تفاوت قیمت سفر تور آنتالیا در فصول سال 

تفاوت قیمت سفر تور آنتالیا در فصول سال 

1402/05/21 -




توضیحات

قیمت سفر تور انتالیا در فصل های مختلف سال متفاوت است. در بعضی از فصول سال به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب مردم علاقه مند به سفر کردن هستند. در این فصل ها به دلیل بالا بودن تقاضا برای سفر در نتیجه قیمت و هزینه بلیط نیز بالا می رود و امکان پیدا کردن تورهای لحظه آخری نیز وجود ندارد. اما در بعضی از فصل های سال به دلیل اینکه هوا نامساعد است تقاضا برای بلیط تور آنتالیا کاهش پیدا می کند و در نتیجه قیمت سفر تور آنتالیا نیز روند کاهشی دارد. در این زمان تور لحظه آخری بیشتر دیده می شود و اگر شما علاقه مند به سفری ارزان هستید می توانید در فصلی از سال که شرایط هوای نامساعد است یعنی یا بسیار گرم و بسیار سرد است بلیط تور آنتالیا را خریداری کنید. اما اگر دوست دارید در فصل های مساعد به آنتالیا سفر کنید باید هزینه ی بیشتری بپردازید. 
 

هزینه سفر به آنتالیا در تابستان

بد نیست قبل از سفر به آنتالیا قیمت سفر تور آنتالیا را جویا شوید. آنتالیا یک شهر فوق العاده زیبا و ساحلی در ترکیه است که سالانه توریست های بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کند.آنتالیا تابستان های بسیار گرم و مرطوبی دارد و این فصل شرایط مناسبی برای حمام آفتاب و ورزش های آبی را فراهم کرده است. فصل تابستان از فصل شروع به آنتالیا می باشد چرا که گردشگرانی که علاقه به دریا و ورزش های آبی دارند در این فصل به آنتالیا سفر می کنند.

شهریور ماه دمای آنتالیا کاهش پیدا می کند و به همین دلیل بهترین ماه برای سفر به آنتالیا شهریور ماه است. مدت زمان رفت و برگشت به آنتالیا تقریباً یک هفته طول می کشد. هزینه س سفر به آنتالیا با توجه به نوع هتل و توری که انتخاب می کنید متفاوت است. اگر شما در فصل های سیزن به آنتالیا سفر کنید ، باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید. همچنین انتخاب هتل های پنج ستاره به هزینه ی شما می افزاید. 
هزینه تور های تابستانه آنتالیا

قیمت تور آنتالیا تابستانی

قیمت سفر تور انتالیا به عوامل گوناگونی بستگی دارد. تقاضا برای بلیط آنتالیا در فصل تابستان بیشتر است. اما در فصل زمستان ما شاهد کاهش تقاضا برای بلیط آنتالیا هستیم. در تابستان علاوه بر افزایش قیمت تور ها ، قیمت هتل ها و مراکز خرید و فروشگاه افزایش پیدا می کند. اگر می خواهید هزینه ی کم تری بپردازید می توانید در فصل های پاییز و زمستان به این شهر سفر کنید. اما اگر هدف شما از سفر آفتاب گرفتن و تفریحات ساحلی است، بهترین زمان تابستان می باشد. بخش زیادی از هزینه های سفر مربوط به هتل است. چند ستاره بودن هتل بسیار مهم است. هر چه تعداد ستاره بالاتر باشد در نتیجه قیمت هتل نیز افزایش پیدا می کند. شما می توانید از دو راه به آنتالیا حرکت کنید. راه اول استفاده از پرواز های ایرانی است که قیمت ارزان تری داشته اما معطلی زیادی هم دارد. راه دوم استفاده از پرواز های خارجی است که قیمت گران تری داشته اما معطلی ندارد. 
تور های تابستانه آنتالیا

تفریحات تابستانه آنتالیا

از جمله تفریحات می توان به ، گلف بازی اشاره کرد. گلف بازی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین تفریحات در آنتالیا است. در آنتالیا چهار پارک آبی وجود دارد و پر طرفدار ترین و معروف ترین پارک ددمان است. پارک آبی آنتالیا بسیار معروف بوده و از جمله مراکز تفریحی تابستانه است. از دیگر تفریحات می توان به غواصی در آب های شفاف آنتالیا اشاره کرد. بعد از آموزش دیدن می توانید از غواصی در زیر آب لذت ببرید. از دیگر تفکر تابستانه می توان به خرید در مراکز گوناگون اشاره کرد. درآنتالیا برندهای معروف سراسر جهان وجود دارد و همین باعث شده است تا مرکز خرید این شهر شهرت پیدا کنند. سافاری دریایی بسیار جذاب هستند. تورهای یک روزه سافاری دریایی در این شهر وجود دارد که طرفداران زیادی دارد. رفتینگ در آبهای خروشان نیز بسیار پرطرفدار است و شما با پارو زدن می توانید از دریا و سواحل لذت ببرید. 

تفریحات تابستانی آنتالیا

سخن پایانی

قیمت سفر تور آنتالیا، بستگی به عوامل متعددی مانند فصل سفر ، قیمت هتل دارد. همانطور که اشاره کردیم در فصل تابستان آنتالیا شلوغ است و این فصل جزو فصل هایی بوده که تقاضای زیادی برای بلیط برای آنتالیا وجود دارد. به همین دلیل قیمت تور نیز افزایش پیدا می کنند. اما در فصل های پاییز و زمستان تقاضا برای تور آنتالیا کاهش پیدا می کند به همین دلیل قیمت بلیط در این فصل ها کاهش پیدا می کند. لذا قیمت سفر تور آنتالیا بستگی به تعداد ستاره های هتل نیز دارد. هر چه تعداد ستاره بیشتر باشد مبلغ هتل نیز بالا می رود.

 

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود