بهترین محله‌های استانبول برای اقامت با تور استانبول

بهترین محله‌های استانبول برای اقامت با تور استانبول

1402/05/21 -




توضیحات

بهترین محله‌های استانبول برای اقامت : محله‌های بسیار زیادی در شهر استانبول وجود دارد که شما می‌توانید برای سفر به این شهر آنها را انتخاب کنید. شهر استانبول شهری تاریخی فرهنگی تمدنی است که در ابعاد مختلف هنوز سبک سنتی و قدیمی خود را حفظ می‌کند.

مردمان کشور استانبول از گذشته‌های دور مردمانی خوش‌رفتار و خوش‌برخورد بوده‌اند به همین دلیل شما با سکونت در هر یک از محله‌های شهر استانبول با تور استانبول می‌توانید از سفر خود لذت ببرید و نگران امنیت جانی و مالی خود نباشید.

کدام منطقه را برای سفر با تور استانبول برای اقامت انتخاب کنیم؟

بهترین محله‌های استانبول برای اقامت: همان‌طور که گفتیم استانبول یکی از شهرهای بزرگ و معروف کشور ترکیه است که محله‌های مختلفی برای سکونت شما در این شهر دارد. مهم‌ترین مسئله قبل از انتخاب محله هدف و تصمیم شما از سفر است به این صورت که،

بشیکتاش و تکسیم: اگر می‌خواهید در هتل‌های لوکس شهر استانبول اقامت کنید بهتر است منطقه بشیکتاش و تکسیم را انتخاب کنید.

گرند بازار: درصورتی‌که می‌خواهید در هتل‌های خانوادگی سکونت داشته باشید بهتر است منطقه گرند بازار یا بازار بزرگ آن را طبق برنامه تور استانبول انتخاب کنید. منطقه گرند بازار می‌تواند منطقه بزرگی برای استفاده از مراکز خرید نیز باشد.

کاراکوی: درصورتی‌که می‌خواهید در هتل‌های ارزان سکونت داشته باشید و قیمت برای شما اهمیت دارد به منطقه کارا کوی بروید.

بشیکتاش و گالاتا: اگر می‌خواهید از تفریحات شبانه شهر استانبول استفاده کنید به این دو منطقه بروید.

اقامت در منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول

محله سلطان احمد استانبول

یکی از مناطق قدیمی و تاریخی فرهنگی در سفر با تور استانبول منطقه سلطان احمد در این شهر است. درصورتی‌که شما به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی در شهر استانبول علاقه‌مند هستید بهتر است تا این منطقه را در برنامه سفر که توسط آژانس‌های مسافرتی انتخاب می‌شود انتخاب کنید.

یکی از مزیت‌هایی که منطقه سلطان احمد نسبت به مناطق دیگر دارد نزدیکی به دیگر جاذبه‌های گردشگری در شهر استانبول است؛ به‌عنوان‌مثال مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود یا آبی، کاخ توپ کاپی، سیسترن و... همه در این محله بسیار بزرگ قرار دارند. منطقه سلطان احمد برای کسانی که تفریحات شبانه را دوست دارند محله مناسبی نیست؛ زیرا در این محله هنگامی که آفتاب ورود می‌کند کاملاً سکوت و آرامش برقرار می‌شود.

اقامت در منطقه بازار بزرگ برای سفر با تور استانبول

بازار بزرگ استانبول

همان‌طور که قبلاً گفتیم بازار بزرگ یکی از بهترین محله‌ها در شهر استانبول برای سکونت گزیدن است. بازار بزرگ همان‌طور که از نامش پیداست برای شما فوایدی دارد؛ از جمله اینکه شما با بهترین محصولات و مواد غذایی شهر استانبول فاصله چندانی ندارید و می‌توانید در محله بازار بزرگ از آنها خریداری کنید.

درون بازار بزرگ فروشگاه‌های بسیار زیادی برای خرید چای لباس شیرینی سوغاتی و... وجود دارد. درصورتی‌که می‌خواهید از هتل‌های خانوادگی و متوسط قیمت در استانبول سکونت داشته باشید محله بازار بزرگ یا گرند بازار یکی از بهترین گزینه‌ها است.

منطقه بی اوئلو برای سکونت

منطقه بی اوغلو استانبول

یکی از مناطق معروف برای رزرو هتل در استانبول منطقه بی اوئلو است. منطقه معروفی که شامل مناطق کوچک‌تری به نام‌های کاراکوی، تکسیم و گالاتا است. برای اینکه بخواهید با ویژگی‌های مثبت هر یک از این مردم آشنا شوید ما به شما اطلاعاتی دراین‌خصوص خواهیم داد.

گالاتا: درصورتی‌که شما می‌خواهید از تفریحات شبانه در سفر با تور استانبول شهر استانبول لذت ببرید و از آن‌ها استفاده کنید بهتر است وارد منطقه گالاتا بشوید. در این منطقه انواع مختلفی از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد و شما می‌توانید با قدم‌زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش منطقه گالاتا از هوای مطبوع هنگام پیاده‌روی استفاده کنید.

کاراکوی: منطقه کاراکوی یکی از مهم‌ترین بنادر شهر استانبول به‌حساب می‌آید. شما در منطقه کاراکوی علاوه بر اینکه می‌توانید از رستوران‌های مختلف بین‌المللی و ترکی استفاده کنید می‌توانید سوار کشتی شوید و از این منطقه بازدید کنید.

تکسیم: یکی از شلوغ‌ترین و پرجنب‌وجوش‌ترین محله‌ها در شهر استانبول منطقه تکسیم است. این منطقه قابلیت دسترسی به دیگر مناطق شهر استانبول را دارد و شما اگر می‌خواهید از جاذبه‌های مختلف شهر استانبول با تراموا دیدن کنید بهتر است به این منطقه بروید.

دلایل متعددی برای انتخاب یک محله یا منطقه هنگام سفر وجود دارد از جمله دلایل مختلف یعنی امنیت هوای خوب عدم وجود حیوانات وحشی دسترسی به بازارها و رستوران‌ها و... و درصورتی‌که تمامی این موارد در یک محله به‌درستی رعایت شود آن محل نسبت به بقیه محل‌ها متمایز و برتر خواهد بود.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود