تور قشم نوروز

تور قشم نوروز

1402/05/21 -




توضیحات

تور قشم نوروز

تور قشم نوروز : قشم بزرگترین جزیره ایران است که بیشترین بناها و آثار تاریخی را در میان جزایر ایران دارد. جزیره قشم در تعطیلات نوروز از همیشه شلوغ تر می شود و جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر برای گذراندن تعطیلات به آنجا می روند. قشم از پر جاذبه ترین مناطق گردشگری ایران است که برای تنوع جاهای دیدنی و مراکز خرید ارزان قیمت و متنوع همواره با استقبال گردشگران مواجه می شود. تورهای داخلی نوروز 1402 می تواند بهترین گزینه برای گردشگرانی باشد که به دنبال خریدهای ارزان قیمت به خصوص پوشاک و لوازم و پوشاک ورزشی هستند و در عین حال به دریا و تفریحات آبی علاقه دارند. این افراد می توانند همزمان از جاذبه های تاریخی و گردشگری قشم نیز استفاده کنند.

[caption id="attachment_114174" align="alignnone" width="300"]تور قشم نوروز تور قشم نوروز[/caption]

هر سال تعداد گردشگران نوروزی قشم بیشتر می شود و پیش بینی می شود در نوروز 99 جمعیت مسافران تور قشم از یک میلیون نفر هم فراتر برود. قشم در جنوب کشور و در استان هرمزگان قرار گرفته و به بسیاری از مناطق کشور دور است. بنابراین رفتن به آنجا مستلزم داشتن زمان کافی است. در چنین شرایطی فرصت تعطیلات نوروز بسیار مغتنم است چون مدارس و دانشگاه ها به مدت حدود دو هفته تعطیل می باشند و ادارت نیز بین پنج روز تا یک هفته تعطیل می شوند. بیشتر علاقمندان به سفر معمولا چند روزی را نیز مرخصی می گیرند تا بتواند به راحتی یک سفر ده روزه را تجربه کنند. ده روز برای رفتن به قشم بسیار خوب است. به خصوص اگر در نظر داشته باشند که به صورت زمینی سفر کنند و یا علاوه بر قشم چند جزیره دیگر از جمله کیش را هم بیینند.

قشم، جزیره ای که از 22 کشور جهان بزرگ تر است!

بله درست خواندید قشم جزیره ای است که دو و نیم برابر کشور بحرین وسعت دارد و از 22 کشور جهان بزرگ تر است. بماند که دیدنی های قشم شاید اندازه دیدنی های 50 کشور در جای جای جهان باشد. البته بزرگ بودن معیار نیست و همان طور که گفتیم دیدنی بودن یک مکان مهم است. اگر به بزرگ بودن باشد که صحرای کالاهاری هم بزرگ است. نکته ای که قشم را متمایز می کند داشتن هر دو صفت است یعنی هم بزرگ و هم دیدنی بودن.

جاهای دیدنی قشم در نوروز 1402

به پیشنهاد ما اگر تور قشم را برای تعطیلات نوروزتان انتخاب کره اید زمانتان را تقسیم کنید. یک بخش از اوقاتتان را به رفتن به مراکز خرید اختصاص دهید، وقت هایی را برای رفتن به مناطق طبیعی و ساحل قشم بگذارید و در این میان حتما از آثار تاریخی شگفت انگیز قشم نیز دیدن کنید. به علاوه جزایر کوچک دیگری نیز در اطراف قشم مثل جزیهر هرمز و هنگام وجود دارد که خیلی ها با هدف رفتن به آن اماکن به قشم می آیند. این جزایر جزو دیدنی ترین جاذبه های قشم محسوب می شوند. در ادامه بعضی از این جاذبه ها را یادآوری می کنیم.

  • غار نمک قشم
    جاذبه های نمکی در سرتاسر جهان اهمیت دارند و قشم نیز از این نظر مثال زدنی است. غار نمکی قشم، طولانیترین غار نمکی جهان است. قندیل های زیبای نمک از سقف این کار آویزان شده و دریاچه های زیبای سبزآبی در میان آن شکل گرفته است. نمک خواص درمانی دارد و بسیاری، برای گرفتن انرژی مثبت از این غار نمکدان به قشم می روند.
  • جنگل های حرا
    در سواحل شمال و غرب جزیره قشم جنگل هایی که از آب شور تغذیه می کنند و در دل آب شکل گرفته اند، خودنمایی می کنند. جنگل های حرا در بعضی از مناطق ساحلی مثل چابهار نیز وجود دارد ولی جنگل های حرا در قشم از زیباترین نمونه های آن محسوب می شوند و توجه گردشگران را از دیرباز به خود جلب کرده اند. این جنگل ها در تمام ایام سال سبز اند و طی میلیون سال با آب های نمکی سازگار شده اند. تغذیه این درخت ها از آب شور باعث می شود که آب ها تصفیه شده و شیرین گردند.
  • غار خربس قشم
    همانطور که مستحضرید قشم بیشتر به داشتن غارهای خاص معروف است. غار خربس بیش از اینکه یک غار طبیعی باشد یک قلعه است که در روستای خربس و رمچاه قرار گرفته است. در بلندی های این روستا، غاری دیده می شود که شباهت به عبادتگاه ها دارد و یادآور ستایش آناهیتا، الهه آب دارد. این غار اهمیت جزیره قشم در روزگار باستان را روشن می سازد. معماری صخره ای و منحصر به فرد غار خربس توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را جلب کرده است.

غار خربس قشم
زمان مناسب برای سفر با تور قشم عید نوروز

بهترین زمان برای سفر به قشم اواخر زمستان و اوایل بهار است. هرچه به اواخر بهار نزدیک می‌شویم؛ دما افزایش پیدا کرده در نتیجه قیمت کاهش پیدا خواهد کرد در نتیجه شما باید با توجه به بودجه خود بهترین زمان مناسب برای سفر به قشم را انتخاب کنید.در طول تابستان آفرهای ویژه‌ای برای تور قشم هوایی ارائه می‌شود اما برای رزرو و دریافت پکیج تور قشم نوروز با مشاوران سایت به صورت رایگان مشورت کنید. البته ناگفته نماند که هوا در آبان و اردیبهشت در جزیره قشم بسیار معتدل و مرطوب بوده و به همین دلیل پیشنهاد ما به شما سفر در این زمان است. هر زمانی را انتخاب کردید باید سریعاً برای رزرو اقدام کنید. در فصل بهار و زمستان به دلیل تقاضای بالا، تمامی تورها به سرعت تکمیل ظرفیت می‌شوند. می‌توانید در صورت نیاز با مشاوران سایت به صورت رایگان مشورت کنید.

تور قشم نوروز 1402 زمینی، دریایی و هوایی

راه های زیادی برای رفتن به قشم وجود دارد. می توان با قطار به بندر عباس رفت و از آنجا با کمک لنچ و شناور خود را به قشم رساند. می توان از همان ابتدا با تهیه تور قشم هوایی به فرودگاه دیرستان قشم رفت و در جزیره فرود آمد. راه دیگر این است که با وسیله نقلیه شخصی تا بندرعباس یا بنادر مرتبط به قشم برانید و در آنجا خودتان با شناور به قشم رفته و خودروتان را نیز با شناورهای مخصوص به لنچ برسانید. در هر صورت اگر تور قشم هوایی را انتخاب نکنید باید حتما مسیری حدود نیم ساعت را از روی آب حرکت کنید تا به قشم برسید.بیشترین میهمانان نوروزی جزیره قشم از استان خراسان رضوی هستند چرا که فاصله نزدیک به یک روز میان این دو منطقه و دوری مسیر زمینی باعث شده تعطیلات نوروز فرصت کافی برای رفتن به قشم را در اختیار خراسانی ها و به خصوص مشهدی ها قرار دهد. در نوروز سال گذشته نزدیک به 15 درصد گردشگران تور قشم از میان مردم خراسان رضوی بوده اند. تور هوایی مشهد قشم؛ راه آهن مشهد بندرعباس به مقصد قشم؛ تور زمینی قشم و حرکت با شناورها همه در این مسیر کاربرد دارد.

[caption id="attachment_114176" align="alignnone" width="300"]تور قشم نوروز 1402 زمینی، دریایی و هوایی تور قشم نوروز 1402 زمینی، دریایی و هوایی[/caption]

تفاوت های تور قشم نوروزی ما

  • کسب رضایت مسافرین تور قشم
    تضمین رضایت مسافر در تورهای همکوچ به دلیل کیفیت بالای تور جزیره قشم ، رضایت مسافر تضمین شده است و بهترین مدیریت تور برایشان اجرا می گردد.
  • اقامت در بهترین هتل های قشم
    اقامت مسافرین نوروزی در بهترین هتل های جزیره قشم یکی از مهمترین فاکتورهای کسب رضایت مسافر است که همکوچ همواره در رزرو به آن توجه دارد.
  • پشتیبانی مسافرین در تعطیلات عید نوروز
    رزرو و اجرای تور جزیره قشم عید نوروز در همکوچ توسط پرسنل با تجربه ،حرفه ای و دوره دیده در تعطیلات نوروز انجام می شود تا پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشند.

ویژگی های تور قشم نوروز

تور قشم در نوروز می تواند یک انتخاب مناسب برای سفرهای داخل کشور باشد. اکثر افراد دوست دارند تعطیلات نوروز را در کنار خانواده بگذرانند. ولی ماندن در خانه می تواند کمی کسل کننده باشد. بهترین راه مسافرت با خانواده به یک جای خوش آب و هوا در نوروز مانند جزیره ی قشم است.تورهای جزیره ی قشم در نوروز معمولا به صورت خانوادگی رزرو می شوند و این از ویژگی های جالب تور قشم نوروزی است. قیمت تور قشم نوروز نسبت به تور کیش نوروز مناسب تر است، ولی باز هم شاهد افزایش قیمت در قیمت هتل های قشم و بلیط سفر به قشم هستیم.تورهای قشم نوروز نیز به سرعت رزرو می شود و تورهای لحظه آخری برای قشم در نوروز، کمتر از زمان های دیگر است. پس اگر برای نوروز 1402 برنامه ریزی کرده اید و می خواهید با تور قشم نوروز به جزیره ی قشم سفر کنید،بهترین راه تماس با آژانس های مسافرتی و آشنایی با شرایط رزرو تورهای نوروزی مانند تور قشم نوروز است. ما در هم کوچ، اماده ی ارائه ی مشاوره ی رایگان برای تورهای مسافرتی مانند تور قشم نوروز هستیم.شماره تلفن های ما در سایت موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما در سایت هم کوچ تماس حاصل کنید.

سخن آخر

با تور قشم نوروز ، عید زیبایی را به خانواده خود هدیه کنید. برای مشاوره و اطلاع از آفرهای ما ، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود