بهترین هتل های مشهد برای زوج ها

بهترین هتل های مشهد برای زوج ها

1402/05/24 -




توضیحات

نمی توان شهر مشهد را بهترین شهر ایران برای گذراندن ماه عسلی عاشقانه در نظر گرفت، مگر آن که زوجی مسلمان باشید که می خواهید زندگیتان را با چنین تجربه ای آغاز کنید و این سفر برایتان با سفر به پاریس برابری می کند. در هر صورت، دانستن چند نکته درباره بهترین هتل های مشهد برای زوج هایی که می خواهند به دومین شهر بزرگ ایران سفر کنند، ضرری ندارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که مشهد به عنوان مذهبی ترین و مقدس ترین شهر ایران و مقصد مذهبی زائران ایرانی و خارجی، قوانین مذهبی سفت و سختی دارد. البته اکنون این شهر با طوفان تکنولوژی مواجه شده است و تقریبا همه مردم از اینترنت استفاده می کنند، اما با وجود این پیشرفت ها، دادن اتاق مشترک به زن و مرد مجرد غیر قانونی محسوب می شود و تنها زنان و مردانی که به طور رسمی ازدواج کرده اند، می توانند با ارائه سند معتبر ازدواج اتاق مشترک یا آپارتمان رزرو کنند.

1. هتل پارسیس


 

این هتل نسبتا جدید و مجلل که تنها پنج سال از زمان آغاز به کار آن می گذرد، در فاصله 1.5 کیلومتری مهم ترین نقطه شهر مشهد، یعنی حرم امام رضا، قرار دارد. هتل پارسیس 17 طبقه است و با 112 اتاقی که دارد، ظرفیت میزبانی از بیش از 200 مهمان را دارد. اتاق های این هتل با دکوراسیون عالی و امکانات کامل مانند تلویزیون، کمد، گاوصندوق، تلفن، چای ساز، چوب لباسی، حمام، اینترنت و صبحانه تازه و لذیذ در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

در این هتل، امکاناتی دیگر همچون چایخانه سنتی، رستوران، کافی شاپ، استودیو عکاسی، آرایشگاه، استخر، باشگاه، و ... نیز وجود دارد. چیزی که این هتل را عاشقانه و برای زوج ها مناسب می کند، این است که این هتل سوییت هایی با دکوراسیون ویژه دارد که مخصوص زوج های تازه ازدواج کرده ای هستند که مشهد را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند.

2. هتل درویشی

 

هتل درویشی هتلی شیک و پنج ستاره است که فاصله بسیار کمی تا حرم دارد و به همین دلیل، توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب می کند. هیچ زوجی نمی توانند این هتل با سطوح شیشه ای و اتاق های مختلفی که هر یک بر اساس ویژگی های معماری کشورهای مختلف طراحی شده است را فراموش کنند. این هتل پنج ستاره 223 اتاق در 32 نوع مختلف مانند اتاق های فصلی، پنت هاوس، اتاق کشورها و اتاق های ویژه دارد. در گوشه گوشه این هتل و در تمام خدماتی که ارائه می دهند، دو ویژگی راحتی و آرامش به وضوح به چشم می خورد.

احتمالا هتل درویشی در صدر لیست هتل های مناسب برای زوج ها قرار دارد. این صدرنشینی به علت امکان صرف غذا در رستوران های واقع در باغ و پشت بام هتل است. این فضاها کاملا سرسبز هستند و از امکانات ویژه ای همچون تلویزیون با قابلیت اتصال به اینترنت، سرویس آمد و رفت به فرودگاه، دوبلکس های ریاست جمهوری، هندی، ایران باستان، چینی، مصری، و عربی برخودار هستند.

رستوران رومی با حوضی کوچک که در وسط آن قرار دارد، با میز و صندلی های چوبی که با سلیقه در دو طرف پیاده روهای آن چیده شده اند، با درختچه های نخل زیبایی که دارد، صحنه عاشقانه و خیره کننده ای را به وجود می آورند. بسیاری از مردم معتقدند که این هتل هزینه های زیادی را از مهمانان خود می گیرد، اما فضای آرامش بخش و امکانات بی نظیر این مجموعه و اتاق هایی که هر یک فرهنگ کشوری را به نمایش می گذارد و صرف غذا بر پشت بام این هتل، باعث شده است که بسیاری از مسافران، چه ایرانی و چه خارجی، اعتراف کنند که مایلند در سفرهای بعدی خود به مشهد مقدس، باز هم در این هتل اقامت داشته باشند.

3. هتل بین المللی قصر طلایی


 

هتل قصر طلایی در سال 1386 و توسط خانواده سزاوار تاسیس شد. این هتل که همچنان توسط همین خانواده اداره می شود، با طراحی مدرن و معماری غربی خود، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. هتل قصر طلایی در مجاورت حرم امام رضا قرار دارد و با ویژگی های منحصر به فردی که برای زوج ها تدارک دیده است، یکی از بزرگترین هتل های ایران با بالاترین سطح استاندارد و اتاق ها و لابی فوق العاده چشم نواز است.

کارمندان این هتل دو زبانه هستند و به مهمانان خود، به ویژه مهمانان خارجی که به کمک نیاز دارند و یا پرسشی دارند، تا حد توان کمک می کنند. بعد از مرحله کوتاه بررسی مدارک و ثبت اطلاعات، مهمانان به اتاق هایی که خود انتخاب کرده اند راهنمایی می شوند. این هتل 20 طبقه، 350 اتاق با دکوراسیون زیبا و جذاب دارد که مهمانان می توانند از میان آن ها، اتاق های یک تخته، دو تخته، و حتی سوییت های امپریال و ریاست جمهوری را انتخاب کنند. در تمام این اتاق ها وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می شود. سرویس بهداشتی درون اتاق و اینترنت پرسرعت نامحدود، در کنار دیگرامکانات اتاق مانند تلویزیون، کمد، چای ساز، و اسباب و اثاث مدرن می تواند به هر گردشگری حس آرامش و شادی دهد.

در این هتل، زوج ها می توانند از امکاناتی همچون میز بیلیارد، سالن ماساژ و کافه های دنج و عاشقانه پارک کوه سنگی که بیست و چهار ساعته باز هستند استفاده کنند. پارک سنگی یکی از بهترین نقاط شهر برای قرارهای عاشقانه است. همچنین در این پارک، رستوران های بزرگی وجود دارد که با نیمکت هایی که در فضای باز بیرون از رستوران گذاشته اند، به زیبایی و جنبه عاشقانه این محیط افزوده اند.

دیگر امکانات و خدمات این هتل شامل کتابخانه، استودیو عکاسی، استخر، صرافی، مرکز خرید، باشگاه، خدمات مراقبت از کودکان، آرایشگاه، خدمات پزشکی، اتاق سیگار، اتاق امانات، فضای سبز، خدمات نظافتی، خدمات حمل و نقل، خدمات لباسشویی، خدمات تاکسیرانی، پارکینگ رایگان با ظریت 35 خودرو است.

4. هتل الماس یک


 

اگر دنبال رزرو اتاق در یکی از بهترین هتل های مشهد هستید، هتلی که بتواند برای شما و همسرتان خاطرات لذت بخش و زیبایی را به ارمغان آورد و همواره با به یاد آورن آن ها، لبخند بر لب هایتان بنشاند، هتل الماس انتخاب بسیار خوبی است. این هتل از محبوبیت بالایی برخوردار بود و به همین دلیل، در سال 1396 شعبه دوم آن نیز به عنوان یکی از اقامتگاه های تفریحی مشهد افتتاح گردید. هرچند، هر یک از این هتل ها، برای سپری کردن اوقاتی عاشقانه و دلخواه در سفری چند روزه به مشهد کافی است.

هتل الماس 1، هتلی 4 ستاره است و تنها چند دقیقه با حرم امام رضا فاصله دارد. این هتل دو قلو در منطقه ای واقع است که به سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی دارد و پیدا کردن مسیر رفت و آمد به هتل بسیار آسان است. بیشتر کارمندان و مسئولان پذیرش این هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند و با مهمانان ارتباط خوب و دوستانه ای دارند. خیالتان راحت باشد که این کارمندان باعث خجالت شما در برابر نامزد و یا همسرتان نمی شوند.

در تمام فضای هتل، چه در قسمت پذیرش و چه در اتاق هایی که به زیبایی هر چه تمام تر آراسته شده اند، احساس آرامش و امنیت وجود دارد. این هتل 9 طبقه است و در این طبقات، تعداد 163 اتاق وجود دارد. این اتاق ها به چند گروه متفاوت تقسیم می شوند. مثلا برخی از این اتاق ها، اتاق های سلطنتی ویژه نام دارند که خدمات و امکانات بیشتری را به زوج ها ارائه می دهند و  از این اتاق ها، زاویه دید مستقیمی به گنبد و گلدسته های حرم مطهر وجود دارد. تمامی اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی هستند و با تلویزیون، کمد، چوب لباسی، یخچال، چای ساز، تلفن، گاوصندوق و اسباب و اثاث اساسی تجهیز شده اند.

این هتل که از سال 1392 و در شهر مشهد شروع به فعالیت کرده است، دارای امکانات همچون مرکز خدمات درمانی، سالن زیبایی، صرافی، زمین بازی، مرکز تجاری، مراکز خرید فوق العاده و ... است.

هتل الماس 2 هتلی پنج ستاره و از جذاب ترین محیط های تفریحی است. این هتل شیک و مجلل، بیش از 200 سوییت شامل 4 سوییت ماه عسل، 24 سوییت امپریال، 15 سوییت یک تخته، 6 سوییت ریاست جمهوری، 15 اتاق بین المللی، 15 اتاق سه تخته و 136 اتاق دو تخته می باشد. زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند می توانند اقامتی خاطره انگیز را در سوییت های ماه عسل تجربه کنند. دیگر مهمانان نیز می توانند با آرامش کامل از خدمات باکیفیت هتل نهایت استفاده و لذت را ببرند.


 

فاصله این هتل تا حرم امام رضا چندان زیاد نیست و پیاده روی عصرانه به سمت نورهای سبز گلدسته های حرم کار مورد علاقه بسیاری از زائران است.

لیست امکانات هتل الماس 2، به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد برای افراد متاهل، شامل چند نوع مختلف رستوران با غذاهای ایرانی و خارجی، کافه و رستوران پشت بام می باشد. این هتل که احتمالا مجلل ترین هتل مشهد است، دارای 217 اتاق مخصوص با اسباب و اثاثیه چشم گیر، جکوزی و سوناست.

5. هتل سینور

 

این هتل به تازگی ساخته شده است، دارای نمایی بی نظیر است، 4 یا 5 ستاره است و به حرم مطهر نزدیک است. به همین دلیل است که در اکثر اوقات، به ویژه در تعطیلات و مراسمات مذهبی، مملو از گردشگران و مسافران مذهبی می شود. در ادامه لیست بهترین هتل های مشهد برای متاهلین، باید از هتل بزرگ سینور که دارای اتاق های مجلل، طراحی های چشم گیر و خدمات منحصر به فرد است نام برد.

قطعا شما و همراهتان زمان بسیار خوبی را در این هتل خواهید گذراند. برخی از امکانات و خدمات این هتل عبارتند از: کافه هایی که 24 ساعته باز هستند، بوتیک، رستوران های ایرانی و بین المللی، پارکینگ خصوصی با ظرفیت بالا، خدمات لباسشویی و تاکسیرانی، دسترسی به اینترنت پرسرعت و نامحدود برای تمامی مهمانان، سونا و سالن ماساژ، سرویس مستقیم به حرم مطهر، رستوران پشت بام، و کافه سنتی.

این هتل هم مانند هتل قصر طلایی، رستورانی بر روی پشت بام دارد. وجود چنین رستورانی حاکی از محیطی عاشقانه است که می توانید پس از گشت و گذار در شهر، بعد از ظهر خود را در کنار همراهتان و در این محیط بگذرانید.

هتل سینور که در لیست بهترین هتل های مشهد برای متاهلین قرار دارد، دارای سوییت ها و اتاق هایی است که می تواند هر نوع مهمانی را راضی نگه دارد. در مجموع حدود 286 اتاق در 22 طبقه این هتل قرار دارد: اتاق هایی با توالت ایرانی و فرنگی، حمام، تراس (بعضی از اتاق ها)، سیستم اطفای حریق، اسباب و اثاث (تخت خواب، کاناپه، دراور، چوب لباسی، و کمد)، تلفن، یخچال، سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی و چای ساز.

در این هتل آپارتمان هایی با ظرفیت 1 تا 3 نفر وجود دارد که به خانواده ها و زوج ها آرامش بیشتر و فضای وسیع تری می دهد. از دیگر امکانات ویژه این هتل می توان به وان و سینما پنج بعدی اشاره کرد که می تواند اوقات خوشی را برای مهمانان رقم بزند.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود