تور استانبول و بازدید از بازارهای هفتگی

تور استانبول و بازدید از بازارهای هفتگی

1402/05/21 -




توضیحات

تور استانبول و بازدید از بازارهای هفتگی: یکی از تفریحات بسیار جالب بین مردم ترکیه خرید از بازارهای هفتگی است. برخی از عادات در کشور ترکیه و شهر استانبول مانند کشور ایران است. در کشور ایران نیز مانند ترکیه بازارهای هفتگی در روزهای خاصی از هفته برای هر شهر برقرار می‌شود مانند شنبه بازار یکشنبه بازار دوشنبه‌بازار و... که هرکدام در یک شهر به مدت ۲۴ ساعت باز است.

بازدید از بازارهای هفتگی

تور استانبول و بازارهای هفتگی ترکیه

 مردم شهر استانبول برای خرید میوه‌ها و سبزیجات به بازارهای هفتگی می‌روند. بازارهای هفتگی معمولاً میوه و سبزیجات تازه‌ای دارند که طبق روزی که بازار هفتگی برقرار می‌شود میوه‌ها و سبزیجات را تهیه می‌کنند. در بازارهای هفتگی محصولات کشاورزی و محصولات تولیدکنندگان داخلی نیز به فروش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازارهای هفتگی نیز همین موضوع است که فروشندگان می‌توانند به‌صورت مستقیم محصولات خود را به فروش برسانند.

بازار هفتگی فرصت مناسبی برای فروش محصولات و صنایع‌دستی نیست هست. بازارهای محلی و هفتگی به سه دسته تقسیم می‌شوند یک بازارهای هفتگی که فقط مواد طبیعی یعنی سبزیجات و گوشت ... در آنها به فروش می‌رسد. یک نوع دیگر از بازارهای هفتگی فروش محصولات و صنایع‌دستی لباس و کیف و کفش و... است. در بازارهای هفتگی نوع سوم همه موارد به فروش می‌رسد و محدود به چیز خاصی نیست.

در بازارهای هفتگی چه چیزی به فروش می‌رسد

در بازارهای محلی و هفتگی شهر استانبول همه چیز به فروش می‌رسد به‌خصوص تمام چیزهایی که رنگ و بوی محلی شهر استانبول را داشته باشند. انتخاب تور استانبول و بازدید از بازارهای هفتگی استانبول بسیار جالب و هیجان‌انگیز است. در بازارهای هفتگی چیزهای مختلفی به فروش می‌رسد از جمله،

  • میوه سبزیجات و صیفی‌جات
  • انواع ترشیجات و ادویه‌جات
  • نان‌های سنتی و دستی و تمام غذاهای خانگی و سنتی
  • انواع پوشاک
  • انواع مختلف کیف و کفش

موارد بسیار زیادی در این بازارها به فروش می‌رسد که تعداد محدودی ندارند و تمامی لوازم را شامل می‌شوند.

تور استانبول و محیط بازارهای هفتگی

شرایط ویژه‌ای در بازارهای هفتگی وجود دارد که شما اگر با تور استانبول به این شهر سفر کنید می‌توانید آنها را مشاهده کنید. شرایط محیطی بازارهای هفتگی به این صورت است که،

بازاریان همیشه به دنبال فریاد زدن هستند و برای جلب مشتری از هر استایلی و هر مو جملاتی استفاده می‌کنند.

درصورتی‌که بخواهید مواد غذایی را تست کنید هنگامی که به میز فروش محصولات نزدیک شوید فروشنده لوازم و ظروف یکبار مصرفی در اختیار شما قرار می‌دهد.

افراد زیادی هستند که در دست خود کیف‌هایی به همراه دارند و هنگام خرید وسایل خود را درون آن قرار می‌دهند.

درگذشته خرید در این بازارها با پول نقد انجام می‌شد اما امروزه می‌توانیم از دستگاه‌های کارت‌خوان نیز استفاده کنید.

شنبه بازار باکیرکوری

سفر با تور استانبول می‌تواند تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای شما به وجود بیاورد. شنبه بازار باکیرکوری یکی از انواع بازارهای هفتگی در شهر استانبول است. در این بازار هفتگی انواع مختلف جواهرات لباس‌ها لوازم‌خانگی و موارد بسیار زیادی به فروش می‌رسد.شما می‌توانید تمامی این اجناس را در بازار هفتگی تهیه کنید. علاوه بر این محصولاتی که گفته شد شما می‌توانید از غذاهای خیابانی و غذاهای محلی شهر استانبول در بازار هفتگی باکیرکوری خریداری کنید.

بازار هفتگی بشیکتاش

یکی از بازارهای هفتگی که در روز شنبه در شهر استانبول شنبه بازار بشیکتاش است. این بازار در محله بشیکتاش و در فاصله‌ای نزدیک به تنگه بسفر قرار دارد. نزدیکی این بازار به دلماباغچه و تنگه بسفر یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این بازار محلی در شهر استانبول برای بازدید با تور استانبول است. شما می‌توانید در بازار و بشیکتاش انواع مختلف لباس‌ها جواهر مواد غذایی و... را خریداری کنید.

بازار هفتگی بشیکتاش

بازدید از یکشنبه بازار قاسم پاشا

یکی از معروف‌ترین محله‌ها در شهر استانبول محله فاتح است. یکشنبه بازار قاسم پاشا نیز در محله فاتح قرار دارد. بازار قاسم پاشا به‌عنوان یکی از مورداستفاده‌ترین بازارهای هفتگی شهر استانبول به‌حساب می‌آید و شما می‌توانید در این بازار انواع مختلف پوشاک را تهیه کنید.

بازارهای هفتگی در شهر استانبول بسیار پرطرف‌دار هستند و استفاده از این بازارها به‌خصوص برای کاهش هزینه‌های هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. بازارهای مهم هفتگی مختلفی در شهر استانبول در روزهای هفته وجود دارد.

شما می‌توانید تمامی محصولات را در این بازارها کمتر از قیمت اصلی بازار خریداری کنید. در بازارهای هفتگی انواع مختلف محصولات به فروش می‌رسد و شما می‌توانید محصولات طبیعی و مواد غذایی طبیعی شهر استانبول را در سفر با تور استانبول تهیه کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود