه قسمتی دارد به نام سالن خدایان. در این سالن،  تندیس های زیبا و چشم نوازی از 15 خدای المپیا، در معرض دید و نمایش گذارده شده است.

در طبقه بالای این موزه، سکه و تعدادی دست سازه طلا و مناطق مختلف بیزانتین و عثمانی به نمایش گذاشته شده است.

مسجد سلطان علاء الدین: یکی بنای منحصر به فرد و دیدنی در میان جاذبه های دیدنی تور آنتالیا است. سقف این مسجد با استفاده از ستاره های در هم پیچیده نقاشی شده و نمای دیدنی دارد.

مسجد علاءدین

ساحل الیمپوس: یکی از مکان های ساحلی و گردشگری در تور آنتالیا است که از قرن هفدهم به بعد، گردشگران زیادی برای گذران اوقات فراغت خود به این مکان سفر می کنند.

ساحل المیپوس

پارک ملی کاراتبه: یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری در تور آنتالیا است. جالب است که بدانید این پارک بیشتر شبیه یک مجموعه تاریخی روباز است تا پارک! در این پارک، سنگ های حکاکی شده بسیاری وجود دارد که روی آن به زبان باستانی حکاکی شده است. در این پارک دیدنی همچنین مجسمه هایی از شمایل حیواناتی مانند گاو و شیر وجود دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

پارک ملی کاراتبه

 

حمام رومی ها: یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری تور آنتالیا است و برای کسانی که با تور آنتالیا به این شهر سفر کرده اند، مکان بسیار شناخته شده ای است. داخل محوطه این حمام، نمای بسیار زیبایی دارد که در حال حاضر به عنوان موزه از آن استفاده می شود. در این موزه، مکان های تاریخی و باستانی ترکیه به نمایش گذاشته شده است. در سفر خود با تور آنتالیا، حتما از این مکان دیدنی زیبا دیدن کنید.

حمام رومی ها

مسجد مراد پاشا: این مسجد، متعلق به دوران عثمانی هاست. این مسجد، سه گنبد دارد و نمای بیرونی آن با سنگ های رنگی پوشانده شده است.

مسجد مراد پاشا

آبشار دودن: در 28 کیلومتری جاده قدیمی بوردو آنتالیا، یک آبشار دیدنی خودنمایی می کند. سرچشمه این آبشار چشم نواز، چشمه ای به نام پینارباشی است که بعد 14 کیلومتر طی مسیر، در گودالی به نام وارساک می ریزد و بعد از طی مسیر کوتاهی، به صورت آبشار مانند به سمت پایین سرازیر شده و صحنه ای زیبا و دیدنی را برای گردشگران تور آنتالیا خلق می کند.

 

کاله ایچی: یکی از محبوب ترین مناطق تاریخی در تور آنتالیا است. این منطقه، بافتی تاریخی دارد و تمام محلات و خانه های مسکونی موجود در این شهر، قدیمی است. قدم زدن و پرسه زدن در کوچه و خیابان های قدیمی این محله ، شما را به سال های تاریخی دوری می برد. به زمانی که رومی های باستان، ساکن این محله بودند.

 

آکواریوم ساحل کنیالتی: ساحل کنیالتی، مکانی پر از جاذبه های دیدنی و تفریحی برای دوستداران و گردشگران سفر با تور آنتالیا است که شاید یک روزه نتوانید از همه مکان های تفریحی آن دیدنی کنید.

آکواریوم ساحل کنیالتی

یکی از بهترین جاذبه ای دیدنی ساحل کنیالتی، آکواریوم آن است که از جمله بهترین آکواریوم های موجود در آنتالیا است. حتما سری به آکواریوم این مکان دیدنی پر جاذبه بزنید. مطمئنا ضرر نخواهید کرد!

برای مشاهده و رزرو این تور دیدنی ومهیج می توانید سری به سایت هم کوچ زده و تور دلخواه خود را با قیمتی مناسب، به همراه خدمات عالی تهیه کنید.

سفری خوب و خوش و پر از حال خوب را برایتان آرزومندم. امیدوارم از سفر خود به همراه این تور جذاب و مهیج، نهایت لذت را در کنار عزیزانتان ببرید.

 

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود