لوکیشن‌های رمانتیک در تور استانبول

لوکیشن‌های رمانتیک در تور استانبول

1402/05/21 -




توضیحات

لوکیشن‌های رمانتیک در تور استانبول: شهر استانبول اماکن مختلف رمانتیکی برای بازدید دارد. درصورتی‌که شما بخواهید از لوکیشن‌های رمانتیک در شهر استانبول بازدید کنید تا برای شما مقاله‌ای طراحی کرده‌ایم تا در رابطه‌با این موضوع اطلاعات کافی را کسب کنید. شهر استانبول به دلیل اینکه نزدیک به تنگه بسفر است و از مزایای دریای می‌توانند استفاده کنند بی‌نظیری رو به آب‌های آزاد دارد. ساختمان‌ها و هتل‌ها و برج‌های بی‌نظیری در شهر استانبول وجود دارد که به‌عنوان یک مکان رمانتیک می‌توان از آنها استفاده کرد.

برج دختر یا کیز کولسی

تور استانبول و بازدید از برج گالاتا

یکی از معروف‌ترین مکان‌های رمانتیک در شهر استانبول برج گالاتا نام دارد. برج گالاتا در هنگام خروج زیبایی بسیار بی‌نظیری دارد و هنگامی که شما در هنگام غروب در بالای برج ایستاده باشید ویو بی‌نظیری از آفتاب را تماشا خواهید کرد. برج گالاتا نزدیک به میدان تکسیم و خیابان استقلال در شهر استانبول است.

برج دختر یا کیز کولسی

کیز کولسی به معنای برج دختر یکی دیگر از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری برای بازدید با تور استانبول در شهر استانبول است. برج معروف به‌نوعی نمادی برای شناختن شهر استانبول نیز به‌حساب می‌آید. برج دختر در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار دارد و در منطقه‌ای به نام اسکو دار می‌توانید آن را مشاهده کنید.

درگذشته‌های دور از این برج به‌عنوان فانوس دریایی استفاده می‌کردند و دلایل بسیار جالبی برای نام‌گذاری آن به نام برج دختر وجود دارد. برج دختر فضای بسیار خوبی برای عکاسی دارد و هوای نسبتاً مطبوعی در این برج می‌توانید احساس کنید.

جزایر پرنسس شهر استانبول
تور استانبول

جزایر پرنسس شهر استانبول

همان‌طور که از اسم جزایر پرنسس بسیار دلنشین است این جزایر فضایی بسیار زیبا نیز دارد. جزایر پرنسس برای گشت‌وگذار با تور استانبول بسیار مناسب است. این جزیره به‌عنوان یکی دیگر از لوکیشن‌های رمانتیک شهر استانبول به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید در این جزیره از قابلیت قایق‌سواری و کشتی سواری نیز استفاده کنید. فضای جزیره پرنسس برای گردشگری و عکاسی بسیار مناسب است.

تور استانبول و بازدید از تپه پیر لوطی

تپه بلوطی به تپه عشاق معروف است. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین لوکیشن‌ها برای خلوت دونفره و رمانتیک در شهر استانبول تپه پیر لوتی است. طبع پیلوتی نزدیک به خلیج گلدن هورن در واقع به معنای شاخ طلایی قرار دارد. هنگامی که شما به این منطقه به روید منظره بسیار زیبایی از شهر استانبول را می‌توانید ببینید. یکی دیگر از مزیت‌های تپه پیروتی یا تپه عشاق استفاده از تله‌کابین است که شما می‌توانید برای پرداخت هزینه تله‌کابین از استانبول کارت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بازدید از مکان‌های هنری در سفر با تور استانبول

تپه چاملیجا

تپه چاملیجا یکی دیگر از لوکیشن‌هایی محبوب بین مردم استانبول است. تپه چاملیجا در منطقه اسکندر در شهر استانبول قرار دارد و یک انتخاب بسیار خوب عاشقانه برای زوج‌ها در سفر با تور استانبول است. هنگامی که شما در بالای تپه چاملیجا بایستید می‌توانید شاخه طلایی و پل بسفر را ببینید. یکی از مزیت‌های حضور در این تپه دسترسی به انواع پارک‌های عمومی چشمه‌ها رستوران‌ها کافه‌ها و... است.

تپه چاملیجا
تور استانبول

رزرو کشتی های کروز در تنگه بسفر

قایق‌سواری و کشتی صفاری خود و تنهایی یک فضای رمانتیک و عاشقانه برای شما به وجود می‌آورد. کشتی سواری در تنگه بسفر به‌خصوص با انتخاب یک شب مناسب و همراه با ۱ موسیقی آرام می‌تواند بسیار رمانتیک و عاشقانه باشد. شما می‌توانید بهترین ویو از شهر استانبول را در سفر با تور استانبول با کشتی سواری مشاهده کنید.

رزرو میز در رستوران نیکول

لوکیشن‌های رمانتیک در تور استانبول: رستوران نیکول مؤسس آن فردی به نام آیلین است یکی از بهترین رستوران‌ها و رمانتیک‌ترین رستوران‌ها در شهر استانبول به‌حساب می‌آید. شهر استانبول رستوران‌ها و هتل‌های لاکچری بسیار زیادی دارند که ویو بعضی از آنها بسیار رمانتیک است. در رستوران نیکول شما می‌توانید علاوه بر استفاده از فضا یک غذای بسیار خوشمزه سفارش دهید و در کنار همسرتان از آن لذت ببرید.

باغ قصر بیلربی

یکی از کاخ‌های تاریخی و قدیمی شهر استانبول باغ قصر بیلربی است. همان‌طور که می‌دانید باغ‌ها فضای بسیار جالبی و احساسی دارند. این قصر یا کاخ نیز از این جمله به‌حساب می‌آید. باغ قصر بیلربی چشم‌انداز بسیار خوبی به تنگه بسفر دارد و زیبایی‌های تاریخی تنگه بسفر و کاخ بیلربی بسیار رمانتیک است.

باغ قصر بیلربی

 

هنگامی که شما می‌خواهید تور استانبول را برای سفر انتخاب کنید دررابطه‌با جاذبه‌های مختلف این شهر تحقیق می‌کنید. یکی از انواع جاذبه‌ها لوکیشن‌های رمانتیک و عاشقانه است. چند مورد از بهترین لوکیشن‌های عاشقانه و رمانتیک در شهر استانبول را برای شما معرفی کردیم. مواردی که نوان لوکیشن‌های رمانتیک به شما معرفی کردیم از جمله معروف‌ترین این لوکیشن‌ها هستند که حتی در شهر استانبول نیز مثلاً برای خواستگاری از آنها استفاده می‌کنند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود