تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور هتل داریوش آبان 1403

تور هتل داریوش آبان 1403

1402/06/28 - تور مسافرتی




توضیحات

تور هتل داریوش آبان 1403

تور هتل داریوش آبان 1403 یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تور های جزیره کیش محسوب می شود . سفر به تور هتل داریوش آبان 1403 مخصوص کسانی است که تور پاییزه را بسیار دوست دارند  و ترجیج می دهند زمان خلوتی به این جزیره سفر کنند . تور هتل داریوش آبان 1403 دارای آب و هوای خنک و پاییزی می باشد که بسیار دلپذیر می باشد . 

تور هتل داریوش آبان 1403
خدمات تور هتل داریوش آبان 1403

تور هتل داریوش آبان 1403 دارای خدمات و امکانات بسیار زیادی می باشد و همین ها باعث شده اند که مسافران زیادی در این تور شرکت کنند برخی از امکانات تور هتل داریوش آبان 1403 مربوط اند از :
o    خدمات ویژه هتل داریوش 
o    گشت و گذار در جزیره برای یک روز به صورت رایگان
o    صبحانه و ناهار رایگان در سلف
o    ترانسفر فرودگاهی

تفریحات تور هتل داریوش آبان 1403 

این جزیره انقدری تفریحات دارد که فقط با چند روزی که تور هتل داریوش آبان 1403 را رزرو کرده اید نمی توانید از همه این جاذبه ها دیدن فرمایید و زمان زیاد نیاز دارید تا بتوانید این جزیره را به خوبی بگردید . جزیره کیش دارای تفریحات زیادی می باشد که در ادامه چند نمونه از آنها را بیان می کنیم . 
o    شهر زیرزمینی کاریز
o    کشتی یونانی
o    کشته تفریحی
o    شهربازی هایلند
o    پاراسل آبی
o    فلای بورد
o    غواصی
o    فوتبال حبابی 
o    و..............

مراکز خرید تور هتل داریوش آبان 1403

هتل دریوش از بهترین هتل هایی است که در مرکز جزیره کیش قرار دارد و به تمامی مراکز خرید دسترسی آسانی دارد و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی برای خرید ه این مراکز  بروند . این مراکز عبارت اند از : بازار پردیس ، بازار کیش مال ، بازار رویال مال ، بازار مرجان و بازار دامون .

تور هتل داریوش آبان 14031
امکانات تور هتل داریوش آبان 1403 

هتل داریوش از بهترین هتل های 5 ستاره کیش می باشد که با الهام از طرح تخت جمشید در زمینی بسیار بزرگ توسط بهترین معماران ساخته شده است . هتل داریوش دارای 184 اتاق می باشد . یکی از بهترین ویژگی های این هتل این است که تمدن ایرانیان را به رخ جهانیان کشیده است . این هتل امکاناتی بسیار زیادی دارد که عبارت اند از : صبحانه و ناهار رایگان ، غواصی ، استخر روباز برای آقایان و بانوان ، ماساژ تایلندی ، اینترنت و دیگر امکانات که باعث شده تا این هتل از دیگر هتل ها بهتر باشد . 

اتاق های تور هتل داریوش آبان 1403

اتاق این هتل بسیار زیبا بوده و هم چه از بیرون و چه درون به دکوراسیون این هتل ها بسیار توجه شده است که هر مسافری مجذوب خودشان می کنند و این باعث شده که این هتل مسافران زیادی را به خود جذب کند . این اتاق ها برای آسایش مسافران بهترین امکانات را در اختیار شان قرار داده است . اتاق های این هتل انواع مختلفی دارد و نسبت به تعدادتان هر کدام از این اتاق ها را می خواهید انتخاب کنید و هر کدام از اتاق ها منظره بسیار خوبی دارد .

قیمت تور هتل داریوش آبان 1403

قیمت تور هتل داریوش آبان 1403 در آبان ماه کمی مناسب تر نسبت به اسفند و نوروز است . اگر بتوانید تور خود را زودتر رزور کنید و به لحظات آخر موکول نکنید حتما می توانید از تخفیفات بسیار خوبی بهره مند شوید . البته عوامل متفاوتی در تعیین قیمت تور هتل داریوش آبان 1403 موثر باشد . قیمت تور هتل داریوش آبان 1403 به عواملی همچون امکانات هتل ، مدت زمان اقامت در هتل و خدماتی که در اختیارتان قرار داده می شود بستگی دارد . 
تور هتل داریوش آبان 14032
کلام آخر

در این مقاله کوتاه سعی نمودیم تا کامل ترین اطلاعات را درباره تور هتل داریوش آبان 1403 را در اختیارتان قرار دهیم . شما می توانید  برای رزرو تور هتل داریوش آبان 1403 خود به سایت شرکت مسافرتی همکوچ مراجعه فرمایید و برای کسب هرگونه اطلاعات درباره تور هتل داریوش آبان 1403 با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت مسافرتی همکوچ تماس حاصل فرمایید . 




 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود