تور آنتالیا و 7 جاذبه برای بازدید از آنتالیا

تور آنتالیا و 7 جاذبه برای بازدید از آنتالیا

1402/05/21 -




توضیحات

نام شهر آنتالیا برای افراد زیادی نامی آشنا است. اگر شما در کشور ایران زندگی می‌کنید نام این شهر را بسیار زیاد از اطرافیانتان شنیده‌اید. شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریستی تفریحی است. افراد زیاد در فصل‌های مختلفی از سال علاقه‌مند به سفر با تور آنتالیا هستند. آنتالیا مکان‌های تفریحی و امکانات مختلفی را در اختیاران مسافران قرار داده است.

یکی از فصل‌های بسیار مناسب برای بازدید از شهر آنتالیا فصل گرم تابستان است. توریست‌ها و مسافران زیادی در این فصل به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر می‌کنند. سفر به شهر آنتالیا تجربه بسیار خوبی برای شما به وجود خواهد آورد. هتل‌های بزرگ و مجلل، کافه و رستوران‌های معروف و... همه از دلایلی هستند که شما می‌توانید در سفر به این شهر تجربه کنید.

آنتالیا

تور آنتالیا و بازدید از این شهر

همان‌طور که گفتیم آنتالیا یکی از شهرهای معروف ترکیه به‌حساب می‌آید. شهر آنتالیا جاذبه‌های مختلفی برای بازدید دارد. مکان‌های تاریخی و دیدنی در این شهر باتوجه‌به قدمتی که کشور ترکیه دارد یکی دیگر از دلایل جذب مسافران به این منطقه است. درصورتی‌که شما می‌خواهید با شهر آنتالیا آشنا شوید ما 8 نمونه از بهترین جاذبه‌ها را برای بازدید با تور آنتالیا برای شما آماده کرده‌ایم.

دروازه هادریان در آنتالیا

دروازه هادریان به‌عنوان دروازه‌ای برای ورود به شهر کالیچی است. دروازه معروف هادریان یکی از نقاط قوت برای جلب‌توجه مسافران است. قدمت این دروازه به 130 سال بعد از میلاد مسیح برمی‌گردد. دلیل نام‌گذاری این دروازه به هادریان بازدید امپراتور هادریان از این منطقه و این شهر بوده است.

داروزه هادیان آنتالیا

تور آنتالیا و ساحل لارا

یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای بازدید در بخش شرقی شهر آنتالیا ساحل لارا است. این ساحل در فصل‌های گرم سال بسیار شلوغ و پررفت‌وآمد است. باتوجه‌به نام ساحل لارا بزرگ‌ترین جاذبه و معروف‌ترین جاذبه این منطقه ساحلش است. هتل‌های بسیار زیبا و باشکوه و سرگرمی‌های مختلفی در این منطقه برای بازدید و تفریح وجود دارد.

آبشارهای زیبای دودن

یکی دیگر از جاذبه‌های مسحورکننده در شهر آنتالیا آبشارهای دودن است. در سفر با تور آنتالیا حتماً از این آبشارها دیدن کنید زیرا بسیار، بسیار زیبا و دیدنی است. آبشار دودن به‌اندازه‌ای بزرگ است که به دو قسمت مختلف تقسیم می‌شود. دو قسمت آبشار دودن با نام‌های بالا و پایین شناسایی می‌شوند. یکی از تجربه‌های لذت‌بخش برای بازدید از این آبشار تجربه قایق‌سواری است.

آبشار دودن ترکیه

شهر معروف کالیچی

کالیچی یکی از منطقه‌های بسیار قدیمی و جذاب در شهر آنتالیا به‌حساب می‌آید. با حضور در این منطقه می‌توانید از زیبایی‌های تاریخی این شهر بازدید کنید. خانه‌های مربوط به دوره عثمانی در این منطقه وجود دارد و کوچه‌های بسیار باریک آن برای پیاده‌روی مناسب است. بناهای تاریخی و وجود یک ساعت قرن نوزدهمی از دیگر جاذبه‌های حیرت‌انگیز این منطقه است.

راه لیسیایی

اگر به دنبال یک مسیر مناسب و دیدنی برای پیاده‌روی در تور آنتالیا می‌گردید حتما به این راه معروف بروید. مسیر راه لیسیایی از آنتالیا تا منطقه اولودنیز است. مسیری که درباره‌اش می‌خوانید حدود 540 کیلومتر است. شما می‌توانید هم‌زمان با پیاده‌روی موسیقی گوش کنید و یا از دوچرخه‌سواری لذت ببرید.

موزه آنتالیا برای بازدید با تور آنتالیا

همان‌طور که گفتیم شهر آنتالیا یک شهر تاریخی تفریحی است. در این موزه می‌توانید باقی‌مانده‌هایی از دوران گذشته و حتی عصر برنز را مشاهده کنید. نمونه‌های مختلفی از مصنوعات دوره حجر نیز در این موزه وجود دارد. مهم‌ترین مصنوعات این موزه نیز مربوط به دوره بیزانس و عثمانی است.

بازار آنتالیا

از هرچه که بگذریم بحث خرید در شهر آنتالیای لذت مربوط به خودش را دارد. بازار آنتالیا یکی از بهترین بازارها برای خرید در کشور ترکیه در سفر با تور آنتالیا است. با حضور در این بازار علاوه بر اینکه می‌توانید از لوازم مختلف و به‌روز خریداری و بازدید کنید وسایل محلی و فرهنگی این شهر نیز جذابیت خودش را دارد.

بازار آنتالیا

آنتالیا و تور آنتالیا یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شهر در ترکیه است. ترکیه کشوری با قدمت تاریخی زیادی است و این موضوع به‌وضوح در شهر آنتالیا قابل‌مشاهده است. جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و توریستی این شهر زیبا دلیلی برای بازدید از این شهر است. منطقه‌های معروف و مختلفی در شهر آنتالیا وجود دارد. شهر آنتالیا بخش‌های مختلفی برای پیاده‌روی و خوشگذرانی دارد. شهر آنتالیا هتل‌های معروف و رستوران‌های شیک و باکیفیتی دارد که نظیر آن وجود ندارد. بازدید از شهر آنتالیا تجربه بسیار خوب و مهیجی برای شما به‌عنوان مسافر خواهد بود.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود