تور اوراسیا استانبول

تور اوراسیا استانبول

1402/05/14 -




توضیحات

تور اوراسیا استانبول

تور اوراسیا و بسفر از استانبول یکی دیگر از تورهایی است که طرفداران خاص خودش را دارد ، چرا که شما علاوه بر اینکه سوار بر کشتی جاذبه های مهم استانبول را تماشا میکنید ، عصرانه مفصلی نیز در کشتی میل خواهید کرد و از غذاهای خوشمزه ترکی لذت خواهید برد. تور اوراسیا و بسفر از استانبول گشتی در اطراف شهر میزند و شما را با این طبیعت جذاب و زیبای استانبول آشنا می کند. همچنین که از عصرانه خود لذت میبرید ، غروب دل انگیز خلیج شاخ طلایی را نیز خواهید دید و محو این همه زیبایی خواهید شد.

جهت خرید تور استانبول کلیک کنید

تور اوراسیا ترکیه


 

درباره تنگه بسفر استانبول

بسفر نام تنگه ای در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است که دو دریای سیاه و مارمارا را به همدیگر متصل می کند. این تنگه دقیقا همان جایی است که کشور ترکیه به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می شود. در تنگه بسفر تعداد زیادی قایق و کشتی‌ وجود دارد و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در شهر استانبول محسوب می شود.

جهت رزرو تور استانبول نوروز کلیک کنید

آشنایی با مرکز خرید اوراسیا تفلیس

بعد از اتفاقات اخیر و ناامنی هایی که در کشور ترکیه رخ داد، اکثر گردشگران ایرانی مقصد تفریحی خود به ترکیه را تغییر دادند و به سراغ دیگر کشورهای منطقه چون گرجستان رفتند. البته آمارهای تابستان سال گذشته نشان می‌دهد که سفر گردشگران ایرانی به کشور گرجستان، رشد 300 درصدی داشته است.

جهت رزرو تور استانبول شهریور کلیک کنید

جاذبه‌های گردشگری تور استانبول

استانبول از نگاه بسیاری از افراد نقطه ای جادویی در ترکیه نامیده می‌شود که سرشار از دیدنی ها و خوشی های رنگارنگ است. از قصرها و مسجدهای عثمانی گرفته تا کلیساهای رومی و حمام های تاریخی استانبول، همه و همه پر از شگفتی و رمز و راز هستند. در تور استانبول می توانید پس از تماشای ایاصوفیه، مسجد کبود و قصر توپکاپی، سری به خیابان پرشور استقلال و میدان همیشه بیدار تکسیم بزنید و از خرید در دنیای برندها و مراکز خرید اروپایی لذت ببرید.

قیمت تور استانبول

تور استانبول از نظر قیمت تنوع زیادی دارد و می‌توان با توجه به بودجه، برای یک سفر ارزان یا لوکس به استانبول برنامه‌ریزی کرد. البته به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، انواع تور استانبول نرخ ثابتی ندارد و مدام در حال تغییر است؛ اما به صورت کلی تور استانبول نسبت به سایر تورهای خارجی جز مقاصد گران محسوب نمی‌شود.

خدمات رایج در تور استانبول چیست؟

آنچه توسط آژانس‌های مسافرتی با عنوان «تور استانبول» ارائه می‌شود، ترکیبی از پرواز، اقامت و ترانسفر فرودگاهی است و بر خلاف بسیاری از تورهای دیگر خدماتی چون گشت، راهنما و... را شامل نمی‌شود. هرچند در برخی از تورها راهنمای فارسی زبان در مقصد حضور دارد و شما با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید گشت های اختیاری (آپشنال) را در مقصد خریداری کنید.

تور ارزان استانبول

آژانس هواپیمایی مهرپرواز همواره با ارائه تور ارزان استانبول توانسته است بهترین قیمت ها را به گردشگران عزیز ارائه دهد. پکیج های گردشگری در مهرپرواز با هتل های متنوعی ارائه می شوند. بنابراین می توانید با توجه به بودجه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید، پکیج تور ارزان استانبول را برای خود انتخاب کنید.

تور  ارزان برای استانبول

مشکل زبان در استانبول

در ترکیه اکثریت مردم به زبان ترکی صحبت می کنند که در شهر استانبول با گویش استانبولی همراه است، یکی از مشکلات و شکایات همیشگی گردشگران و مسافران مسلط نبودن مردم این شهر به زبان انگلیسی است. توصیه میشود اگر قصد سفر به این شهر شهر را دارید کمی از اصطلاحات و کلمات رایج ترکی را یادبگیرید تا به مشکل برنخورید گرچه اطلاعات لازم را میتوانید از پذیرش هتلی که در آن اقامت دارید بپرسید چون اکثر افراد پذیرش به زبان انگلیسی مسلط هستند.

هزینه تاکسی در استانبول چقدر است؟

کرایه تاکسی در استانبول بالاست و رانندگان تاکسی های استانبول نیز معمولا کرایه ای بیشتر از کرایه واقعی از گردشگران تور استانبول دریافت می کنند؛ حتی گفته می شود گاهی در عوض بقیه پول شما به شما پول تقلبی می دهند!

برج گالاتا استانبول

از دیگر جاهای دیدنی قسطنطنیه، برج گالاتا است که نماد شهر هزار مسجد نیز می باشد. برج گالاتا استانبول از چندین طبقه شکل گرفته که این طبقات شامل رستوران، کافی شاپ، سینمای چند بعدی، آسانسور و ... می شود. البته نباید بازدید از آخرین طبقه برج را از دست داد، چون می توان به خوبی چشم اندازی از تنگه بسفر، دریای مدیترانه و غروب آفتاب را مشاهده کرد. البته برج گالاتا استانبول افسانه ای نیز دارد که طبق سخنان بومی های استانبول، گالاتا نام مردی عاشق پیشه بوده است.

مسجد ایا صوفیه شهر هزار مسجد

مسجد ایا صوفیه یا همان کلیسای هاجیا صوفیا، یکی از مهم ترین جاهای دیدنی استانبول نزد گردشگران تور استانبول به شمار می رود. این کلیسا که تا قبل از ساخت کلیسای کاتولیک در اسپانیا، لقب بزرگ ترین کلیسای جهان را 1000 سال به دوش می کشید، اکنون به موزه ای تبدیل شده تا گردشگران از آن دیدن کنند. زمانی که سلطان محمد فاتح قسطنطنیه را به دست آورد دستور داد نقاشی های مسیح از در و دیوار کلیسا پاک شود و در عوض آیه های شریف قرآن و اسماء الحسنی بر روی دیوارها نقش ببندد.


مسجد ایا صوفیه

معرفی هتل لیماک اوراسیا استانبول

هتل لیماک اوراسیا یک هتل تجاری مجلل در قلب منطقه تجاری پر رونق کاواجیک ، در سمت آسیایی استانبول واقع شده است. هتل فقط 10 دقیقه تا پل فاتح سلطان مفتح فاصله دارد. همچنین از دیگر ویژگی های این هتل می توان به فاصله 5 دقیقه ای آن با شبکه حمل و نقل عمومی محلی اشاره نمود. شما در این هتل تنها 500 متر با اماکن خرید فاصله دارید.

رزرو هتل لیماک اوراسیا

از جمله امکانات هتل لیماک اوراسیا می توان به موارد مختلفی اشاره نمود که عبارتند از:

  • کافی شاپ
  • ویلچر
  • گرمایش مرکزی
  • سالن استراحت
  • تلویزیون کابلی
  • وان حمام
  • صندوق امانات
  • ماساژ
  • سرویس اتاق
  • اینترنت سالن و اتاق
  • پرداخت با ویزا و مستر کارت
  • استخر
  • آسانسور
  • صرافی
  • و ...

 

منبع : آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود