تخفیفات تور استانبول

تخفیفات تور استانبول

1402/05/14 -




توضیحات

 

تخفیفات تور استانبول : برای داشتن آگاهی کامل از قیمت تور ها، تخفیف های موجود و نحوه ی رزور آن ها به صفحه ای اصلی سایت مراجعه بفرمایید.

تخفیفات تور استانبول

رزرو تور استانبول

همانطور که‌ می‌دانید سالانه سفرهای متعدد و متنوعی به مقصد استانبول انجام‌ می‌شود وتور استانبول نسبت به سایر تورهای خارجی بیشتر مورد توجه گردشگران ایرانی قرار می‌گیرد. استانبول مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه و یکی از شهرهای توریستی و پرطرفدار آن است. در بین مسافران ایرانی هم اولویت بیش تری نسبت به سایر شهرهای ترکیه را دارا میباشد . 

 

چرا از تور استانبول استقبال‌ می‌شود؟

در پاسخ به این سوال موارد زیادی را‌ می‌توان عنوان کرد اما بهترین جواب این است که بگوییم استانبول جزو ده شهر برتر جهان از نظر تعداد گردشگران خارجی است و از طرفی تور گردشگری استانبول برای ایرانیان بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر سفرهای اروپایی است. به علاوه آفر تور استانبول در تمام سال دیده‌ می‌شود و در هر فصل‌ می‌توان توری با قیمت مناسب پیدا کرد. هم کوچ همواره تلاش‌ می‌کند تا با برنامه ریزی برای ایجاد تور گردشگری استانبول در فصول مختلف سال، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را به گردشگران ارائه دهد.

 

بهترین زمان سفر به استانبول

می توان گفت که تمام ماه‌های سال برای برنامه ریزی سفر به استانبول مناسب است. اما اگر بپرسید بهترین زمان سفر چه موقع است باید بگوییم بهار و پاییز بهترین فصل برای ایجاد یک سفر خاطره انگیز به سفر توریستی ترکیه است. سفر به استانبول در این فصل‌ها سوپرایز هایی مانند هوای دلپذیر ساحلی، حراج‌ها و جشنواره‌های فروش و شرایط مساعد برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی استانبول و شب نشینی در کافه‌های فضای باز را برایتان به وجود‌ می‌آورد.
تخفیفات ویژه تور استانبول

جغرافيا و تاریخ استانبول

استانبول از شهرهای بسیار معروف و مهم کشور ترکیه است که در شمال غرب ایران واقع شده است. قرار گرفتن این شهر در منطقه پر حادثه خاورمیانه، سبب شده آثار تاریخی فراوانی در این شهر یافت شود. استانبول شهری روی شبه جزیره مثلثی ، بین آسیا و اروپاست که شاهد اتّفاقات تاریخی فراوانی از عصر باستان تا حال حاضر بوده، به صورتی که گاهی تاریخش به عنوان بخشی از امپراتوری ایران با سرزمین ما هم گره خورده است.

تور استانبول هوایی؛ بايدها و نبایدها

تور هوایی استانبول راه سریع  و به صرفه‌ای برای سفر به استانبول است. در تور استانبول هوایی، شما در عرض تقریبا سه ساعت و نیم به استانبول می‌رسید و با کمی استراحت، می‌توانید گشت و گذارتان را در شهر آغاز کنید. در ابتدا تورهای هوایی استانبول فقط از تهران پرواز داشت، امّا به مرور با احداث فرودگاه‌های بین‌المللی در شهرهای دیگر و توسعه ارتباطات، پروازها بیشتر شد که در ادامه توضیح می‌دهیم. البته تورهای هوایی استانبول از تهران آنقدر متعدد است که به راحتی می‌توانید از میانشان انتخاب کنید و آن توری که با معیارهایتان هماهنگ است را انتخاب کنید.

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول به چند عامل مهم بستگی دارد. معمولا تورهای استانبول در مقایسه با بسیاری از مقاصد خارجی دیگر، قیمت‌های منطقی‌تری دارند. تغییر در فاکتورهایی که در قیمت تور استانبول تاثیرگذارند، سبب می‌شود به قیمت مطلوبی که مدنظرتان است نزدیک شوید.
تخفیفات برای تور استانبول

تور لوکس استانبول

تور لوکس استانبول سفری متفاوت را برایتان رقم می‌زند، چرا که می‌توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. اول از همه اگر بخواهید تور لوکس استانبول را بخرید، می‌توانید در بهترین زمان که استانبول در بهترین حالتش است سفر کنید. همچنین در انتخاب ایرلاین محدودیتی ندارید و می‌توانید ایرلاین‌های مطرح خارجی را انتخاب کنید.

بهترین تور ترکیه استانبول

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین تور استانبول کدام است؟ پاسخ این سوال هم به معیارهای شما بستگی دارد. امّا راهکارش چیست؟ برای انتخاب بهترین تور استانبول از میان تورهای زیادی که توسط آژانس‌های مسافرتی مختلف ارائه می‌شود، مقایسه بهترین کار است. از طرفی لازم است از مراکز معتبری تور استانبول را تهیه کنید که در سفر با چالش‌های عجیب و غریب مثل تغییر پرواز اجباری، تغییر هتل اجباری (بسیار شایع) و کاهش کیفیت خدمات مواجه نشوید.

 

منبع : آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود