بهترین برند های لباس در استانبول

بهترین برند های لباس در استانبول

1402/05/18 -




توضیحات

از بهترین برند های لباس در استانبول می توان به برند ایپک یول اشاره کرد. برند ایپک یول یکی از موفق ترین برند های معروف در ترکیه است که در حوزه لباس زنانه فعالیت می کند و تا به الان در سراسر ترکیه فروشگاه های مختلفی دارد. این برند دارای طراحان بسیار معروف است که سبب شده در سال ۲۰۱۶ به یکی از بهترین و موفق ترین برند ها در حوزه طراحی و تولید لباس زنانه به شمار رود.

برند لباس های آنتالیا

دفاکتو از دیگر بهترین برند های لباس در تور استانبول است که در 24 کشور جهان فروشگاه های متعددی دارد و یک برند برای خانواده به شمار می رود. برند ال سی وایکیکی یکی از برند های لباس در ترکیه است که لباس های بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد زنانه و مردانه کودکانه و نوزاد را با قیمت بی نظیر ارائه کرده است. واکو از دیگر برندهای لباس محبوب در ترکیه است که طیف گسترده ای از لباس های زنانه و مردانه و لباس عروس را با بهترین کیفیت روانه بازار کرده است. 

برند ایپک یول 

برند ایپک یول در سال ۱۹۸۹ بار اول شروع به فعالیت کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از برند های معروف لباس در استانبول تبدیل شود. لباس های زنانه برند ایپک یول کاملا شناخته شده و معروف هستند. برند ایپک یول چنان در ترکیه سر و صدا کرده است که در سراسر ترکیه ۱۴۲ فروشگاه دارد و توانسته با کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی مانند عربستان سعودی و قطر عراق، بحرین، کویت و کشورهای آذربایجان و قبرس تجارت کند. این برند از طراحان محبوبی مانند زنیب توسان کمک گرفته و توانسته لباس هایی با طرح های منحصر به فرد روانه بازار کند. هر فردی می تواند متناسب با سایز خود یکی از لباس های برند پیک یول را انتخاب نماید. صاحب این برند معتقد است هر شخصی با پوشیدن لباس اعتماد به نفس زیادی می گیرد و به آرامش خواهد رسید. می توان گفت برند ایپک یول یکی از برند های معروف در استانبول است که تا به الان موفقیت های چشمگیری کسب کرده است. 
برند ایپک یول ترکیه

برند دفاکتو

برند دفاکتو از دیگر برند های معروف لباس در استانبول است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ شروع کرده و تا به الان توانسته موفقیت های بسیار زیادی کسب کند. همانطور که مشخص است برند دفاکتو در سراسر ترکیه محبوب و معروف است به همین دلیل ۳۲۴ فروشگاه در سراسر ترکیه افتتاح کرده است. برند دفاکتو در ۲۴ کشور جهان از جمله قزاقستان، تونس، مالزی، مصر، بلاروس، روسیه ۱۲۳ فروشگاه دارد. می توان گفت برند دفاکتو از موفق ترین و محبوب ترین برند های لباس ترکیه است که توانسته لباس های با کیفیت با قیمتی کاملا مقرون به صرفه ارائه دهد و دلیل محبوبیت آن کیفیت لباس و قیمت بی نظیر بوده است. این برند توانسته لباس های سازگار با محیط زیست تولید نماید و به همین دلیل افرادی که طرفدار محیط زیست هستند طرفداران این برند هم می باشند. 
برند دفاکتو آنتالیا

برند چرم دسا

از دیگر برند های معروف لباس در استانبول می توان به برند دسا اشاره کرد. برند دسا برند موفق در حوزه تولید محصولات چرمی است که توانسته کیف های زنانه را با طراحی منحصر به فرد روانه بازار کند. برند دسا به دلیل کیفیت محصولات و طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته جزء بزرگترین برند ها در صنعت مد ترکیه تبدیل شود و نام خود را در جهان جا بیندازد. این برند در کشورهای همجوار مانند آذربایجان، گرجستان و ارمنستان قبرس فروشگاه های متعددی دارد. برند دسا توانسته کت و دامن چرم زنانه و اکسسوری مردانه را با طراحی بی نظیر روانه بازار کند.

برند آنتالیا

برند دسا ۷۰ فروشگاه در سراسر ترکیه دارد و بیش از دویست فروشگاه در کشورهای ارمنستان، گرجستان، قبرس، آذربایجان افتتاح کرده است. برند دسا در ابتدا در یک کارگاه کوچک با ۱۵ کارگر اقدام به فعالیت کرد و به دلیل کیفیت کیف های زنانه توانست جایگاه بالایی در صنعت و ترکیه و جهان کسب کند. 

سخن پایانی

اگر شما مایل به خرید برند های معروف لباس در استانبول هستید باید اطلاعات کاملی راجع به برند های معروف لباس در ترکیه داشته باشید. پیشنهاد می شود وقتی به این شهر زیبا سفر می کنید حتماً به فروشگاه های فروش محصولات برند لباس ترکیه مراجعه کنید و از خرید این محصولات کمال لذت را ببرید. مطمئناً همه شما می دانید که برند های لباس ترکیه محبوبیت بسیار زیادی دارند و تا به الان توانسته اند موفقیت های بسیار زیادی در صنعت مد کسب نمایند. اگر شما علاقه مند هستید به یکی از محصولات برند ترکیه را به صورت مقرون به صرفه خریداری کنید پیشنهاد می شود برند دفاکتو را فراموش نکنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود