بهترین هتل های جزیره کیش

بهترین هتل های جزیره کیش

1402/05/21 -




توضیحات

بهترین هتل های جزیره کیش : سال‌ها پیش اگر به کیش سفر می‌کردید، شاید تنها چند هتل را برای اقامت می‌توانستید انتخاب کنید، اما این جزیره با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، طی سال‌های گذشته به جزیره زیبایی‌ها وشگفتی‌ها تبدیل شده است، جایی که سفر به آن برای هر ایرانی حداقل یک بار واجب است!پیدا کردن یک هتل از بین بهترین هتل های کیش که لیست آن به یکی یا دو هتل ختم نمی‌شود، قطعا کار سختی است و به همین خاطر هم در این مقاله به بررسی بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران می‌پردازیم.

 

هتل داریوش، بهترین هتل کیش از نگاه تمام مسافران!

هتل داریوش کیش را می‌توان به‌عنوان اولین هتل از فهرست محبوب ترین و بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران دانست. این هتل زیبا و مجلل در سال ۱۳۸۲ در زمینی به وسعت ۱۲۳ هزار مترمربع و در ۳ طبقه
و رو به دریا ساخته شده است.این هتل ۵ ستاره همانطور که از اسمش برمی‌آید، دارای معماری مشابه تخت جمشید است و به دلیل همین معماری زیبا، خود به یکی از جذابیت‌های گردشگری کیش تبدیل شده است. موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که به بسیاری از مراکز اصلی و مهم کیش، به راحتی دسترسی دارید و این یعنی برای گردش در کیش همه چیز دردسترس شماست!هتل داریوش، یکی از مجهزترین و در عین حال مدرن‌ترین هتل‌‌های کیش است که چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به خلیج همیشه فارس و رو به باغ دارد؛ بنابراین می‌توانید یکی از اتاق‌های رو به دریا یا رو به باغ را برای بهترین هتل های جزیره کیش اقامت انتخاب کنید. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

هتل داریوشاز جمله امکانات هتل داریوش کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریاچه اختصاصی و کلوپ ورزش‌های آبی
  • زمین تنیس و پینت‌بال
  • سونا خشک و بخار
  • باشگاه بدنسازی
  • سالن ماساژ

جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل داریوش کیش

  1. میدان آبشار، در فاصله ۶۴۹ متری
  2. پلاژ آقایان، در فاصله ۹۲۳ متری
  3. پارک هنگام، در فاصله ۱٫۲۶۷ کیلومتری
  4. بازار پردیس ۲، در فاصله ۱٫۲۸۰ کیلومتری
  5. پلاژ بانوان، در فاصله ۴٫۲۵۶ کیلومتری
  6. فرودگاه کیش، در فاصله ۷٫۹۲۶ کیلومتری

هتل شایان کیش، هتل قدیمی، اما پابرجا و محبوب

هتل شایان کیش در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت تقریبی ۵۵٫۰۰۰ متر مربع احداث و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است.این هتل رو به دریا است و برای کسانی که می‌خواهند حتی یک ثانیه هم تصویر آبی دریا و ساحل گرم کیش از جلوی چشمانشان دور نشود در ۴ طبقه ۱۹۱ اتاق و سوئیت را پیشنهاد می‌دهد. هتل شایان در یکی از بهترین مناطق جغرافیایی کیش قرار گرفته و به دلیل نزدیکی به دریا و اسکله، تمامی تفریحات آبی را برای میهمانان خود مهیا کرده است. با وجود اینکه این هتل قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد، اما به دلیل بازسازی‌های صورت‌گرفته،بهترین هتل های جزیره کیش فضایی کاملا مدرن و مجهز دارد و همین اصالت در کنار امکانات کامل است که موجب می‌شود هتل شایان هم در فهرست بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران تبدیل شود.

جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل

  1. بولینگ مریم، در فاصله ۷۱۹ متری
  2. اسکله تفریحی، در فاصله ۱٫۰۰۶ کیلومتری
  3. کوه نور، در فاصله ۱٫۲۵۳ کیلومتری
  4. کارتینگ، در فاصله ۱٫۵۸۱ کیلومتری
  5. فلای بورد، در فاصله ۱٫۹۲۳ کیلومتری
  6. پلاژ آقایان، در فاصله ۲٫۱۰۸ کیلومتری
  7. پلاژ بانوان، در فاصله ۲٫۷۰۱ کیلومتریهتل شایان

هتل ترنج کیش مجلل و شیک

هتل ترنج کیش یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های اقامتی در کشور و حتی خاورمیانه است که می‌توانید در آن اقامتی خاص و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتل ترنج در غرب جزیره و منطقه‌ای بکر ساخته شده است. این مجموعه دو هتل دارد که فاز اول روی دریا و فاز دوم آن در ساحل قرار گرفته. ساختمان‌های این هتل که روی دریا ساخته شده‌اند طرحی شبیه بته جقه دارند و شامل چندین واحد اقامتی، رستوران و امکانات دیگر می‌شود.
بخشی از کف اتاق‌های هتل ترنج شیشه‌ای است و می‌توانید از اتاقتان سطح دریا را تماشا کنید. بدون شک این ویژگی یکی از مسائلی است که روی بهترشدن اقامتتان تاثیر زیادی دارد. تصورش را بکنید، در بالکن نشسته‌اید
بهترین هتل های جزیره کیش و خورشید را می‌بینید که درحال پنهان‌شدن پشت دریا است! حتی تصورکردنش هم حس خوبی به آدم منتقل می‌کند، فکرش را بکنید اگر از نزدیک این منظره را ببینید چه می‌شود!

امکانات و خدمات هتل ترنج

  1. رستوران
  2. سفره‌خانه سنتی
  3. کافی‌شاپ
  4. سالن کنفرانس
  5. مجموعه ورزشی
  6. اتاق بازی
  7. مجموعه آبی
  8. سرویس رفت‌و‌برگشت به جاهای دیدنی کیش
  9. سالن کنفرانس

رزرو هتل کیش، پیش از سفر
به نظر نمی‌رسد که کسی از اینکه پس از رسیدن به فرودگاه، دربه‌در دنبال جا بگردد، خوشش بیاید! به همین دلیل هم هست که بهتر است قبل از سفر به جزیره با دقت انواع هتل کیش را بررسی کرده و پس از آن، بسته به مدت
اقامتتان، هتلتان را رزرو کنید. خیالتان را راحت کنم، این کار فقط چند دقیقه از شما وقت می‌گیرد. پس از آن، دیگر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود.فقط به یک نکته توجه داشته باشید که زمان تحویل و تخلیه‌ اتاق، با زمان فرود و پرواز شما جور دربیاید. در غیر این صورت حتما برنامه‌ای برای زمان انتظارتان داشته باشید. زمان تحویل اتاق در هتل‌های کیش ساعت ۱۴ و زمان تخلیه‌ی بهترین هتل های جزیره کیش اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. می‌توانید پروازتان را طوری انتخاب کنید که نزدیک ساعت ۲ بعدازظهر وارد جزیره شوید و پرواز برگشتتان زمانی باشد که بعد از تخلیه‌ی اتاق در هتل و جزیره معطل نشوید.
هتل ترنج

هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل های کیش

این هتل یکی از بهترین هتل‌های کیش است که به‌تازگی افتتاح شده. روبان افتتاح هتل میراژ سال ۱۳۹۷ بریده شد و از این سال تا حالا گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. برای کسانی که می‌خواهند اقامتی لوکس در کیش داشته باشند، این مجموعه یکی از بهترین پیشنهادها بین هتل‌های پنج ستاره کیش در سفر به کیش محسوب می‌شود. ساختمان هتل میراژ طراحی مدرن و خاصی دارد. این مجموعه دو ساختمان ۸ طبقه دارد که در این طبقات۱۸۷ واحد اقامتی لوکس با امکانات فوق‌العاده ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل لوکس منظره‌ای است که می‌توانید از واحدهای آن تماشا کنید.

مهم‌ترین امکانات هتل میراژ کیش

  1. دسترسی آسان به ساحل و دریای نیلگون خلیج‌فارس
  2. صندوق امانات
  3. مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)
  4. خشک‌شویی
  5. سالن بیلیارد
  6. کرایه خودرو (بدون راننده)
  7. فضای سبز اختصاصی
  8. سالن کنفرانس

هتل میراژ کیش
هتل پانوراما کیش با اقامت آرام

این هتل هم به‌تازگی آغاز به کار کرده است و در عرض مدت زمان کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند و یکی از بهترین هتل‌های کیش شود. هتل پانوراما اولین روزهای شروع سال ۱۳۹۸ در بلوار رودکی
افتتاح شد. این مجموعه ۱۵ طبقه مشتمل‌بر ۲۶۷ واحد اقامتی است که در این واحدها امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. به‌دلیل قرارگرفتن این هتل در موقعیت مکانی بسیار منحصربه‌فرد می‌توانید در مدت زمان کمی به مراکز خرید مهم جزیره مانند سارینا ۲ و زیتون بروید. یکی از ویژگی‌های هتل پانوراما این است که می‌توانید از این مکان تا هتل قدم بزنید و از زیبایی‌های این جزیره لذت ببرید. این مجموعه هم یکی از هتل‌های پنج ستاره بهترین هتل های جزیره کیش کیش محسوب می‌شود که امکانات بسیار عالی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

امکانات و خدمات هتل پانوراما

  1. کافی‌شاپ
  2. رستوران
  3. مجموعه آبی
  4. آژانس مسافرتی
  5. مینی‌بار در اتاق‌ها
  6. هتل پانوراما روی گوگل مپهتل پارمیش

هتل ویدا کیش در بهترین هتل های کیش

این هتل هم یکی از هتل‌های ۵ ستاره کیش است که می‌توانید آن را برای داشتن اقامتی لوکس انتخاب کنید. ساختمان هتل ویدا ۱۴۴ واحد اقامتی دارد که در ۱۰ طبقه ساخته شده‌اند. ساختمان این مجموعه طراحی مدرن دارد و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.این هتل بر اساس مهم‌ترین استاندارهای روز دنیا ساخته شده و سال ۱۳۹۶ به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد. هتل ویدا در بلوار موج قرار گرفته و به‌ همین‌ دلیل فاصله کمی مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش مانند سالن همایش‌های بین‌المللی،پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف و ساحل خلیج‌فارس دارد. این مجموعه امکانات تجاری مناسبی مانند سالن کنفرانس دارد و به‌خاطر فاصله کم با مکان‌های گفته‌شده، افرادی که برای سفر کاری به کیش می‌روند آن را انتخاب می‌کنند.

امکانات و خدمات ویژه هتل ویدا کیش

  1. رستوران
  2. مرکز خرید
  3. فضای سبز و پارک کودک
  4. خدمات تشریفات ویژه
  5. استخر، سونا و جکوزی
  6. سالن ورزشی
  7. سالن کنفرانس


هتل پارمیس کیش و تجربه اقامت بی‌نظیر

بدون شک این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های کیش دانست که باید حتما چند روز را در آن بمانید. ساختمان هتل پارمیس با طراحی منحصربه‌فرد در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. با اینکه چندسالی از افتتاح این مجموعه می‌گذرد، اما هنوز هم امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.این مجموعه در ۷ طبقه ساخته شده است و در مجموع ۱۶۸ اتاق و سوییت مجلل دارد. شاید یکی از نقاط ضعف این هتل را نداشتن منظره دریا دانست. پارمیس با فاصله از دریا ساخته شده و به همین‌ دلیل از پنجره‌های آن نمی‌توانید دریا را بهترین هتل های جزیره کیش تماشا کنید. این مجموعه اقامتی در فاصله کمی از مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و برخی از مکان‌های تفریحی جزیره واقع شده است.

امکانات ویژه هتل پارمیس کیش

  1. رستوران
  2. سالن کنفرانس و اجتماعات
  3. پارکینگ
  4. مرکز خرید
  5. تاکسی‌سرویس
  6. بوفه صبحانه
  7. کافی‌شاپ

هتل آرامیس پلاس کیش از بهترین هتل‌ها

این هتل آخرین هتل ۵ ستاره‌ای است که در کیش ساخته شده است. هتل آرامیس پلاس در آبان ۱۳۹۹ افتتاح شد و در این مدت زمان کم توانسته طرفداران زیادی جذب کند. یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار داده، فاصله کم آن با دریا و ساحل است.می‌توانید آخر شب از هتل بیرون بیایید و تا ساحل قدم بزنید. از همان نزدیکی‌های هتل هم صدای موج و آوازخواندن مرغان دریایی به گوش می‌رسد و شما را در آرامش غرق می‌کند. علاوه‌براین، هتل آرامیس پلاس با مراکز خرید پردیس ۲،کیش مال و رویا مال فاصله کمی دارد. این هتل در ۱۴ طبقه و ۱۷۱ اتاق ساخته شده است و می‌توانید در آن اقامتی خاطره‌انگیز را داشته باشید.

امکانات ویژه هتل آرامیس پلاس کیش

  1. مینی‌بار در هر اتاق
  2. اینترنت رایگان
  3. صندوق امانات
  4. آتلیه
  5. ترانسفر رفت‌وبرگشت
  6. استخر، سونا و جکوزی
  7. سالن کنفرانس


هتل ایران کیش

از دیگر هتل های لوکس کیش می‌توان به هتل ایران اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره بین المللی، امکانات فوق‌العاده خوبی داشته و خدمات مطلوبی دارد. رنگ‌های به کار رفته در هتل ایران بسیار مجلل و شیک بوده و از تجهیزات خوبی برخوردار است. از جمله امکانات این هتل می‌توان اینترنت در اتاق، سالن اجتماعات، فضای سبز، آسانسور، سالن کنفرانس، استخر، روم سرویس، نمازخانه، اعلام حریق، اتاق ورزش، خدمات پزشکی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، سونا،جکوزی، پارکینگ، چای‌خانه سنتی، تاکسی‌سرویس، رستوران، لاندری و سرویس بهداشتی ایرانی را نام برد.هتلی با ۱۲۸ اتاق و ۳۵۰ تخت که در هفت طبقه ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل ایران فوق‌العاده خوب بوده و دسترسی راحتی به ساحل و دریا دارد. این هتل در میدان امیرکبیر قرار گرفته و به مرکز خرید سارینا، مروارید، فرودگاه بین المللی و بیمارستان کیش نزدیک است. قیمت هتل ایران از یک میلیون و 450 تومان آغاز شده و دارای 56 درصد تخفیف رزرو آنلاین است.

هتل ارم
هتل ارم کیـش، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره کـیش

اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیاد اقامت در هتل‌های پنج ستاره و لوکس را متقبل شوید اما در عین حال دوست دارید محل اقامتتان از کیفیت سطح بالایی برخوردار باشد، هتل ارم کیش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. از جمله امکاناتی که اقامت در هتل ارم کیـش در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به دو استخر و سونا و فروشگاه و رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تالار و آمفی تئاتر اشاره کرد.

هتل سورینت مریم کیش

در کیش می مانیم و به سراغ یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایران می رویم: هتل سورینت مریم. این هتل چهارستاره که معماری باروک اروپایی آن چشم ها را به خود خیره می کند، هم به دریا نزدیک است و هم به بهترین مراکز خرید کیش از جمله مروارید، سارینا و زیتون. کافیست سری به سوئیت های مجلل این هتل از دوتخته دبل استاندارد تا جونیور و پرزیدنتال بزنید تا طراحی و امکانات مدرن آن شما را مسحور خود کند. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، رستوران زیبا و لوکس که هم غذای ایرانی سرو می کند و هم فست فود، اتاق بازی و کافی شاپ طعم خوش یک اقامت لوکس را به شما می چشانند.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های 5 ستاره ایران می‌باشد که این روزها سروصدای زیادی در جزیره زیبای کیش به پا کرده است و مسافران گرامی می‌توانند از آن لذت ببرند. این هتل باشکوه دارای 23 طبقه، 500 اتاق متشکل از اتاق های رو به جزیره، رو به دریا، سوئیت های رویال یک خوابه، سوئیت رویال دو خوابه ، ۹ رستوران، ۲ استخر مخصوص بانوان و آقان است. این هتل ۵ ستاره مجهز به تمامی استانداردهای جهانی می‌باشد و در نوع خود بی‌نظیر است.

 

منبع : مسافرتی دلنشین با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود