تور استانبول از تهران

تور استانبول از تهران

1402/05/19 -




توضیحات

تور استانبول از تهران : چرا تور استانبول؟ برای تفریح یا خرید؟ چقدر کیفیت هتلتان مهم است؟ اگر قبلا به استانبول سفر کرده باشید می‌دانید که هتل‌های استانبول بی‌کیفیت و گران هستند. حمل نقل در استانبول گران است و باید زبان ترکی بلد باشید تا بتوانید به راحتی در شهر تردد و خرید کنید. استانبول مراکز دیدنی مختلفی دارد که اگر خودتان ندانید آن‌ها کجا هستند باید گشت تور استانبول را نیز به صورت آپشنال خریداری کنید و به همراهی لیدر به آن‌ها سر بزنید.

تور استانبول از تهران

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

شهر استانبول یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان است. در دل این شهر، آثار تاریخی تمدن‌های بزرگ جهان مثل عثمانی و بیزانس وجود دارد. این شهر زیبا و تاریخی جزء معدود شهرهای جهان است که در ۲ قاره اروپا و آسیا قرار گرفته‌است .شهر استانبول با توسعه بسیار خوبی که در زمینه گردشگری داشته‌است امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی را برای گردشگران ایجاد کرده است. از طرفی نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران و عدم نیاز به صدور ویزا برای ورود به این کشور و شهر استانبول باعث می‌شود که سفر به شهر استانبول ترکیه نسبت به شهرهای دیگر جهان برای ما ایرانی‌ها آسان تر باشد.

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول چه موقع است؟

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول در فصل بهار و پاییز است. در این ۲ فصل دمای هوا در بهترین حالت خود قرار دارد. و این موضوع باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی و بدون تحمل گرمای سرمای زیاد در سطح شهر رفت‌وآمد کنید و از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دیدن کنید .از طرفی شهر استانبول در فصل بهار و فصل پاییز نسبت ‌به فصول دیگر سال بسیار خلوت است و تعداد گردشگران ورودی این شهر بسیار کم می‌شود.

بهترین جاذبه های استانبول

استانبول، شهری رویایی در میانه دو قاره آسیا و اروپا و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سر تا سر دنیاست. ما ایرانی ها هم به دلیل نزدیکی مسافت، عدم نیاز به اخذ ویزا و روادید، هزینه های نسبتا ارزان سفر و اشتراکات فرهنگی و غذایی علاقه زیادی به توراستانبول داریم؛ به طوری که این شهر یکی از اولین انتخاب ها برای سفر خارجی به حساب می آید. استانبول آنقدر دیدنی و جاذبه گردشگری دارد که نمی توان در یک سفر کوتاه از تمام آن ها بازدید کرد.
بهترین جاذبه های استانبول

تاثیر کیفیت پرواز و ساعات پرواز در تورهای ارزان استانبول

پرواز‌هایی با ایرلاین‌ های ایرانی که ارزان ‌تر و مقرون به صرفه هستند، بطور معمول در شب به سمت استانبول حرکت میکنند. پرواز‌های ماهان ساعت 17، معراج ساعت 17 و 19:40، قشم ایر ساعت 17 و 23 و ایران ایر ساعت 23 پرواز‌های ارزانتری نسبت به پرواز‌های صبح این مقصد بشمار می روند. پرواز‌های صبح با هواپیمایی ترک و خارجی همچون ترکیش و اطلس جت بوده که قیمت بالاتری به نسبت ایرلاین های داخلی دارند.

تور استانبول ارزان

پیدا کردن تور ارزان استانبول کار سختی نیست تنها باید چند نکته را رعایت کنید. قبل از هر چیز شما با انتخاب پروازهای ایرانی و همین‌طور صندلی‌های معمولی می‌توانید در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید. موضوع بعدی انتخاب هتل است که اکثر افراد بیشتر به ستاره‌های آن توجه می‌کنند. درست است که هتل‌هایی با ستاره بیشتر گران‌تر هستند اما بد نیست بدانید برخی هتل‌ها تنها به دلیل موقعیت‌شان در شهر هزینه بیشتری دارند مثلا هتل‌های پنج ستاره نزدیک میدان تکسیماز هتل‌های پنج ستاره مناطق دیگر گران‌تر هستند. پس هم با انتخاب هتل‌های 3 یا 4 ستاره و هم با انتخاب مناطقی که کمتر مورد توجه هستند می‌توانید در این مورد صرفه جویی کنید. از طرفی تور ارزان استانبول را بیشتر می‌توانید در اوایل مهر با شروع مدارس و یا فصل‌های سردتر پیدا کنید چون در این زمان، حجم مسافران کاهش می‌یابد.

قیمت تور استانبول

استانبول مقصدی بی نظیر به خصوص برای ایرانی های است که می‌توان به گشت و گذار و تفریح پرداخت. وجود مناظر بکر و طبیعت زیبا، رستوران ها و غذاهای خوشمزه، مکان های تفریحی، پاساژها و مراکز خرید با برندهای مطرح دنیا تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا است. همه اینها باعث می‌شود تا اغلب مردم همواره به دنبال برنامه ریزی و سفر به استانبول باشند.

اطلاعات ضروری در سفر به استانبول که باید بدانید:

  • مسافران ایرانی برای سفر تفریحی به کشور ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارند و داشتن پاسپورت کافی است.
  • برای سفر در شهر با وسایل نقلیه عمومی باید از استانبول کارت استفاده کنید.
  • بهتر است تا بلیط رفت و برگشت استانبول را تهیه کنید.
  • از تورهای استانبول استفاده کنید تا در هزینه های خود تا مقدار قابل توجهی کاهش دهید.

اطلاعات ضروری در سفر به استانبول که باید بدانیدآب و هوای استانبول در بهار

بهار یکی از زمان های مناسب برای سفر به استانبول است، زیرا از میزان بارش فصلی کم شده و هوا باطراوت میباشد. در فصل بهار حراجی ها و برنامه های ویژه نوروز در این فصل انجام میشود که همه اینها باعث شده شما سفر خوبی را تجربه کنید. فصل بهار در استانبول از اواسط اسفند تا اواسط خرداد است که بهترین شرایط برای یک سفر عالی به استانبول برای همگان میباشد.

بهترین محله های استانبول برای اقامت

شناخته شده ترین مناطق در میان ایرانیان میدان تکسیم و آکساری در استانبول میباشد.میدان تکسیم محلی پر جاذبه است که تمامی برندهای معروف در این میدان میباشد. هتل های محله تکسیم گران و در عین حال کوجک و پرداختی آنها به وسیله یورو انجام میگیرد. در صورتی که منطقه آکساری دارای هتل های ارزان قیمت و با کیفیت کم میباشد و اکثر مسافران ایرانی این هتل ها را برای گذراندن محل اقامت در طول سفر در استانبول استفاده میکند.

 

منبع : گروه تحقیقاتی آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود