چند مورد از رستوران‌های لوکس در سفر با تور استانبول

چند مورد از رستوران‌های لوکس در سفر با تور استانبول

1402/05/19 -




توضیحات

چند مورد از رستوران‌های لوکس در سفر با تور استانبول: یکی از سرگرمی‌ های بسیار جذاب در شهر استانبول رستوران گردی در سفر با تور استانبول است. تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه در شهر استانبول وجود دارد. درصورتی‌که شما بخواهید در شهر استانبول قدم بزنید برای اینکه یک کافه مناسب پیدا کنید می‌توانید وارد هر یک از رستوران‌های شهر استانبول شوید.

در سرتاسر دنیا رستوران‌های بسیار زیادی وجود دارد اما برخی از رستوران‌ها معروف‌تر از برخی دیگر هستند. دلایل متعددی برای معروف بودن و تمایز بین رستوران‌ها وجود دارد. موقعیت مکانی عالی، کیفیت غذای خوب، طراحی و دکور عالی و... از جمله عوامل مختلف برای انتخاب یک رستوران خوب هستند.

رستوران لوکس ماسوله

انتخاب غذا در سفر با تور استانبول

چند مورد از رستوران‌های لوکس در سفر با تور استانبول: برای این که شما بخواهید از منوی رستوران‌ها غذای موردنظر را انتخاب کنید باید بدانید که منوها در شهر استانبول بسیار متنوع است. شما می‌توانید درعین‌حال که غذاهای معروف ترکیه را سفارش بدهید غذاهای دریایی مخصوص و غذاهای بین‌المللی را نیز انتخاب کنید.

 باوجوداینکه شما می‌توانید غذاهای بین‌المللی و یا فست‌فودها را انتخاب کنید بهتر است غذاهای معروف شهر استانبول را نیز امتحان کنید. تنوع غذا در شهر استانبول بسیار زیاد است و ممکن نیست شما از غذاهای این شهر خوشتان نیاید.

دسته‌ بندی رستوران‌ های مختلف در شهر استانبول

برای اینکه شما بخواهید رستوران‌ها را دسته‌بندی کنید نمی‌توانید بر اساس کیفیت غذایی آنها را تقسیم کنید. اگر بخواهید بر اساس کیفیت غذایی رستوران‌ها را تقسیم کنید برخی اوقات ممکن است یک رستوران غذاهای خیابانی غذاهای بسیار خوشمزه‌تر از یک رستوران فوق لاکچری داشته باشد.

برای تقسیم‌بندی رستوران‌ها و تمایز آنها از یکدیگر بهتر است آنها را بر اساس قیمت و سطح لوکس بودن  بررسی کنید. بررسی رستوران‌ها بر اساس قیمت به این صورت است،

  • غذاهای خیابانی در شهر استانبول
  • رستوران‌های ارزان در سفر با تور استانبول
  • رستوران‌های معمولی و متوسط
  • رستوران‌های گران‌قیمت و لوکس لاکچری

رستوران معروف نصرت

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر استانبول رستوران نصرت است. رستوران نصرت علاوه بر این که طرف‌داران زیادی بین مردم استانبول دارد طرف‌دارانی در سرتاسر دنیا حتی بین هنرمندان، خوانندگان، فوتبالیستان و بزرگان کشورها نیز دارد.

نصرت با به‌وجودآوردن سبک متفاوت در هنگام پخت غذا و کیفیتی که در غذاهایش دارد در شهر استانبول بسیار معروف است. یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر استانبول در سفر با تور استانبول رستوران نصرت است که امروزه در فضای مجازی بسیار دیده می‌شود.

رستوران نصرت

بازدید از رستوران نیکول در سفر با تور استانبول

نام صاحب رستوران معروف نیکول، آیلین است. آیلین ادعا دارد که اولین رستورانی که در شهر استانبول و کشور ترکیه توانست ستاره میشلن را دریافت کند رستورانی که خودش ساخته است یعنی رستوران نیکول است. رستوران نیکول یک از رستوران‌هایی است که مهارت‌های آشپزی ترکی و فرانسوی در آن به‌وضوح دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازدید از مکان‌های تاریخی با تور استانبول

 منوی رستوران نیکول به سبک فرانسوی و ترکی است و جز یکی از بهترین رستوران‌ها در شهر استانبول است.  از جمله مزیت‌های رستوران نیکول قرارگیری در منطقه بیو اوئلو است. فضای رستوران نیکول بسیار زیبا است و شما با قرارگرفتن در قسمت تراس آن می‌توانید منظره فوق‌العاده‌ای از شهر استانبول را تماشا کنید.

رستوران ۳۶۰ در شهر استانبول

اگر می‌خواهید یک رستوران با نمایی به سبک مد و فشن در شهر استانبول انتخاب کنید رستوران ۳۶۰ بهترین گزینه است. به طور معمول افراد پول‌دار خوش‌تیپ و خوش‌رو در این رستوران حضور پیدا می‌کنند. منوی غذایی رستوران ۳۶۰ بسیار عجیب‌وغریب است و تا حدودی انواع مختلف غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی را دارد.

قیمت غذاها در رستوران ۳۶۰ قیمت‌های بین‌المللی است. درصورتی‌که می‌خواهید در سفر با تور استانبول از همراه خود خواستگاری کنید یکی از بهترین رستوران‌ها برای این کار رستوران ۳۶۰ است.

رستوران 360درجه استانبول

یکی از دلایل انتخاب تور استانبول برای سفر تفریحی و گردشگری تجربه غذاهای معروف کشور ترکیه است. کشور ترکیه از گذشته تا به امروز غذاهای معروفی داشته که به همین دلیل نیز در بسیاری از کشورها رستوران‌های کشور ترکیه معروف شده است.

اگر بخواهیم برای نمونه یکی از رستوران‌ها را مثال بزنیم رستوران نصرت یکی از این جمله رستوران‌ها است. در نظر داشته باشید که رستوران‌هایی که در متن بالا گفته شد رستوران‌های لاکچری شهر استانبول به‌حساب می‌آیند به همین دلیل قیمت‌ها در این رستوران‌ها تا حدودی زیاد است اگر شما بخواهید در رستوران‌های معمولی و متوسط قیمت غذا بخورید بهتر است رستوران‌های دیگری را انتخاب کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود