تور استانبول و تفریحات زمستانی

تور استانبول و تفریحات زمستانی

1402/05/22 -




توضیحات

تور استانبول و تفریحات زمستانی: تور استانبول ، ممکن است شما هم جز افرادی باشید که به تفریحات زمستانی علاقه‌مند باشید. تور استانبول در فصل زمستان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح در هوای سد است. هوای استانبول در زمستان به زیر 10 درجه سانتیگراد می‌رسد. حتی با وجود آفتابی بودن هوا در استانبول ممکن است آسمانی خاکستری و سرد در انتظارتان باشد.سرمای استانبول به معنی توقف فعالیت‌ها و تفریحات نیست. زمستان زمان بسیار مناسبی برای سفر به استانبول است. در فصل‌های سرد جمعیت کمی به استانبول سفر می‌کنند. همان‌طور که استانبول در فصل‌های گرم دیدنی است و برای مسافرت مناسب است فصل زمستان نیز زیبایی‌های خودش را دارد. مکان‌های تفریحی سرد و زمستانی مانند مکان‌های گرم و تابستانی همیشه برپا است و افراد زیادی به این نوع تفریحات علاقه‌مند هستند.

تور استانبول زمستان

خرید ماهی در سفر با تور استانبول

در شهر استانبول ماهیگیری از اواخر فصل سپتامبر شروع می‌شود و باکیفیت‌ترین ماهی‌ها در این فصل قابل خریداری هستند. ماهی خوردن در هوای سرد و زمستانی استانبول در یکی از رستوران‌های گرم و حتی کنار خیابان بسیار لذت‌بخش است. ماهی‌های لوفر و کالکان دو نوع از بهترین ماهی‌های این شهر زیبا هستند که در طول سفر با تور استانبول می‌توانید آنها را تست کنید.

خرید ماهی در سفر با تور استانبول

جشن سال نو با تور استانبول

یکی از مهم‌ترین مزایای سفر در زمتان با تور استانبول حضور در جشن سال نو در این شهر است. استانبول یکی از شهرهایی است ه با شروع سال نو حال و هوای بسیار خوبی دارد. پیاده‌روی در خیابان‌ها و قایق‌رانی در رودخانه بسفر و تفریحات دیگر می‌تواند خاطره‌ای خوب در ذهن شما به وجود آورد. جشن سال نو یک جشن همگانی است و در این زمان از سال همه افراد به دنبال ایجاد راه و شرایطی برای خوشحالی خود و دیگران هستند.

جشن سال نو با تور استانبول

بازدید از پیست اسکی

یکی از بهترین فعالیت‌هایی که در شهر استانبول می‌توانید تجربه کنید اسکی است. ممکن است شما تجربه این کار جذاب و هیجان‌انگیز را نداشته باشید یا حتی تجربه داشته باشید و بخواهید بازهم امتحان کنید درهرحال یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح و سفر با تور استانبول در زمستان است. مکان‌های مختلفی برای اسکی در شهر استانبول وجود دارد مانند،

  • پارک ملی اولوداگ
  • کارتالکایا
  • کارتپه

بازدید از پیست اسکی

تله‌ کابین در استانبول

سوارشدن بر تله‌کابین به‌خصوص در فضای برفی لذتی وصف نشدنی دارد. اگر عازم سفر با تور استانبول هستید حتماً تله‌کابین را انتخاب کنید. بهترین ویژگی ای که تله‌کابین سواری برای شما دارد به‌وجودآوردن حس ترس و هیجان و لذت است. تپه پر لوطی یکی از گزینه‌هایی برای تله‌کابین سواری است.

تله‌ کابین در استانبول

حراج زمستانی در استانبول

برندهای معروف در ترکیه در فصل زمستان حراج فصلی می‌زنند. اگر شما قصد خرید در شهر استانبول را دارید این فصل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای اینکه از حراج‌های این فصل در استانبول استفاده کنید می‌توانید در زمان سال نو به این شهر سفر کنید و از این حراج‌ها استفاده کنید. ترکیه یکی از کشورهایی است که به‌خصوص در مورد لباس و وسایل آرایشی بهداشتی برندهای معروفی دارد که بسیار باکیفیت و بادوام هستند.

بیشتر بخوانید: انتخاب هتل مناسب برای سفر با تور استانبول

حراج زمستانی در استانبول

فستیوال زمستانی در  تور استانبول

اگر شما عاشق تفریح و خرید هستید تور استانبول را خریداری کنید. فستیوال‌های مختلفی در شهر استانبول و در فصل‌های زمستانی برگزار می‌شود. شما با حضور در جشنواره‌ها و فستیوال‌های این شهر می‌توانید علاوه بر خرید و خوشگذرانی از شنیدن و دیدن گروه‌های موسیقی و هنری نیز لذت ببرید. این فستیوال‌ها همه‌ساله در کشور ترکیه برگزار می‌شود و افراد زیادی برای بازدید از این فستیوال‌ها سفر در فصل زمستان به این کشور را انتخاب می‌کنند.فصل زمستان فصل جشن و شادی در استانبول است. بارش برف و هوای خنک در استانبول هم‌زمان با سال نو و تفریحات زمستانی همراه است. کشور ترکیه یک کشور تاریخی با مردمی بافرهنگ و اصیل است که زبان ترکی شیرین آنها خود دلیلی بر ترغیب افراد برای خرید تور استانبول است.سفر در زمستان باوجوداینکه ویژگی‌های فصل تابستان را ندارد اما ویژگی‌های مخصوص به خودش را دارد که شما از دیدن و حضور در شهر استانبول خسته و دل‌زدة نخواهید شد. شما می‌توانید از کوه‌های برفی برای اسکی و تله‌کابین سواری استفاده کنید. حراج‌های زمستانی و بازارهای فصلی از جمله موارد مهم دیگر برای سفر در زمستان به کشور ترکیه است.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود