بهترین هتل های پنج ستاره ایران برای تجربه یک اقامت راحت

بهترین هتل های پنج ستاره ایران برای تجربه یک اقامت راحت

1402/05/18 -




توضیحات

برای آن دسته از افرادی که عاشق ماجراجویی هستند، ایران یک مکان عالی است. این کشور با بناهای تاریخی خیره‌کننده، غذاهای لذیذ، صنایع‌دستی زیبا، کوهستان‌های وحشی و مردم محلی مهمان‌نواز، برای هر شخصی چیزی در آستین دارد. در ایران گزینه‌های متنوعی برای اقامت گردشگران وجود دارد. از مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی گرفته تا مجلل‌ترین هتل‌ها در دنیا با تمام امکانات لوکسی که می‌توانید تصور کنید. بهترین قسمت ماجرا این است که تجربه‌ی اقامت در یک هتل پنج ستاره در ایران، جیب شما را خالی نمی‌کند! در هتل‌های پنج ستاره، هزینه‌ی اتاق‌ها از شبی 40 یورو شروع می‌شود!

در ادامه لیستی از 10 هتل برتر پنج ستاره برای اقامت در ایران ارائه می‌کنیم و به شرح جزئیات آن‌ها می‌پردازیم.

1. هتل بین‌المللی قصر طلایی


هتل قصر طلایی مشهداگر قصد دارید تجمل را در عالی‌ترین سطح خود تجربه کنید، هتل بین‌المللی قصر طلایی در مشهد بایستی بهترین انتخاب برای شما باشد. قصر طلایی نه‌تنها بزرگ‌ترین، بلکه مجلل‌ترین هتل درتمام ایران است. این هتل در سال 2007 توسط حاج محمود سزاوار و پسرش حاج امیر سزاوار تأسیس شد.

حاج محمود سزاوار که تجربیاتش در زمینه‌ی معماری را از ممالک خارجی با خود به ایران آورده بود، برای طراحی هتل از تکنیک‌‌های منحصربه‌فردی استفاده کرد. از آن‌جا که مسئولین هتل معتقدند لذت‌بردن از سفر بیشترین اهمیت را دارد، لذا تمام خدماتی که ارائه می‌دهند به گونه‌ای طراحی شده‌ است که آسایش، امنیت و بهترین امکانات را برای مهمانان فراهم بیاورد.

2. هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز


هتل بزرگ پنج ستاره‌ی شیراز در قلب شیراز واقع شده است و فقط 10 دقیقه تا کانون‌های اصلی گردشگری کشور فاصله دارد. هتل شیراز در کنار امکانات رفاهی اولیه‌، یک مرکز تناسب اندام بزرگ و وسیع که با تجهیزات مُدرن قدرتی و هوازی پر شده است را به رخ همه می‌کشد. اگر شما از علاقه‌مندان به تناسب اندام نیستید، هر زمان که بخواهید می‌توانید در سونا و استخر هتل از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

برای افرادی که به چشم‌اندازِ پانورامیکِ افق آسمان شهر علاقه دارند، اتاق‌های شرقی به‌طور ویژه گزینه‌ی بی‌نظیری هستند. پنج رستوران مختلف در اطراف هتل وجود دارد که می‌توان در آن‌ها یک بشقاب بزرگ غذای خوشمزه خورد. در آخر، هتل کارکنانِ چندزبانه استخدام کرده است تا در هر زمان به شما کمک کنند.

3. هتل هما


هتل هما یک گزینه‌ی عالی برای تمام علاقه‌مندان به تاریخ است. این هتل از بهترین هتل‌های مجلل تهران است و با ماشین یا پیاده فقط چند دقیقه تا مراکز تاریخی فاصله دارد.

هتل در مهمان‌نوازی کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهد، همچنین هتل چاشنی‌های محلی غذاهای خود را از طریق مردم محلی ایران تهیه می‌کند. امکانات رفاهیِ بیشتر شامل وای‌فای رایگان، یک اسپا، بار/لانژ و یک مرکز تناسب اندام می‌شود.

4. هتل اسپیناس پالاس



هتل در تهران

هتل اسپیناس پالاس به‌عنوان یک استراحتگاه وسیع در قلب تهران جای دارد و با مکان‌های تجاری و تاریخی احاطه شده است. این هتل با 224 اتاق مهمان، سوئیت‌ها و سالن‌های جشن حیرت‌انگیز که همه به‌طرز مجللی تزئین شده‌اند، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. تمام اتاق‌ها با وسایل مُدرن و سیستم‌های تهویه هوای مناسب تجهیز شده‌اند.

هر سه رستوران هتل، بوفه‌ی صبحانه‌ی بین قاره‌ای و همچنین غذاهای بین المللی ارائه می‌کند. فضای دوستانه‌ی لابی و کافی شاپ نیز بخش دیگری از امکانات هتل هستند که هیچ مهمانی نمی‌خواهد آن‌ها را از دست بدهد. مرکز تناسب اندام و محوطه‌ی پارکینگ وسیع، مهمانان را از هر گونه مشکلی مبرا و هتل اسپیناس پالاس را به یکی از هتل‌های مجلل تهران تبدیل می‌کند.

5. هتل پارسیان آزادی

اگر به دنبال تجملات هستید، هتل پارسیان آزادی با 475 اتاق که در شش دسته‌ی مختلف طبقه‌بندی شده‌اند: سوئیت‌های یک‌تخته، دوتخته (تویین)، دبل، جونیور، رویال و پرزیدنتال، بهترین هتل برای شماست. همچنین اتاق‌های ویژه‌ای برای معلولین و اتاق‌های مخصوصی برای مهمانان افتخاری نیز طراحی شده‌اند.

رستوران قومی ایرانی، هفت روزِ هفته به‌صورت بیست‌وچهارساعته در کنار دو رستوران دیگر هتل؛ یعنی رستوران بین المللی اُرکید و رستوران ایتالیایی بیچه دایر است. علاوه‌بر این، هفت سالن چندمنظوره که دورتادور هتل را گرفته‌اند هر ساله حدود 700 کنفرانس، ضیافت، همایش و جلسه را پوشش می‌دهند.

6. هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز در قلب شهر تبریز در ایران جای دارد. هتل در سال 2007 ساخته شده است و معماری سنتی پارسی را به نمایش می‌گذارد و محیطی سطح بالا و پیشرفته دارد. فضای داخلی هتل به‌طرز مجللی مبله شده است و تکنولوژی و راحتی را همزمان به مهمانان عرضه می‌کند.

هتل دارای یک رستوران، یک بار و دو کافی شاپ است که در آن‌ها غذاهایی متناسب با ذائقه‌های مختلف بین المللی ارائه می‌شود. علاوه‌بر این دو مرکز تناسب اندام، با یک اسپا و دو استخر سرپوشیده، هتل را حقیقتاً به یک گزینه‌ی دلخواه تبدیل می‌کنند.

7. هتل پارسیان کوثر

 

هتل پارسیان کوثر در چند کیلومتری تمام اداره‌های اصلی دولتی و تجاری، مراکز خرید، کاخ‌ها، موزه‌ها و مراکز تفریحی اصفهان قرار دارد. هتل جمعاً دارای 96 اتاق است که در پنج طبقه قرار دارند.

این هتل که به‌طرز مجللی با تکنولوژی‌های مُدرن و امکانات رفاهی تجهیز شده است، هر چه را که آرزو کنید در اختیار شما خواهد گذاشت. اگر احیاناً خواستید در پایان یک روز طولانی بعد از بازدید از مکان‌های دیدنی، کمی خوش بگذرانید صندلی ماساژور، استخر شنا، سونا و جکوزی همیشه آن‌جا در دسترس شما هستند.

8. هتل نووتل فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهران

هتل نووتل در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران یکی از بهترین هتل‌ها در تهران است. این هتل محل اقامت راحتی را در محمودآباد فراهم می‌کند و دارای مرکز اسپا و سونای اختصاصی برای مهمانان خود است. رستورانِ داخل هتل غذاهای لذیذ و خوش‌طعمی را به مهمانان پیشنهاد می‌کند و برای صبحانه، نهار و شام باز می‌باشد.

تمام اتاق‌های هتل به یک دستگاه تهویه مطبوع هوا، یک تلویزیون صفحه‌تخت و یک سرویس بهداشتی شخصی مجهز شده‌اند. لوازم بهداشتی و سشوارِ رایگان در زیرمجموعه‌ی لوازم جانبی قرار می‌گیرند و میز پذیرش هفت روزِ هفته به‌صورت بیست‌وچهارساعته مشغول به کار است. نزدیک‌ترین مکان مشهور به هتل، فرودگاه بین المللی امام خمینی است که فقط چند دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

9. هتل پارس ال گلی تبریز

هتل پارس ال گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز، در مقایسه با هتل‌های دیگر این لیست، در منطقه‌ی طبیعی‌تری ساخته شده است و  به پارک شاه گلی، رستوران‌ها، مساجد و مترو به‌راحتی دسترسی دارد. هتل دارای رستوران‌های در محل، یک مرکز تناسب اندام، دستیار مهمان (کانسیرج) ،گیفت شاپ و یک استخر سرپوشیده و سرباز است.

تمام اتاق‌ها دکور چوبی و اثاثیه‌ی درجه‌ی یک خود را به رخ می‌کشند و همچنین بعضی از اتاق‌ها نمای کوچک زیبایی از پارک را به شما هدیه می‌دهند. مهمانان در بدو ورود با مبلمان چرمی در لابی و یک فنجان چای داغ ایرانی روبه‌رو می‌شوند و کافی شاپ با دکوراسیون بی‌نظیرش همیشه پذیرای مهمانان است.

10. هتل رویال درویشی


هتل رویال درویشی

هتل رویال درویشی، واقع در مسیر خیابان امام رضا به سمت حرم مطهر امام رضا، اولین بار در سال 2012 در مشهد افتتاح شد. هتل با هدف فراهم‌کردن مکانی امن برای اقامت زائران و گردشگران گشوده شد، اما بعدها با جمعاً 22 طبقه و 230 اتاق به عالی‌ترین هتل ایران تبدیل شد.

اتاق‌های باکیفیت و غذاهای لذیذ و اشتهاآورِ رستوران دو دلیل اصلی هستند تا هر مسافری لازم بداند که خود را سریعاً به این مکان بی‌نظیر برساند.

ایران کشور رنگارنگی‌ست که می‌توانید در آن‌جا با مهربان‌ترین و خون‌گرم‌ترین مردم دنیا ملاقات کنید. اغلب اوقات از ایران به‌عنوان جواهری در اسلام یاد می‌شود، این مکان بعضی از خیره‌کننده‌ترین معماری‌های روی کره‌ی زمین را دارد و از این منظر به خود می‌بالد. ترکیب زیبایی هنری و مردم محلی که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان بزرگ‌ترین جاذبه‌ی ایران یاد کرد، این کشور را به مکانی دلخواه برای هر مسافر تبدیل می‌کند.

فقط مساجد نیستند که قلبمان را تسخیر می‌کنند، بلکه باغ‌ها، بازارها و کاخ‌هایی که در سرتاسر کشور پراکنده‌اند نیز جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای هستند. مهم نیست اهل کدام کشور باشید، ایران گرم‌ترین تجربه‌ها را به شما هدیه می‌دهد، تجربه‌هایی که مدت‌ها در خاطرتان می‌مانند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود