تجربه لذیذترین غذاها با تور انتالیا

تجربه لذیذترین غذاها با تور انتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

تجربه لذیذترین غذاها با تور انتالیا: اگر با تور به انتالیا سفر کنید متوجه غذاهای خوشمزه این شهر می شوید. غذا خوردن در شهر آنتالیا بیشتر شبیه به یک تفریح فوق العاده است. در این شهر ماهی های تازه، انواع گوشت های کبابی و صبحانه های ترکی بسیار زیادی وجود دارد که می تواند شما را ساعت ها سیر نگه دارند.

در حقیقت غذاهای تور آنتالیا از جمله جاذبه های گردشگری این شهر است. صبحانه از آیتم های مهم برای شروع یک روز دل انگیز است و به همین دلیل بیشتر رستوران ها در ساعات مقرر اقدام به سرو صبحانه می کنند.

 رستوران ها در شهر آنتالیا دکوراسیون بسیار زیبا داشته و بیشترین رستوران ها در سواحل یا خلیج واقع شده اند. یکی از بهترین غذاهای ترکیه ، غذاهای دریایی است که بسیار خوشمزه و دلپذیر است. 

خاص ترین رستوران های آنتالیا 

رستوران های خاص آنتالیا

در کنار همه امکانات تفریحی که در شهر آنتالیا وجود دارد،غذاهای آنتالیا حرفی برای گفتن دارند. در کنار این اماکن تفریحی همه توریست ها علاقه مند به چشیدن طعم غذا های ترکیه هستند. چه گیاه خوار باشید، چه عاشق استیک و غذای گوشتی می توانید از رستوران های آنتالیا بهترین تجربه را داشته باشید.

سرآشپزان حرفه ای در آنتالیا وجود دارند که بهترین غذاها را برای شما سرو می کنند. در حقیقت وجود چنین سرآشپزهایی باعث پیشرفت صنعت آشپزی در کشور ترکیه شده است. این سرآشپزان ابداع و نوآوری خاصی در تولید و پخت انواع غذاهای خوشمزه می کنند. البته تجربه غذا خوردن در آنتالیا تنها به چشیدن طعم های مختلف ختم نمی شود بلکه رستوران های لوکس و مجلل نقش بسیار زیادی در جذب توریست دارند. در مرکز شهر آنتالیا می توانید غذا خوردن را با نگاه کردن به سواحل بی نظیر آنتالیا تجربه کنید.

معرفی رستوران 7 مهمت

رستوران هفت مهمت از رستوران های بی نظیر است که توانسته در سایت های گردشگری جهانی شهرت خوبی کسب کند.

 رستوران 7 مهمت یکی از مشهور ترین رستوران های آنتالیا است. در حقیقت در این رستوران فقط غذاهای ترکیه ای سرو می شود، به همین دلیل تمرکز سرآشپزان بر روی غذاهای ترک بوده و تمام تلاششان را می کنند تا بهترین غذاهای ترکیه را با بهترین روش آماده کنند.

 موسس رستوران، آقای مهمت بود که آشپزی را از سنین کودکی یاد گرفت. کافی است تا به رستوران ۷ مهمت رفته و از نزدیک ساحل کنیالتی را تماشا کنید. بی شک لحضه بی نظیری در هنگام غذا خوردن برای شما اتفاق می افتد. غذاهای آنتالیا در این رستوران با بهترین مواد غذایی آماده می شوند. اگر علاقه مند به تجربه دنیای متفاوت آشپزی از نگاه مهمت هستید می توانید به این رستوران مراجعه کنید. 

رستوران وانیلا لونج

تجربه لذیذترین غذاها با تور انتالیا: رستوران وانیلا لونج در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. این رستوران با استفاده از تکنیک های مدرن و کلاسیک آشپزی کرده و توانسته مشتریان را راضی نگه دارد. از طرف دیگر استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای درست کردن انواع غذا باعث شده تا مهمانان تجربه ای متفاوت در غذا خوردن داشته باشند. از بهترین غذا ها می توان به مرغ تایلندی، سالاد پانکو با پنیر بز، سوپ شیر نارگیل اشاره کرد.

 رتبه این رستوران بالا بوده و جزو چندین رستوران معروف آنتالیا به شمار می رود. رتبه ی یک رستوران وانیلا لونج، بیانگر کیفیت بالای رستوران بوده و نشان می دهد که استفاده از نوآوری و ابداعات آشپزی توانسته در شهرت رستوران تاثیر بگذارد. رستوران وانیلا لونج در کاله ایچی وجود دارد. 
رستوران وانیلا وانج

سخن پایانی

در هنگام سفر با تور انتالیا حتما غذاهای آنتالیا را امتحان کنید. در شهر انتالیا انواع غذاهای خوشمزه و رستوران های لوکس  وجود دارد. در این رستوران ها انواع غذاهای محلی ترکی یا غذاهای بین المللی را سرو می شود. از جمله رستوران های معروف آنتالیا می توان به رستوران وانیلا لونج و رستوران 7 مهمت اشاره کرد.

رستوران 7 مهمت از رستوران های معروف آنتالیا است که توانسته در جذب مشتریان موفق باشد. در این رستوران غذا های ترکیه ای سرو می شود و سرآشپزان تمام تمرکز خود بر روی پخت غذای ترک گذاشته اند .

 در این رستوران غذاهای آنتالیا با بهترین روش پخته می شوند. رستوران وانیلا لونج  در سال 2007 تاسیس شد و رتبه ی یک دارد . در حقیقت اگر گیاهخوار هستید یا عاشق غذا های کبابی، آنتالیا یک مقصد عالی برای شما به شمار می رود و می توانید تجربه ی بسیار عالی در چشیدن بهترین طعم ها را در این شهر داشته باشید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود