با پرطرفدارترین تورهای خارجی آشنا شوید...

با پرطرفدارترین تورهای خارجی آشنا شوید...

1402/05/21 -




توضیحات

هر نقطه ای از زمین با سایر نقاط دیگر متفاوت است. پس از تور ایرانگردی حالا نوبت تور جهانگردی است! در این مقاله می خواهم شما جهانگردان! عزیز را با پرطرفدارترین تورهای خارجی آشنا کنم.  

1- استانبول؛ شهری پر از جاذبه 

استانبول

بدون شک، یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی تور استانبول است. یکی از کلان شهرهای زیبا و دیدنی شهر ترکیه است که هرساله میلیون ها گردشگر  اعم از ایرانی خارجی به آن جا سفر می کنند.

همان طور که می دانید استانبول شهری است که ما بین دو قاره آسیا و اروپا قرارگرفته است و جاذبه های دیدنی هم کم ندارد! از جمله مکان های دیدنی و معروف این شهر می توان به مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی،کاخ دلمه باغچه و... اشاره کرد.

 2-واتیکان؛ شهری کوچک در قلب ایتالیا

واتیکان

یکی از پرطرفدارترین تورهای جهان، واتیکان سیتی است.کوچکترین شهر جهان واقع در کشور ایتالیا است که آثار باستانی و معماری فوق العاده ای را در دل خود جای داده است و گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند، به خاطر دیدن این مکان تاریخی فوق العاده حاضرند حتی ایستادن در صف های طولانی را به جان بخرند.

 3-دبی؛ مقصد گردشگران بی شمار

دبی

بدون شک، دبی هم جزو یکی از پرطرفدارترین تورهای جهان به حساب می آید. این شهر در امارات متحده عربی قرار دارد و مکان های دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. از جمله مکان های دیدنی پرطرفدار در این شهر می توان به جزیره نخل جمیرا اشاره کرد.برای دیدن این مکان تفریحی پرطرفدار می توانید یکی از هتل های اطراف دبی را در بالاترین طبقات آن رزرو کرده، پشت پنجره هتل بنشینید و همراه با نوشیدن چای یا قهوه خود، از دیدن این مکان دیدنی جذاب نیز لذت ببرید.

یکی دیگر از مکان های دیدنی و پرطرفدار شهر دبی که جزو  یکی از پرطرفدارترین تورهای جهان به حساب می آید، برج الخلیفه است. این برج بلندترین آسمان خراش ساخته شده به دست انسان است. 163 طبقه و 828 متر بلندی دارد و  یکی از گردشگر پذیرترین مکان های دبی است. 

4-نیویورک؛ پایتخت جهان!

نیویورک

نیویوک جزو یکی از پرطرفدارترین تورهای جهان است که در منهتن نیویورک قراردارد و یکی از مهم ترین مکان های گردشگری در نیویورک به شمار می رود. در این شهر میدانی وجود دارد به نام میدان تایمز و به خاطر وجود این میدان در نیویوک، این شهر لقب" شهری که هرگز به خواب نمی رود" را به خود گرفته است.

یکی دیگر از مکان ای دیدنی نیویورک که این شهر را در ردیف یکی از پرطرفدارترین تورهای جهان قرارداده است، سنترال پارک نیویورک است. این پارک، جزو اولین پارک مدرن در آمریکا به شمار می آید و در قلب منتهن نیویورک واقع شده است.

5- پکن؛ اژدهای زردی در قلب کشور چین

پکن

یکی از پر طرفدارترین تورهای جهان، تور پکن است و یکی از پربازدیدترین مکان های آن، مکانی به نام شهر ممنوعه در قلب کشور چین است و جزو یکی از مهم ترین مکان های دیدنی تاریخی این کشور به حساب می آید. بازدید از این مکان باستانی-تاریخی در سال 1924 امکان پذیر شد و گردشگران و توریست های بی شماری را به سوی خود جذب کرد.

6- فرانسه؛ کشور شش ضلعی!

فرانسه

یکی از گردشگرپذیرترین مکان های گردشگری و جزو یکی از پرطرفدارترین تورهای جهان است. این کشور هم چیزی از مکان های دیدنی و جذاب کم ندارد و قطعا یکی از مقصدهای گردشگران دور دنیا، کشور فرانسه است. یکی از زییباترین مکان های دیدنی این کشور، مکانی به نام کاخ ورسای است. این مکان خارج از شهر پاریس است و به خاط تالار آیینه و باغ های زیبایش، شهرتی جهانی یافته است.

یکی دیگر از گردشگرپذیرترین مکان های فرانسه، برج ایفل معروف است که به ارتفاع بلندش مشهور است و نماد شهر فرانسه به شمار می آید و مطمئنا در لیست مکان های دیدنی گردشگران جایی را به خود اختصاص داده است.

7-اسپانیا؛ سرزمین ماتادورها

اسپانیا

از جمله کشورهایی که می تواند در لیست پرطرفدارترین تورهای جهان قرار گیرد، کشور اسپانیاست. این کشور هم مکان های دیدنی زیادی دارد و یکی از مقاصد گردشگرانی از جمله شما، حتما کشور اسپانیا هم هست.

یکی از پرطرفدارترین مکان های دیدنی در این کشور، قصرالحمرا، کلیسای جامع گوتیک، مسجدبزرگ کوردوبا و... می باشد. 

برای سفر با پرطرفدارترین تورهای جهان کافیست سری به سایت هم کوچ بزنید.

در پایان نیز از شما عزیزان گردشگر نهایت تشکر و سپاس را دارم که گشتی هم در سایت زدید و  تا پایان با ما همراه شدید.

سفر خوش و ایام به کام...

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود