تفریحات تابستانی در تور استانبول

تفریحات تابستانی در تور استانبول

1402/05/19 -




توضیحات

تفریحات تابستانی در تور استانبول: فصل تابستان یکی از فصل‌های شلوغ در استانبول محسوب می‌شود. افراد زیادی از سراسر دنیا فصل تابستان را برای تور استانبول انتخاب می‌کنند. سفر در تابستان به استانبول فواید زیادی دارد و شما می‌توانید به بهترین نحو از این فصل استفاده کنید. باتوجه‌به مزایایی که این فصل برای شما دارد معایبی نیز وجود دارد. یکی از معایب فصل تابستان گرم بودن هوا است. ازآنجایی‌که ترکیه به ساحل نزدیک است هوا در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی است. درصورتی‌که می‌خواهید به کشور ترکیه سفر کنید لباس‌های مربوط به این فصل را فراموش نکنید. کشور ترکیه مکان‌های مختلفی برای بازدید کردن دارد بازدید از این مکان‌ها در فصل تابستان بهتر از فصل‌های سرد مانند پاییز و زمستان است. استفاده از برخی امکاناتت شهر استانبول در فصل تابستان در دسترس تر است؛ مانند دسترسی به ساحل و قایقرانی. بازدید از جزایر مختلف مانند جزایر پرنسس و همچنین تفریح در جنگل‌های استانبول از جمله مواردی است که در فصل تابستان قابل‌دسترسی است. 
تفریحات استانبول

اجاره قایق و قایق‌ سواری با تور استانبول

یکی از فوایدی که فصل تابستان برای شما دارد استفاده از امکانات تفریحی دریایی است. یکی از تفریحات مناسب برای تابستان قایق‌سواری در سواحل استانبول است. ممکن است شما تجربه قایق‌سواری نداشته باشید به همین دلیل استفاده از این موضوع برای شما بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود در هوای گرم و مطبوع شهر استانبول قایق‌سواری را فراموش نکنید. 
قایق سواری استانبول

در سفر با تور استانبول بازدید از جزایر پرنسس را فراموش نکنید

همان‌طور که از اسم این جزایر پیداست، جزایر پرنس زیبایشان معروف و مشهور است. این جزایر در فصل تابستان و چه در فصل‌های دیگر زیبایی منحصربه‌فردی دارند که می‌توان به‌عنوان یکی از مکان‌ها برای تفریح به‌خصوص در فصل تابستان از آنها استفاده کرد. باوجوداینکه جزایر پرنس در فصل زمستان نیز زیبایی مخصوص به خودشان را دارند؛ اما در فصل تابستان شما می‌توانید از قابلیت رودخانه آن استفاده کنید و حتی می‌توانید از قایق‌های چوبی برای قایق‌سواری در این محیط‌ها استفاده کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که در تابستان با تور استانبول می‌توانید تجربه کنید برگزاری مهمانی و یا جشن در کشتی‌های این شهر است. برخی از کشتی‌ها مانند یک هتل و یا مهمانخانه هستند که امکانات کافی را برای شما فراهم می‌کند؛ بنابراین درصورتی‌که بخواهید یک شب خود را در این مکان سپری کنید مشکلی برای امکانات نخواهید داشت. 
جزیره پرنس استانبول

جشن‌های استانبول

شهر استانبول یک شهر شاد و پرهیجان است و این هیجان و شادی در فصل تابستان به اوج خود می‌رسد. ازآنجایی‌که شهر استانبول بسیار مسافرپذیر است بنابراین مردم این شهر نهایت تلاش خود را دارند تا به بهترین نحو مردم را ترغیب به بازدید از شهر استانبول کنند. ازآنجایی‌که مردم استانبول بسیار شاد و خوش‌برخورد هستند جشن‌های محلی بسیار زیادی در فصل تابستان با استفاده از سازهای محلی ایجاد می‌کنند و درصورتی‌که شما در تابستان با تور استانبول به این شهر سفر کنید می‌توانید از این جشن‌ها بازدید کنید. 
جشن های استانبول

بازدید از تنگه بسفر در سفر با تور استانبول

تفریحات تابستانی در تور استانبول: تنگه بسفر یکی از معروف‌ترین تنگه‌های دنیا است. تنگه بسفر تنها تنگه ای در دنیا است که در بین دو تا قاره معروف اروپا و آسیا قرار دارد و زیبایی منحصربه‌فردی به‌خصوص در فصل تابستان دارد. تعداد بسیار زیادی از کاخ‌های معروف ترکیه که از گذشته باقی‌مانده است نزدیک به این تنگه قرار دارد؛ مانند کاخ چراغان، موزه زکی پاشا، کاخ دولما باغچه و…؛ بنابراین علاوه بر اینکه شما می‌توانید از تنگه زیبای بسفر دیدن کنید به این مکان‌ها نیز نزدیک هستید.

بیشتر بخوانید: بازدید از مکان‌های تاریخی با تور استانبول

ترکیه یک شهر توریستی است. این شهر جاذبه‌های بسیار زیادی دارد. جاذبه‌های ترکیه در زمینه‌های مختلف تاریخی، طبیعی، هتل، رستوران و… است. بازدید از شهر استانبول با تور استانبول در دو فصل بسیار توصیه می‌شود، یکی فصل تابستان و دیگری فصل زمستان به دلیل شروع سال نو است. فصل تابستان در هر کشوری به‌خصوص در کشورهایی نظیر ترکیه و یا ایران فصل تفریح و گردش به‌حساب می‌آید. افراد در فصل تابستان سعی می‌کنند تا از محیطی که در آن قرار دارند به‌خصوص فضای کاری دور شوند و به مسافرت بروند. کشور ترکیه یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای سفر در تابستان است. ویژگی‌های بسیار زیادی برای سفر در تابستان با تور استانبول وجود دارد مانند استفاده از امکانات ساحلی جنگلی تنگ معروف سفر به جزایر پرنس و… که از جمله این موارد می‌باشد شما درصورتی‌که در فصل تابستان به این شهر سفر کنید قطعاً خاطره خوبی در ذهنتان ثبت خواهد شد.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود