تور دبی آتلانتیس

تور دبی آتلانتیس

1402/05/21 -




توضیحات

تور دبی آتلانتیس: اگر سفر به دبی یکی از گزینه های شماست، حتما با ما همراه باشید زیرا میخواهیم یکی از زیباترین و مجلل ترین هتل های دبی را معرفی کنیم. با تور دبي هتل آتلانتيس شروع میکنیم.

[caption id="attachment_114151" align="alignnone" width="300"]تور دبی آتلانتیس تور دبی آتلانتیس[/caption]

موقعیت هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس در ساحل جزیره پالم دبی قرار داشته و با بزرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه (The Lost Chambers Aquarium) فاصله بسیار کمی دارد. یعنی، تنها با سه دقیقه پیاده‌روی می‌توان از هتل به آکواریوم رسید. همچنین پارک آبی آکواونچر دبی در درون هتل آتلانتیس پالم قرار دارد و برای رفتن به پارک آبی نیازی به پیمودن مسافت نیست. مسافران تنها با صرف 25 دقیقه از زمان خود و با استفاده از اتومبیل می‌توانند به برج خلیفه دسترسی داشته باشند. همچنین مرکز خرید امارات مال نیز در فاصله 20 دقیقه ای هتل قرار دارد. باشگاه گلف معروف دبی هم در فاصله 3 کیلومتری تور دبي هتل آتلانتيس است.

هتل آتلانتیس دبی

اگر از امکانات هتل آتلانتیس باخبر شوید، به‌سرعت بلیط دبی را تهیه کرده و خودتان را به این جزیره می‌رسانید! مجموعه بزرگ هتل آتلانتیس از 2008 مشغول فعالیت است. هزینه اقامت در هتل آتلانتیس متناسب با نرخ ارز محاسبه می‌شود؛ باوجوداین به‌طورکلی باید بین پنج تا 10 میلیون برای هرشب اقامت در هتل آتلانتیس دبی کنار بگذارید. این نرخ برای اقامت دو فرد بزرگسال تعریف شده است. اگر هتل آتلانتیس را ازطریق تور دبی رزرو کنید، از تخفیف قابل‌توجهی برخوردار می‌شوید؛ این تخفیف برای بلیط هواپیما دبی نیز درنظر گرفته خواهد شد. تور دبی همه چیز را برای لذت از سفر به یکی از لوکس‌ترین جزایر خاورمیانه آماده می‌کند!

با خرید بلیط هواپیما دبی و اقامت در هتل آتلانتیس دبی به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این جزیره دسترسی خواهید داشت:

  • دبی فریم 62 کیلومتر
  • پل معلق دبی 25 کیلومتر
  • پارک بازی گاردن گلو 19 کیلومتر
  • دبی‌مال 18کیلومتر
  • برج خلیفه 18 کیلومتر
  • مرکز خرید سیتی واک 17 کیلومتر
  • برج العرب هفت کیلومتر
  • جمیرا پلازا سه کیلومتر
  • پارک دلفین دبی 700 کیلومتر
  • ایستگاه مونوریل آتلانتیس پالم 300 متر

اتاق‌های هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس 23 طبقه دارای 1548 اتاق و سوئیت مجلل و مجزا است که در دو بال شرقی و غربی قرار گرفته‌اند و به وسیله سوئیت Royal Bridge به یکدیگر متصل می‌شوند. از امکانات مشترک اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل 5 ستاره و لوکس می‌توان به مواردی از قبیل، سشوار، اتو، خدمات شبانه روزی، مینی بار ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، اینترنت وای فای و حمام مجزا اشاره کرد.
اتاق های هتل

  • اتاق کینگ پالم: به مساحت 47 متر مربع، برخورداری از چشم انداز منحصر به فرد افق دبی و جزیره نخل، مجهز به یک تختخواب دو نفره بزرگ، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • اتاق کوئین پالم: به مساحت 45 متر مربع، برخورداری از چشم انداز منحصر به فرد افق دبی و جزیره نخل، مجهز به دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • اتاق کینگ اوشن: به مساحت 47 متر مربع، برخورداری از چشم انداز خلیج فارس، مجهز به یک تختخواب بزرگ دو نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • اتاق کوئین اوشن: به مساحت 45 متر مربع، برخورداری از چشم انداز خلیج فارس، مجهز به دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک
  • سوئیت Executive: به مساحت 101 متر مربع، با چشم انداز خلیج فارس یا افق دبی، دارای یک آشپزخانه کوچک و فضای کار مجزا و حمام مجهز به وان، دارای یک تختخواب دو نفره بزرگ، امکان پذیرایی از حداکثر 5 نفر شامل دو بزرگسال، دو کودک زیر 16 سال و یک کودک زیر سه سال.
  • سوئیت کلاب تراس: به مساحت 94 متر مربع، برخورداری از چشم انداز خلیج فارس یا جزیره نخل، دارای تراس اختصاصی، اتاق غذاخوری مجزا و حمام مجهز به وان، دارای یک تختخواب بزرگ دو نفره یا دو تختخواب یک نفره بسته به انتخاب، امکان پذیرایی از حداکثر 5 نفر شامل دو بزرگسال، دو کودک زیر 16 سال و یک کودک زیر سه سال.
  • سوئیت کلاب رگال: به مساحت 164 متر مربع، برخورداری از چشم انداز جزیره نخل و خلیج فارس، دارای تراس اختصاصی و اتاق نشیمن مجزا و حمام مجهز به جکوزی، دارای یک تختخواب بزرگ دو نفره، امکان پذیرایی از حداکثر 5 نفر شامل دو بزرگسال، دو کودک زیر 16 سال و یک کودک زیر سه سال.
  • سوئیت گراند آتلانتیس: به مساحت 429 متر مربع، برخورداری از چشم اندازی وسیع از جزیره نخل و خلیج فارس، دارای 5 بالکن اختصاصی با چشم اندازهای گوناگون، دارای دو اتاق خواب و حمام مجهز به وان با دو فضای مجزا برای خانم‌ها و آقایان و چشم انداز خلیج فارس، مجهز به یک تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر چهار نفر شامل 2 بزرگسال و دو کودک زیر 16 سال یا سه بزرگسال یا سه بزرگسال و یک کودک زیر 16 سال.
  • سوئیت پرزیدنتال: به مساحت 220 متر مربع، برخورداری از چشم انداز جزیره نخل و خلیج فارس، دارای اتاق نشیمن، غذاخوری و فضای کار مجزا، دارای حمام مجهز به جکوزی، دارای یک تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر سه بزرگسال یا دو بزرگسال و یک کودک زیر 16 سال.
  • سوئیت زیر آب: به مساحت 165 متر مربع، دارای پنجره‌های سرتاسری ایمن و امکان برخورداری از چشم انداز منحصر به فرد و باور نکردنی زیر آب و بهره‌مندی از منظره آکواریوم همراه با 65 هزار گونه جانوران آبزی، حمام مجهز به جکوزی با چشم انداز زیر آب، آسانسور اختصاصی، مجهز به یک تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از حداکثر 4 نفر شامل دو بزرگسال و دو کودک زیر 16 سال یا تنها سه بزرگسال یا یه بزرگسال و یک کودک یزر 16 سال.
  • سوئیت رویال بریج: به مساحت 924 متر مربع، دارای سه اتاق خواب مجزا، دارای پنجره سقفی، فضای کتابخانه اختصاصی، اتاق بازی، اتاق غذاخوری 16 نفره، چیدمان لوکس عربی، برخورداری از چشم انداز 360 درجه افق دبی، جزیره نخل و خلیج فارس، دارای دو تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب یک نفره، امکان پذیرایی از 6 بزرگسال و سه کودک زیر 16 سال. [caption id="attachment_114152" align="alignnone" width="300"]اتاق‌های هتل آتلانتیس دبی اتاق‌های هتل آتلانتیس دبی[/caption]

امکانات هتل آتلانتیس دبی

امکانات تور هتل آتلانتیس در شهر دبی، جذاب‌ترین بخش این مطلب می‌باشند. تمام امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره دارید به علاوه تعداد زیادی امکانات و ویژگی‌های لاکچری دیگر، در هتل آتلانتیس گردآوری شده‌اند. این هتل زیبا در ساحل خلیج فارس است و به همین دلیل توانسته از تمام عوامل محیطی کمک بگیرد تا شهر رویایی آتلانتیس را در واقعیت به وجود بیاورد. 

تفریحات آبی و دریایی هتل آتلانتیس

بدیهی است که یک هتل لاکچری در تور دبی و در کنار ساحل بهترین امکانات را برای انجام تفریحات آبی و دریایی فراهم کرده باشد. یکی از این امکانات در هتل آتلانتیس ساحل شنی و اختصاصی است. در این ساحل اختصاصی میهمانان مقیم هتل می توانند شنا کنند، شیرجه بزنند و یا حمام آفتاب بگیرند. تمام چیزهایی که در ساحل لازم دارید مانند تخت‌های ساحلی، چترهای آفتابگیر، نوشیدنی های خنک و... به میهمانان هتل ارائه می‌گردد.پارک آبی اونچر یکی از بزرگ‌ترین و مهیج ترین پارک های آبی در خاورمیانه است. این پارک آبی در مجموعه هتل آتلانتیس دبی قرار دارد که برای کودکان و بزرگسالان تفریحات مختلفی را به وجود آورده ست. یک آکواریوم بزرگ و دریایی نیز در مجموعه تور هتل آتلانتیس دبی قرار دارد. می‌توانید در این آکواریوم غواصی کرده و از نزدیک موجودات دریایی و دلفین های بازیگوش را ببینید.

رستوران و کافی شاپ هتل آتلانتیس پالم

هتل Atlantis The Palm دارای 15 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که تعدادی از این رستوران ها را همراه با منوی غذایی این هتل را به شما معرفی می کنیم.

  • رستوران اوسیانو : در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای و دریایی برای میهمانان و گردشگران تور امارات سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت منوی باز می باشد
  • رستوران نابو : این رستوران انواع غذاهای ژاپنی و سوچی برای میهمانان خود سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت منوی باز می باشد.
  • رستوران یوان : در رستوران یوان انواع غذاهای چینی برای گردشگران تور دبی سرو می شود که نوع سرو این غذاها نیز به صورت منوی باز می باشد.
  • رستوران آب و آتش : در این رستوران انواع استیک برای میهمانان سرو می شود که نوع سرو این غذاها یه صورت منوی باز می باشد.
  • رستوران روندا لوکاتلی : این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی و پیتزا مسافران تور امارات سرو می کند که نوع سرو این غذاها نیز به صورت منوی باز می باشد.
  • رستوران ساحلی نسیم : در رستوران نسیم انواع غذاهای مدیترانه ای، سوچی و آسیایی سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 2 وعده ناهار و شام می باشد.
  • رستوران زعفران : این رستوران انواع غذاهای آسیایی را سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام می باشد.
  • رستوران آسیایی جمهوری : رستوران جمهوری انواع غذاهای آسیایی سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 2 وعده ناهار و شام می باشد.
  • رستوران شاوافل : این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه ای را برای گردشگران تور دبی سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 2 وعده ناهار و شام می باشد. [caption id="attachment_114154" align="alignnone" width="300"]رستوران و کافی شاپ هتل آتلانتیس پالم رستوران و کافی شاپ هتل آتلانتیس پالم[/caption]

     

تا این قسمت از نوشته با ویژگی های کلی هتل آتلانتیس دبی، امکانات هتل، امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل، فاصله ی هتل از مکان های مهم دبی مانند برج خلیفه، پارک آبی و باشگاه گلف دبی را بررسی کردیم.
تنوع اتاق ها و امکانات هر اتاق از هتل آتلانیس دبی منحر به فرد و بی شمار است. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود، بهترین اتاق را برای اقامت در هتل اتلانتیس دبی انتخاب کنید.
ویژگی های منحر به فرد هتل آتلانتیس و اتاق های متنوع هتل، خدمات هتل داری منحصر به فرد هتل آتلانتیس، از موارد مهمی است که باعث رزرو تور دبی آتلانتیس توسط مسافران دبی می شود.
افرادی که به دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند در زمان سفر در بهترین و لوکس ترین هتل دبی، یعنی هتل آتلانتیس اقامت داشته باشند. اقامت در یک هتل مجلل مانند هتل آتلانتیس دبی می تواند لذت سفر را چندین برابر کند.مناسب بودن محل اقامت برای همه ی مسافران مهم است. به خصوص اگر سفر پیش رو ، یک سفر تفریحی و لوکس باشد. برای سفرهای تفریحی به دبی پیشنهاد می کنیم حتما سفر با تور دبی آتلانتیس را امتحان کنید. از بین تورهای خارجی، تور دبی هتل آتلانتیس یکی از بهترین تورهای مسافرتی به خارج از کشور در آژانس مسافرتی هم کوچ است.

آفر تور دبی آتلانتیس

از بین هتل های محبوب در دبی، هتل آتلانتیس بهترین انتخاب با امکانات فوق العاده است. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هتل آتلانتیس، می توان گفت این هتل از سایر هتل های دبی، متمایز است.
قیمت تورهای دبی نیز بر اساس هتل انتخابی تعیین می شود. ممکن است در نگاه اول، قیمت تور دبی آتلانتیس کمی بیشتر از بقیه ی تورهای دبی است. ولی قیمت این تور در مقایسه با امکانات هتل آتلانتیس دبی بسیار مناسب است.ما در همکوچ به دنبال ارائه ی بهترین سفر تفریحی و تور مسافرتی به دبی هستیم، برای همین است که تور دبی آتلانتیس را برای مسافرین محترم دبی در نظر گرفته ایم. شما می توانید برای آگاهی از آخرین قیمت های تور دبی آتلانتیس، با همکاران ما در آژانس مسافرتی هم کوچ تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان همکاران ما در رابطه با تور دبی آتلانتیس و یا سایر تورهای مسافرتی داخلی و خارجی بهره مند شوید.بهره مندی از آفرهای تور دبی آتلانتیس از دیگر امکانات آژانس مسافرتی هم کوچ برای برگزاری یک تور مسافرتی با قیمت مناسب برای مسافرت به دبی است. سفرهای لاکچری و لوکس مانند تور دبی آتلانتیس نیز می تواند با قیمت مناسب تری برگزار شود.سایت هم کوچ با آفرها و تخفیف های ویژه برای تورهای مسافرتی خارج از کشور مانند تور دبی آتلانتیس سعی در ارائه ی بهترین خدمات مسافرتی و تورهای مسافرتی به مسافران هم کوچ را دارد. تور دبی آتلانتیس با زمان اقامت چهار روز، پنج روز، شش روز و هشت روز در هتل آتلانتیس برگزار می شود.
قیمت تورهای دبی هتل آتلانتیس با توجه به زمان اقامت مسافرین در هتل آتلانتیس محاسبه خواهد شد. برای آگاهی بیشتر در رابطه با قیمت های تور دبی آتلانتیس متناسب با زمان اقامت در هتل آتلانتیس، می توانید با شماره تلفن های آژانس مسافرتی هم کوچ تماس حاصل کنید.

سخن آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تور هتل آتلانتیس میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده سایر هتل های دبی اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود