بهترین رستوران‌ های مشهد

بهترین رستوران‌ های مشهد

1402/04/03 -




توضیحات

بهترین رستوران‌ های مشهد

در حین تور مشهد رستوران گردی را هم از قلم نیندازید. برای حصول بهتر به این منظور میتوانید در حین رزرو تور هوایی مشهد طوری عمل کنید که وعده‌های نهار و یا شام با پکیجتان نباشد و بتوانید در رستوران‌های مشهد هم وقت بگذرانید. حال به سراغ معرفی این رستوران‌ها میرویم:

1 - رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم معروفترین رستوران مشهد و همینطور یکی از بهترین رستوران‌های سراسر کشور به حساب میاید. این رستوران در سال 1359 توسط شادروان کریم قاسم زاده در شهر مشهد تاسیس شد و از همان ابتدا در کانون توجه قرار گرفت. سال 1376 بود که مکان این رستوران عوض شد و به جایی که الان هست یعنی خیام 23 منتقل شد. با مشاهده رشد چشمگیر محبوبیت رستوران، صاحبان آن بر آن شدند تا شعب دیگر آن را افتتاح کنند و همین کار را هم کردند. اکنون سه شعبه از رستوران پسران کریم در شهر مشهد فعال هستند. کیفیت غذای رستوران پسران کریم به حدی میباشد که متخصص آشپزی پیدا نمیشود که بتواند انتقاد قدرتمندی از آن‌ها بکند. بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های مشهور در هنگام سفر به مشهد نتوانستند خود را از یک وعده غذا در رستوران پسران کریم محروم سازند و سری به آن زدند و با افتخار عکس‌های خود که در این رستوران در حال صرف غذا بودند در صفحات مجازی خود منتشر کردند. در این که تمامی غذاهای رستوران مذکور در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارند شکی نیست اما غذایی که در هر وعده این رستوران طول مدتی که قابل سفارش است به یک ساعت نمیکشد و در کمتر از یک ساعت به اتمام میرسد، چلو ماهیچه آن است.

آدرس:

شعبه مرکزی: مشهد، بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد 22، انتهای کوچه

شعبه مروارید: مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی، مجتمع مروارید

شعبه آلتون: مشهد، خیابان دانشگاه، برج آلتون

تور مشهد

2 - رستوران ارم شاندیز

این رستوران هم از رستوران‌های صاحب نام مشهد به حساب میاید. در اصل این رستوران در یکی از مناطق ییلاقی مشهد یعنی شاندیز به همت آقای حسن یزدی در سال 1362 افتتاح شد. گمان میکنم شاندیز چندان نیاز به معرفی نداشته باشد، شناسه رستوران شاندیز، دارا بودن بهترین شیشلیک دنیاست که به قول معروف کشته مردگان زیادی را در سراسر کشورمان به خود جذب کرده است! هنگامی که خودتان به این رستوران بروید با یک  محیط 12000 متری مواجه میشوید که به سه بخش رستوران سنتی و یک سالن ویژه تقسیم شده است. بعد از گشت و گزار در شهر شاندیز که گویی یک تکه بهشت است روانه رستوران ارم شاندیز که ظرفیت 2000 نفر را دارد شوید و در آن جا دلی از عزا دربیاورید. ارم برای وعده‌ی نهار از ساعت 12 تا 16 سرویس میدهد و برای صرف شام هم میتوانید از ساعت 20 تا 24 به آن مراجعه کنید.

آدرس: مشهد، جاده شاندیز، قبل از میدان دوم، سمت چپ خیابان

تور مشهد

3 - رستوران رضایی

رستوران رضایی که دیگر شهره خاص و عام میباشد و با دارا بودن 6 شعبه که البته 5 تا از آن‌ها در مشهد میباشند طرفداران بی شمار خود را دارد. در اصل 5 شعبه آن در شهر مشهد و یکی از آن‌ها در آمل قرار دارد. ریشه رستوران رضایی را میتوان در سال 1336 و با نام یاس و در خیابان نخریسی مشهد جویا شد. برند رضایی با مورد توجه قرار گرفتن چلوکبابی رضایی در خیابان دریادل مشهد شکل گرفت و بعد از آن به طرز عجیبی رشد کرد و شعب آن یکی پس از دیگری احداث شد، البته اگر به بررسی عوامل آن بپردازیم متوجه میشویم که رشد آن چندان هم عجیب نیست و کیفیت بی بدیل غذاهای آن این رشد را سبب شدند. منوی گسترده این رستوران شامل 25 غذای اصلی ایرانی میباشد که یکی از یکی بهترند و نکته قابل توجه قیمت مناسب غذاها در این رستوران است. آخر هفته‌ها در شعبه وکیل آباد رضایی میتوانید صبحانه فوق‌العاده هم صرف کنید.

آدرس:

شعبه 1: خیابان آبکوه، تقاطع کلاهدوز

شعبه 2: میدان آزادی، مقابل پارک ملت

شعبه 3: خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی، 10/2

شعبه 4: بلوار شهید منتظری، مقابل سازمان صدا و سیما

شعبه 5: بلوار وکیل آباد، بین جلال آل احمد و سروش

تور مشهد

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود