مزیت های سفر با تور استانبول در شب سال نو

مزیت های سفر با تور استانبول در شب سال نو

1402/05/19 -




توضیحات

درصورتی‌که شما قصد سفر با تور استانبول در شب عید را برنامه‌ریزی می‌کنید لازم است تا دررابطه‌با این جشن زیبا اطلاعاتی داشته باشید. یکی از مزیت های سفر با تور استانبول در شب سال نو برای شما به‌عنوان مسافر وجود دارد این است که شما می‌توانید سال نو را در کشور دیگر برگزار کنید و می‌توانید با رسم‌ورسوم آنها آشنا شوید. ازآنجایی‌که شهر استانبول شهر شاد و هیجان‌انگیزی است مطمئناً می‌توانید سال نو خوبی را در این شهر سپری کنید. بسیاری از رسم‌ورسوم‌ها در شب سال نو انجام می‌شود، مهمانی‌های فوق‌العاده، مواد غذایی و غذاهای سنتی، آتش‌بازی، سفرهای دریایی و... برنامه‌های خاصی است که در این شب انجام می‌شود. 
کریسمس استانبول

توصیه‌هایی برای شب سال نو با تور استانبول

در شب سال نو در شهر استانبول مهمانی‌ها و برنامه‌های بسیار زیادی برگزار می‌شود. انواع هتل‌ها و رستوران‌ها دیزاین مکان را برای سال نو و طبق شرایط هوایی چیدمان می‌کنند. نواختن آهنگ و چراغانی کردن خیابان نیز از جمله کارهایی است که در این وقت سال انجام می‌شود. برخی از کافه موسیقی زنده ایجاد می‌کنند و از خواننده‌های خوب برای این شب دعوت می‌کنند. یکی دیگر از زیبایی‌های سال نو در استانبول چیدمان درخت کاج است. چراغانی کردن درخت کاج زیبایی بسیار زیادی دارد. بسیاری از مردم سال نو را به این صورت جشن می‌گیرند و به همین دلیل قرارگرفتن در این شرایط برای این افراد بسیار خاطره‌انگیز است. ازآنجایی‌که شب سال نو در شهر استانبول برای انتخاب تور استانبول بسیار شلوغ است به همین دلیل برای استفاده از امکانات مختلف یعنی رزرو هتل، رستوران، کافه و کشتی یا قایق باید از قبل اطلاعات کافی دررابطه‌با رزرو را کسب کنید. 
سال نو میلادی استانبول

شرایط آب‌وهوایی سال نو در استانبول

مزیت های سفر با تور استانبول در شب سال نو: ازآنجایی‌که شب سال نو در فصل زمستان برگزار می‌شود؛ بنابراین ممکن است هوا در این زمان سرد باشد. در بیشتر سال‌های شب سال نو در این شهر برف می‌بارد و تا حدودی دمای هوا منفی می‌شود. اگر می‌خواهید در شب سال نو تور استانبول را انتخاب کنید به‌همراه‌داشتن لباس مناسب را فراموش نکنید. نگه‌داشتن یک ژاکت مناسب شال‌وکلاه بافت و چتر حداقل چیزی است که شما حتماً باید در چمدان خود قرار بدهید تا در صورت نیاز و سرد شدن هوا از آنها استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید بارش برف‌وباران، زیبایی منحصربه‌فردی دارد اما ممکن است همین موضوع برای شما مشکلاتی به وجود بیاورد. برای اینکه در فضایی گرم قرار بگیرید انتخاب یک کافه مناسب و قهوه خوردن می‌تواند حال شمارا خوب کند و از سرمای درونتان کم کند. هنگام سفر با تور از گروه خود جدا نشوید. 
سال نو میلادی استانبول

قایق‌سواری در شب سال نو در تنگه بسفر

قایق‌سواری یکی از تفریحات رایج در شهر استانبول است. ازآنجایی‌که تنگه بسفر یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی برای سفر با تور استانبول است؛ به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا مایل به قایق‌سواری بر روی تنگه بسفر هستند. شما می‌توانید هرزمان که در قایق خود نشسته‌اید و از سفر لذت می‌برید از مناظر خیره‌کننده استانبول نیز بازدید کنید و از دیدن آتش‌بازی هنگام سال نو لذت ببرید.

تور استانبول؛ آتش‌بازی در شب سال نو

بیشتر بخوانید: انتخاب هتل مناسب برای سفر با تور استانبول

یکی از کارهای رایج هنگام سال نو در شهر استانبول آتش‌بازی است. همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید با اجاره یک قایق یا کشتی در تنگه بسفر از دیدن آتش‌بازی لذت ببرید. روش‌های دیگری برای دیدن آتش‌بازی در این شب وجود دارد. شما می‌توانید در رستوران‌های فضای باز و همچنین کافه‌ها و کلوب‌های معروف استانبول حضور داشته باشید. هنگام آتش‌بازی می‌توانید به صدای موسیقی محلی و یا موسیقی شب سال نو گوش بدهید و از رقصیدن مردم محلی استانبول دیدن کنید.
آتش بازی کریسمس استانبول
 در کشورهای مختلف اولین روز سال را سال نو می‌نامند و این روز را به‌عنوان شروع یک سال جدید جشن می‌گیرند. در کشور ما ایران نیز این موضوع به‌وضوح مشاهده می‌شود و نام آن عید نوروز است. اگر شما مایل به انتخاب تور استانبول برای سفر به ترکیه هستید؛ باید بدانید در شب سال نو یعنی جشن کریسمس در شهر استانبول مراسم‌های جشن و فستیوال‌های بسیار زیادی برگزار می‌شود و این شب بسیار شلوغ و پر از جمعیت است. درصورتی‌که شما این شب را برای سفر انتخاب کنید مطمئناً خاطره خوبی در ذهنتان ثبت خواهد شد و برای سال‌ها هنگامی که به‌خاطرتان بیاید بر لب‌هایتان لبخند می‌نشیند. اگر می‌خواهید در شب سال نو سفر به استانبول را انتخاب کنید باتوجه‌به آنچه گفته شد بهتر است از قبل برای بلیط اقدام کنید زیرا این شب یکی از شب‌های شلوغ و پرهرج‌ومرج در استانبول است.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود