بهترین شهربازی‌ها در آنتالیا

بهترین شهربازی‌ها در آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

بهترین شهربازی‌ها در آنتالیا: شهربازی یکی از بهترین تفریحات در تور آنتالیا به‌حساب می‌آید. خوشبختانه در شهر آنتالیا تعداد زیادی شهربازی وجود دارد. یکی از دلایل ترغیب افراد برای مسافرت به برخی از شهرها وجود امکانات تفریحی فوق‌العاده این شهرها است. شهربازی یکی از دلایل ترغیب افراد به شهر تفریحی آنتالیا است.

در مقاله‌های قبل ما دررابطه‌با مسائل و موارد تفریحی متفاوتی در آنتالیا صحبت کردیم اما در این مقاله می‌خواهیم دررابطه‌با شهربازی‌های فوق‌العاده این شهر برای شما بگوییم. باتوجه‌به این موارد ادامه مقاله را از دست ندهید.

شهربازی استانبول

تور آنتالیا؛ شهربازی‌های آنتالیا

همان‌طور که گفتیم تعدادی شهربازی با موضوعات متنوع در شهر آنتالیا قرار داده شده است. از جمله شهربازی‌های این شهر،

  • Aktur Lunapark شهربازی اکتور لونا پارک
  • Kepez Park Varsak پارک کپز ورساک
  • Tekno  مجموعه تکنو
  • Dinopark Antalya پارک ژوراسیک
  • Kar Dünyası  دنیای برف شهر آنتالیا

شهربازی اکتور لونا پارک

یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های تفریحی در تور آنتالیا برای بازدید شهربازی اکتور است. شهربازی اکتور حدود 20 سال است که در شهر آنتالیا به وجود آمده است. مهم‌ترین ویژگی این پارک این است که برای تمامی سنین مناسب است. شهربازی اکتور در شهر آنتالیا طرف‌داران بسیار زیادی دارد. شهروندان آنتالیا و گردشگران طرف‌دار این شهربازی بسیار خوب هستند.

این شهربازی در سال 1991 طراحی شده است و در سال 1997 طراحی آن به پایان رسید. بازی‌های موجود در این شهربازی بسیار زیاد است. تمامی بازی‌های این شهربازی امروزی و مدرن است. هیجان بسیار زیادی در هنگام بازی‌کردن در این شهربازی در شما به وجود می‌آید. این شهربازی در کنار یکی از بهترین مراکز خرید قرار گرفته است. شما می‌توانید هم در شهربازی تفریح کنید و هم در مرکز خرید میگروس خرید کنید.

پارک بازی کپز ورساک

پارک کپز در زمان نخست‌وزیری اردوغان طراحی شده است. این پارک عمر زیادی ندارد و تا حدودی جوان به‌حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پارک بخش تفریحات آبی آن است. استخرهای مختلف موجود در این پارک یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات این پارک است.

این پارک دو قسمت اصلی دارد یعنی، استخر و پارک ماسال که هرکدام ویژگی‌های مربوط به خودش را دارد. طراحی استخر این پارک به شکل استخر المپیک است. بخش پارک ماسال درون پارک کپز برای کودکان زیر 7 سال طراحی شده است. بخش ماسال محدودیت سنی دارد. پارک کپز در محدوده زمانی 8 صبح تا 9 شب باز است و شما می‌توانید به‌راحتی به آنجا بروید.

مجموعه تفریحی گردشگری تکنو

مجموعه تفریحی تکنو معمولاً برای خانواده‌هایی که کودک دارند مناسب است. امکانات مختلف تفریحی در این مجموعه برای کودکان بسیار مناسب است. از جمله امکانات این مجموعه،

  • فوتبال مکزیکی
  • باشگاه بولینگ
  • تاب‌های گردان
  • ماشین‌های کوبنده و...

است. اگر قصد بازدید از این مجموعه در تور آنتالیا ندارید حتماً برای رفتن به آنجا برنامه‌ریزی کنید و بروید.

پارک محبوب ژوراسیک در تور آنتالیا

بهترین شهربازی‌ها در آنتالیا: همان‌طور که از نام این پارک مشخص است، این پارک مربوط به دنیای جنگلی و دایناسورها است. پارک ژوراسیک آنتالیا در منطقه کمر واقع است که یکی از بهترین منطقه‌ها برای بازدید در تور آنتالیا است. نام دیگر این پارک دینو پارک است. یکی از مکان‌های تفریحی و شلوغ شهر آنتالیا پارک ژوراسیک است. انواع و اقسام دایناسورها در این پارک قرار دارند. دایناسورها حرکت می‌کنند و صدادار هستند. شما می‌توانید با دنیای دایناسورها در این پارک آشنا شوید.

دنیای برف در شهر آنتالیا

بهترین شهربازی‌ها در آنتالیا: شهر آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است. این شهر در کنار سواحل مدیترانه قرار دارد. هوای این منطقه معمولاً شرجی و گرم است و بارش برف بسیار کم اتفاق می‌افتد. در شهری مانند آنتالیا که بارش برف معمولاً رخ نمی‌دهد وجود پارکی برفی بسیار جذاب است. ازآنجایی‌که تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده است و تا حدودی بسیاری از ناممکن‌ها ممکن می‌شود این پارک نیز یکی از این موارد است. بازدید از دنیای برف در تور آنتالیا بسیار جذاب است.

امکانات مختلف پارک دنیای برف آنتالیا،

  • خانه‌های برفی و اسکیمویی
  • وسایل بازی برای برف‌بازی
  • سرسره‌های یخی
  • مجسمه‌های یخی و بزرگ

به این صورت است.

دینای برلف آنتالیا

همان‌طور که می‌دانید شهربازی یکی از تفریحات پر طرف‌دار و جذاب است. شهر آنتالیا تعداد زیادی شهربازی دارد که ما برای شما تعدادی از آن‌ها را معرفی کردیم. استفاده از امکانات تفریحی موجود در این شهربازی‌ها برای سنین مختلف بسیار جذاب است. پارک دایناسورها، پارک برفی، شهربازی مهیج و... همه از جمله ویژگی‌های تفریحی در تور آنتالیا به‌حساب می‌آیند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود