تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور هتل ترنج کیش

تور هتل ترنج کیش

1402/12/10 - تور مسافرتی

تور هتل ترنج کیش : هتل ترنج کیش، هتلی بسیار زیبا و اقامتگاهی بسیار خاطره انگیز برای تور کیش است. شما ممکن است تا کنون سفرهای بسیاری را تجربه کرده و به قدر وسع خود، هتل‌های متفاوتی را برای اقامت در یک تور تجربه کرده باشید. اما هتل ترنج کیش به عنوان اولین هتل دریایی کشور، شاید متفاوت‌ترین تجربه را از اقامتدر یک هتل دریایی به شما بدهد.با توجه به کیفیت خدمات پروازی که ایرلاین ماهان ارائه می دهد، بسیاری از مسافران به دنبال های بلیط های این شرکت هواپیمایی می باشند. 




توضیحات

امکانات بالای این هتل در کنار پنج ستاره بودن آن سبب شده تا هزینه های بالایی را برای اقامت ارائه دهد. در این میان برای مسافرانی که قصد بلا بردن کیفیت سفر خودرا دارند، انتخاب تورهای لحظه آخری ترفند مناسبی می باشد. این تورها که تا قبل از شروع هنوز به تکمیل ظرفیت نرسیده اند، با تخفیفات استثنایی از سوی برگزارکنندگان تور ارائه می شود.

درباره تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج یک هتل پنج ستاره فوق مدرن با طراحی بی‌نظیر است که به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود. هتل ترنج کیش با قرارگیری بر روی آب که آن را از سایر هتل‌های جزیره متمایز می‌کند تجربه اقامتی رویایی در جزیره گردشگری کیش را برایتان مهیا می‌کند. موقعیت آب و هوایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص مجموعه هتل ترنج باعث شده تا مناظر فوق‌العاده زیبایی برای میهمانان به ارمغان بیاورد. از جمله طلوع و غروب خورشید، چشم‌انداز رویایی دریا، امواج، رقص ماهیان و لاک پشت‌ها، مرجان‌ها، فضای سبز، ساحل و…

معماری و چشم انداز هتل ترنج کیش
معماری و چشم انداز تور کیش هتل ترنج کیش

اگرچه معماری هتل ترنج بیشتر شبیه به یکی طرح اسلیمی به نام “بته جِقِّه” است، اما به راستی نمونه بی‌نظیری از هتل‌های دریایی خاورمیانه است. جالب است بدانید که نمونه مشابه هتل ترنج کیش فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است. هتل 5 ستاره ترنج خود به دو بخش تقسیم می شود، هتل دریای و هتل ساحلی ترنج . بخش ساحلی هتل ترنج، در حال ساخت می باشد،ولی همچنان تکمیل نشده است. بخش دریایی هتل پنج ستاره ترنج نیز از 100 سوئیت چوبی با منظره‌ بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج فارس تشکیل شده است. با نگاه به کف سوئیت‌های هتل ترنج، نیز دریچه‌ای شیشه‌ای به دنیای فیروزه‌ای آب دارد.‌

تور کیش ترنج

همانطور که گفتیم هتل ترنج شامل 100 اتاق می باشد. که دارای دو منظره متفاوت رو به غروب آفتاب و رو به ترنج است. منظور از رو به ترنج، رو به وسط هتل می‌باشد.سوئیت‌های تور کیش هتل ترنج، بر حسب ابعاد و امکانات، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • اتاق دو تخته ترنج، با چشم انداز ترنج
  • اتاق دو تخته ترنج، با چشم انداز غروب
  • سوئیت دو تخته رویال ترنج، با چشم انداز ترنج

اتاق‌های هتل ترنج کیش

هتل ترنج با بیش از ۱۰۰ اتاق با طراحی منحصر به‌فرد و امکانات ویژه که دارد، نظیر آن را در هیچ‌یک از هتل‌های جزیره پیدا نخواهید کرد آماده پذیرایی از شما عزیزان می‌باشد. استفاده از متریال خاص و کف شیشه‌ای اتاق‌ها امکان مشاهده زیبایی دریا از درون اتاق را نیز برایتان فراهم آورده است.

تور کیش هتل ترنج

از دیگر امتیازات ویژه هتل لوکس ترنج می‌توان به آرامش توصیف ناپذیر آن اشاره کرد که این مسئله را مدیون قرارگیری در یکی از بهترین جاهای جزیره، در نقطه‌ای آرام و دنج است. با این اوصاف نمی‌توان ویژگی‌های برجسته این هتل دریایی را در نظر نگرفت. هتل دریایی ترنج کیش به عنوان یکی از پرچم داران در این حوزه امکانات و خدمات خاصی را ارائه می‌دهد که سبب شده است بسیاری از بزرگان و مهمانان خارجی که به تور کیش هتل ترنج می‌روند در این هتل اقامت کنند زیرا به‌واسطه طراحی فوق‌العاده و موقعیت عالی تبدیل به لوکس‌ترین هتل کشور شده است. این هتل بسیار لوکس و خاص تجربه‌ای بسیار عال و متفاوت را نسبت به اقامت در هتل‌های دیگر جزیره در اختیارتان قرار می‌دهد

تور لحظه اخری هتل ترنج

رفتن به تور لحظه آخری هتل ترنج در جزیره زیبای کیش یک فرصت فوق العاده برای رفتن به مسافرت می باشد. با خرید بلیط تور لحظه آخری هتل ترنج با یک تیر دو نشان خواهید زد در ابتدا می توانید با قیمت کم تر به یک مسافرت عالی بروید سپس نیاز به منتظر موندن و برنامه ریزی قبلی برای رفتن به تور لحظه آخری هتل ترنج را ندارید.برای اطلاع از فروش و قیمت بلیط تور لحظه آخری هتل ترنج می توانید به وبسایت همکوچ سر بزنید یا در شبکه های اجتماعی شرکت مسافرتی همکوچ عضو باشید تا موقع اطلاع رسانی بتوانید بلیط خود را تهیه کنید.

تور کیش هتل ترنج از تهران

یکی از بهترین تورهای داخلی ایران، تور کیش هتل ترنج از تهران می باشد. و محبوبیت بالای تور کیش باعث شده تا مسافران زیادی از داخل و خارج وارد این جزیره زیبا و نیلگون خلیج فلرس شوند. و هر ماه دارای مسافران خاص خود می باشد. تور کیش از تهران هر ماه تکرار می شود، که روش های مختلفی دارد. که با خرید از طریق سایت هم کوچ می توانید بلیط های خود را رزرو کنید. این هتل زیبا در میان هنرمندان و شخصیت های بسیار مهمی هم شناخته شده است. برای سفر  با تور کیش از تهران به دو مدل هوایی و زمینی می توان رفت. سفر زمینی را عموما با قطارطی می کنند که اول باید به بندرعباس بروند و از آنجا با لنج به جزیره کیش برسند. در منطقه ساحلی کیش یک مرکز خرید با نام بازار مرجان وجود دارد، که دارای 260 واحد تجاری جداگانه می باشد، که اکثرا در زمینه لوازم خانگی و پوشاک فعالیت دارند. این بازار نزدیک ساحل خلیج فارس، اقامتگاه ها و هتل های زیادی قرار گرفته است.

تور کیش اقامت در هتل ترنج

یکی از گران ترین هتل های جزیره، هتل ترنج کیش می باشد. که داری امکانات و خدمات فوق العاده ای می باشد، و قطعا با وجود این امکانات و خدمات هزینه ی بالایی هم دارد. هر گونه غذا، نوشیدنی و تفریح از لوکس ترین 

امکانات برخوردار است.

رستوران تاج که بصرف صبحانه و ناهار به صورت سلف سرویس و رایگان می باشد.

تفریحات آبی که شامل استخر، سونای بخار و خشک، جکوزی و اتاق ماساژ

امکانات ورزشی که با سالن های بدنسازی، بیلیارد، سالن بولینگ و زمین گلف و تنیس مجهز شده است.

خانه بازی کودک، آتلیه عکاسی، اجاره خودرو، دوچرخه سواری، خدمات خوشکشویی و پزشکی از دیگر امکانات هتل می باشد.

قوانین اقامت در این هتل ترنج

ساعت14 زمان تحویل اتاق

ساعت12 زمان خروخ از اتاق

کودکان زیر 7 سال می توانند رایگان در هتل اقامت کنند.

کودکان بین 7 تا 12 سال نیمی از هزینه را پرداخت می کنند.

به همراه داشتن مدرک شناسایی 

بیش از ظرفیت اتاق ها اقامت امکان پذیر نیست.

زوج ها هم باید ضیغه نامه همراه داشته باشند.

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های کیش هتل ترنج تور

  • رستوران تاج ترنج (صبحانه و عصرانه: تخم مرغ آب پز، چای، پنیر، مربا، نان، املت گوجه و املت قارچ، ژامبون، سوسیس سرخ شده، خرما، میوه فصل، سر شیر، عسل)
  • رستوران خورشید بـر روی دریا (ساعت کاری: نهار 12:30 الی 15:30، شام 19:30 الی 1:00 بامداد)
  • رستوران ساحــلی (ناهـار و شام بوفه) 
  • کافه گلف (کافی شاپ و ارائه غذاهای فرنگی)
  • کافی شاپ ساحلی (انواع دمنوش – آبمیوه و پیتزا)
  • لمکده سنتی ساحلی (ساعت کاری: 7:30 الی 1:00 بامداد)

رستوران های هتل ترنج کیش

رستوران های تور کیش هتل ترنج 

  • رستوران خورشید لذت صرف غذا را با قرارگیری بر روی آب و کف شیشه‌ای در جزیره زیبای کیش را دوچندان می‌کند.
  • رستوران ساحلی که با نهار و شام بوفه خود آماده پذیرایی از عزیزان مسافر می‌باشد.
  • رستوران تاج ترنج بر روی دریا، صبحانه بوفه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت تور تهران کیش هتل ترنج

اینکه چه توری را انتخاب کنید بستگی به تصمیم شما دارد. تور هوایی در زمان صرفه جویی می شود و هزینه زیادی دارد ولی تور زمینی هزینه کمتی نسبت به هوایی دارد ولی زمان طولانی را طی می کند تا به کیش برسید. در قیمت تور، مدت زمان اقامت شما و نوع خدمات و امکاناتی که میخواهید استفاده کنید هم تاثیر بسزایی دارد. یکی دیگر از عواملی که در قیمت تور تهران کیش هتل ترنج موثر است زمان سفر می باشد که در کدام یک از فواصل سال می خواهید سفر کنید، که در بعضی فواصل سال گردشگران زیادی و در بعضی فواصل گردشگران کمتری به کیش سفر می کنند. کسانی که می خواهند از تفریحات دریایی این جزیره بهره ببرند، در تابستان با داشتن آب و هوای گرم و خشک فصل مناسبی می تواند باشد. و از دیگر تفریحات آبی این جزیره می توان از استخر، سنا، جکوزی و سالن ماساژ نام برد.

قوانین کنسلی تور کیش هتل ترنج

  • تا 7 روز قبل از ورود میهمان ← بدون جریمه
  • تا 3 روز قبل از ورود میهمان ← با جریمه کسر 40 درصد هزینه یک شب اتاق‌های رزرو شده
  • کنسلی تا 2 روز قبل از ورود میهمان ← با جریمه کسر 50 درصد هزینه یک شب اتاق‌های رزرو شده
  • کنسلی تا 1 روز قبل از ورود میهمان ← با جریمه کسر 100 درصد هزینه یک شب اتاق‌های رزرو شده

کیفیت و خدمات هتل ترنج کیش چگونه است؟

هتل ترنج یکی از فوق العاده ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش می باشد. نکته جالبی که این هتل را از سایر هتل‌ها متفاوت می کند اکو سیستم خاص و آرامش بخش این هتل است. خدمات هتل ترنج عبارتند از صبحانه و نهار سلف سرویس، مینی بار و سرو چای قهوه در اتاق رایگان، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت با خودروهای ویژه و چندین نوبت سرویس به مراکز خرید.

امکانات هتل

  • رستوران
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • کافی شاپ
  • ترانسفر فرودگاهی
  • خشکشویی

امکانات ورزشی و تفریحی

  • ماساژ
  • باشگاه بدنسازی
  • تنیس
  • بیلیارد

ترنج هتلی زیبا بر روی آب های نیلگون خلیج فارس

هتل ترنج یکی از متفاوت ترین هتل های ایران می باشد که با توجه به موقعیت خاص آن توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. هتل از لحاظ برنامه ریزی اولیه بسیار خوب بوده ولی در اجرا و سبک دکوراسیون کمی تور کیش هتل ترنج ضعیف عمل کرده است. صبحانه و بوفه نهار هتل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هتل دریایی ترنج

هتل ۵ ستاره دریایی تور کیش هتل ترنج واقع شده و سازگار و دوستدار با محیط زیست ساخته شده است. مجموعه شامل دو فاز ، فاز اول اقامتگاه های روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی که فعلا فقط فاز اول راه اندازی شده است. تعداد سوئیت های روی آب ۱۰۰ عدد میباشد و کف همه ی آن ها شیشه ای و دارای بالکن اختصاصی نیز هستند که مجموعه شامل واحدهای ۴۰،۶۰و ۱۲۰ متری است.

هتل های نزدیک تور کیش در هتل ترنج

یکی از معیار های مهم گردشگران، انتخاب هتل در کیش است. وقتی که شما رزرو هتل کیش در نزدیکی بازارها را انجام دهید، به راحتی می توانید در مرکز خرید خنک گشت بزنید. و از دیدن اجناس و وسایل مختلف، نهایت لذت از سفر با تور کیش در هتل ترنج را ببرید. این اجناس شامل لوازم خانگی، پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات و ... می شود. انتخاب هتل در نزدیکی بازارها این امکان را به شما می دهد تا از بازارهای زیادی دیدن کنید. و وقت و هزینه کمتری را برای گذراندن در تاکسی یا خودرو نمایید. هتل های نزدیک مراکز خرید، هم هتل های 2 ستاره، هم 3ستاره و 4 ستاره می باشد. هتل های  پارمیدا، سارا، پارمیس، آنا، ویدا، رویان قائم، ارم، سورینت مریم، سورینت صدف و هتل گراند کیش در نزدیکی مراکز خرید می باشند.

هتل دریایی ترنج

رستوران خورشید هتل پنج ستاره ترنج

این هتل ذیل تمامی خدمات خود، انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را نیز ارائه می دهد تا مسافران چالشی از بابت خورد و خوراک در کیش نداشته باشند. غذاخوردن در این رستوران با نمای رو به دریایی که دارد، بدون شک فراموش نشدنی خواهد بود. هم چنین کافی شاپ این هتل نیز به صورت 24 ساعته به گردشگران خود خدمات رسانی می کند.

معماری و چشم انداز هتل ترنج کیش

اگرچه معماری هتل ترنج بیشتر شبیه به یکی طرح اسلیمی به نام “بته جِقِّه” است، اما به راستی نمونه بی‌نظیری از هتل‌های دریایی خاورمیانه است. جالب است بدانید که از نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است. هتل 5 ستاره ترنج کیش خود به دو بخش هتل دریای و هتل ساحلی ترنج تقسیم می‌شود. بخش ساحلی هتل ترنج، در حال ساخت بوده ولی همچنان تکمیل نشده است. بخش دریایی هتل پنج ستاره ترنج نیز از 100 سوئیت چوبی با منظره‌ بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج فارس است. کف سوئیت‌های هتل ترنج، دریچه‌ای شیشه‌ای به دنیای فیروزه‌ای آب دارد.‌ سوئیت‌های هتل ترنج کیش با یک اسکله چوبی 1 کیلومتر طوری به یکدیگر متصل شده‌اند که تصویر یک “بته جِقِّه” از روی آب‌ نمایان می‌شود.

رزرو تور کیش هتل ترنج

رزرو تور کیش باید از طریق یک شرکت مسافربری معتبر انجام شود. شرکت مسافربری معتبر می تواند حس آرامش و امنیت را در حین سفر به مسافران، منتقل کند. اگر از مسافرین قبلی آژانس مسافرتی هم کوچ بوده اید، حتما با این آژانس مسافرتی، اعتبار و امکانات آن آشنا هستید. تمام تلاش ما در هم کوچ، فراهم کردن لحظاتی خوش برای مسافرین محترم است. رزرو راحت تور کیش هتل ترنج یکی از ویژگی های عالی شرکت خدمات مسافربری هم کوچ است. شما می توانید به آسانی و علاوه بر حضور فیزیکی برای رزرو تور، از طریق تماس تلفنی و یا با مراجعه به سایت هم کوچ، برای رزرو تور کیش هتل ترنج و اقامت در هتل ترنج کیش اقدام کنید. اگر قبل از سفر به کیش و رزرو تور به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، حتما با برقراری تماس تلفنی، از مشاوره ی رایگان مشاورین سفر در سایت هم کوچ بهره مند شوید. برای اطلاع از تورهای لحظه ی آخری و ارزان و هم چنین قیمت تورهای مسافرتی داخلی و خارجی نیز می توانید با ما تماس حاصل کنید.

ویژگی های تور کیش هتل ترنج هم کوچ

برای سفر با تور کیش گزینه های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین راه ها، سفر به کیش به همراه تورهای مسافرتی مطمئن و با کیفیت است. شرکت خدمات مسافرتی هم کوچ با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی، بیشترین تلاش خود را برای رفاه حال مسافرین محترم در نظر گرفته و سعی در ایجاد خاطره ی خوش برای مسافرین خود دارد.از ویژگی های تورهای کیش هم کوچ می توان به امکان برگزاری تورهای کیش از شهرهای مختلف مانند اصفهان، شیراز، تبریز، کرمانشاه و ... اشاره کرد. شما می توانید در هر یک از شهرهای نام برده، برای رزرو تور هتل ترنج کیش اقدام کنید.

تور کیش با هتل ترنج

هنگام ساخت هتل ترنج کیش بسیار تلاش شده تا به محیط زیست آسیبی نرسد. به همین دلیل مصالح هتل با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد. وجود یک موج شکن طبیعی در نزدیکی هتل باعث شده، که این منطقه موج شدید یا طوفان نداشته باشد.این مجموعه در 2 مرحله تعریف شده است، که مرحله اول (هتل بر روی آب) و فاز دوم (هتل طبقاطی ساحلی) و همچنین رستوران ها، کافی شاب و فسفودهای بزرگ و کوچک، با منظره ای بینظیر از غروب آب های آزاد خلیج فارس و سالن های ورزشی، خانه کودک و ... اماده پذیرایی از مسافران تور کیش با هتل ترنج می باشد. برای رفاه مهمانان از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می شود. و برای جابه جایی وسایل روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشین های ترولی گلف استفاده می شود.


هتل دریایی ترنج

رزرو آسان تور هتل ترنج کیش

برای رزرو تور هتل ترنج کیش می توان از طریق تماس تلفنی و یا از طریق سایت های آژانس مسافرتی برای رزرو اقدام کرد. اگر از مسافرین همیشگی سفرهای هم کوچ هستید، حتما با مراحل راحت رزرو تور کیش هتل ترنج هتل ترنج آشنا هستید. برای مخاطبان جدید هم کوچ نیز پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با قیمت های تور هتل ترنج کیش و تخفیف های مختلف تور کیش با مشاورین هم کوچ تماس حاصل کنند.

تخفیف های تور هتل ترنج کیش

تور هتل ترنج کیش یکی از تورهای مجلل و لوکس حساب می شود، بنابراین قیمت بیشتری در مقایسه با سایر تورهای کیش خواهد داشت. اما راه هایی برای کاهش هزینه ی این تورهای لوکس نیز وجود دارد. مثلا می توان از تورهای لحظه ی آخری و یا آفرهای ویژه ی تورهای هتل ترنج کیش استفاده کرد.یک راه حل ساده برای آگاهی از این آفرها، تخفیفات و تورهای لحظه ی آخری، تماس با آژانس مسافرتی است.تورهای لحظه ی آخری در هم کوچ به خصوص تورهای مجللی مانند تور هتل ترنج کیش از نظر امکانات تفاوت زیادی با تورهای حالت عادی تور هتل ترنج کیش ندارند. برای مشاهده ی تورهای لحظه ی آخری و تخفیفات ویژه ی تور هتل ترنج کیش حتما به سایت هم کوچ مراجعه بفرمایید.

خدمات تور هتل ترنج کیش

برای انتخاب یک تور کیش هتل ترنج  خوب، می توان به خدمات تور نیز توجه داشت. هر آژانس مسافرتی، خدمات ویژه ای را برای مسافران تورهای خود در نظر گرفته است. از خدمات تور هتل ترنج کیش در آژانس مسافرتی هم کوچ می توان به رزرو سریع و آسان تور مسافرتی، اقامت در هتل مجلل ترنج کیش، تور لیدر، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر رفت و برگشت و ... اشاره کرد.قوانین استرداد هزینه ی تور و قیمت مناسب رزرو تور هتل ترنج کیش نیز از دیگر ویژگی های تور مسافرتی هم کوچ است. هتل ترنج کیش از نظر مسافران یکی از هتل ها با محبوبیت فوق العاده است.شما می توانید با مراجعه به بخش نظرات سایت از نظر مسافران کیش و نظرات آن ها در رابطه با هتل ترنج کیش بیشتر آشنا شوید. هم کوچ سعی کرده است با برگزاری تور هتل ترنج کیش، بهترین لحظات را برای مسافرین خود ایجاد کند.

کلام آخر

شرکت ما با سابقه طولانی و بینظیر در تورهای ایرانی و خارجی، شما را در رفتن به انواع مختلف تورها همیاری و کمک می کنیم. هر گونه سوالی در این زمینه دارید با کارشناسان شرکت مسافربری همکوچ در ارتباط باشید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود