بهترین جاذبه های دیدنی آنتالیا

بهترین جاذبه های دیدنی آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

 بهترین جاذبه های دیدنی آنتالیا : آنتالیا یک شهر در ترکیه می باشد که جاذبه های بسیار دیدنی دارد. این شهر در بسیاری از کشور ها بسیار محبوب و مشهور است. در شهر آنتالیا جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که باعث جلب توجه توریست ها و مسافران شده است. از جاذبه های دیدنی آنتالیا می توانیم به سواحل بی همتای آن اشاره کنیم.

 علاوه بر این باید بیان کنیم که در تور آنتالیا هتل ها و رستوران های بسیار لوکس و شیکی وجود دارد که می تواند مورد علاقه بسیاری از توریست ها باشد.

 علاوه بر این باید بیان کنیم که شهر آنتالیا نسبت به استانبول ارزان تر است. همچنین باید بیان کنیم که اگر شما عاشق یک شهر تاریخی و در عین حال لوکس و مدرن هستید ما به شما تور آنتالیا را معرفی می کنیم.

 در واقع آنتالیا به شهر فرهنگ و آفتاب مشهور است. آنتالیا دارای هوای تابستانی و آفتابی است و آب و هوای آن بسیار خوب است

کالیچی آنتالیا  

کالیچی آنتالیا

 بهترین جاذبه های دیدنی آنتالیا: یکی از شهرهای مدرن آنتالیا کالیچی نام دارد. قدمت شهر کالیچی بسیار بالا است و گفته شده است که قدمت آن به دوره های سلجوقیان و روم باستان می رسد.

این شهر دارای خیابان های بسیار زیبا و جذاب است . به همین علت شما می توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود در خیابان های این شهر قدم بزنید. به همین علت یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای ساکنین و مسافران این شهر قدم زدن در خیابان های آن است.

 در واقع از جاذبه های این شهر می توان به خیابان های سنگ فرش شده و کاخ های عثمانی اشاره کرد. در خیابان های شهر کالیچی انواع هتل ها و رستوران ها و مراکز فروش بسیار مدرن و لوکس قرار دارد.

بندر قدیمی آنتالیا

بندر قدیمی در آنتالیا یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا به حساب می آید. زیرا در اطراف این بندر بوتیک کافه های لوکس و مدرن دارد. علاوه بر این کشتی های سواری در اطراف بندر قدیمی آنتالیا وجود دارند. در این صورت مسافران و توریست ها می توانند سوار این کشتی های تفریحی کوچک شوند و از مناظر اطراف آن لذت ببرند.

 این کشتی ها به سمت دریای مدیترانه می روند و زیبایی یا منطقه را به تصویر می کشند. این شهر رونق یافته در روزگاران قدیم بندر قدیمی اش مرکز تجاری و اقتصادی آنتالیا بود.

 همچنین باید بیان کنیم که غروب بندر قدیمی آنتالیا بسیار زیبا و دیدنی است و می تواند یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا را به حساب بیاید.

 شما می توانید در ساحل زیبای آنتالیا قدم بزنید و از مناظر زیبای آن لذت برده و در آنجا استراحت کنید. 

موزه و مسجد یولی مناره آنتالیا

مسجد یولی مناره واقع در آنتالیا یکی از زیباترین آثار تاریخی آن منطقه به حساب می آید. در واقع باید بیان کنیم که از دیگر جاذبه های دیدنی آنتالیا موزه و مسجد یولی مناره هستند.

در حقیقت مسجد یولی مناره توسط سلطان سلجوقی بنا شده است. مناره مسجد یولی به شکل استوانه ای است. علاوه بر این باید بیان کنیم که این مسجد دارای یک گنبدی است که به شکل شش ضلعی بنا شده است.

 مناره مسجد یولی در نزدیکی دروازه شهر واقع شده است. همچنین باید ذکر کنیم که مسجد یونی مناره در قرن ۱۴ میلادی بنا شده است.

 همه آثار تاریخی که در سواحل ترکیه کشف شده است درون موزه آنتالیا وجود دارد. اگر شما جزو افرادی است که به موزه و آثار تاریخی علاقه خاصی دارید، بهتر است به موزه آنتالیا سری بزنید. اگر علاقه زیادی به دیدن آثار باستانی آسپندوس دارید بهتر است به بخش گالری های هنری مراجعه کنید.
مسجد یولی آنتالیا

سخن پایانی

کالیچی یکی از شهرهای مدرن ایتالیا است که قدمت بسیار زیادی دارد. در واقع قدمت شهر کالیچی به دوران سلجوقیان و رومیان باستان می رسد. این شهر دارای جاذبه دیدنی بسیار زیادی است. به همین علت مسافران و توریست ها می توانند در این شهر قدم بزنند و از خیابان های سنگ فرش شده و از رستوران ها و کافی شاپ ها و مراکز فروش مدرن و لوکس آن لذت ببرند.

 مسجد محمدعلی پاشا یکی از جاذبه های دیدنی این شهر به حساب می آید. تور آنتالیا به علت وجود این جاذبه های دیدنی بسیار پر رونق است.

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی آنتالیا مسجد یولی مناره و موزه تاریخی آن است. اگر شما علاقه زیادی به دیدن آثار تاریخی دارید، بهتر است به بخش گالری های هنری مراجعه کنید تا آثار باستانی آسپندوس را مشاهده نمایید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود