تور هتل مارينا پارك كيش

تور هتل مارينا پارك كيش

1402/05/17 -




توضیحات

تور هتل مارينا پارك كيش

تور هتل مارينا پارك كيش : به جرات میتوان گفت که یکی از پرطرفدارترین جاها برای گردشگری کیش است و بسیاری از مردم دوست دارند که در مدت اقامت خود ، هتل خوب و باکیفیتی را انتخاب کنند. ما هتل مارینا پارک کیش را به شما توصیه میکنیم و در ادامه تمامی مکان های گردشگری اطراف این هتل را معرفی خواهیم کرد.

هتل مارینا پارک
موقعیت جغرافیایی هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک در یکی از زیباترین مناطق جزیره کیش واقع شده و تنها مارینای ایران است. هتل مارینا کیش فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذابی دارد. در دو طرف ساحل هتل مارینا پارک کیش، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس را می‌بینید که اولین و زیباترین مارینای کیش را در خود جای داده که نظر همه مسافرین تور کیش را به خود جلب نموده و اقامت در تور هتل مارينا پارك كيش را وسوسه انگیز می‌نماید.

برای مشاهده انواع هتل در کیش اینجا کلیک کنید.

اتاق‌های هتل مارینا پارک در تور کیش از تهران

در تور هتل مارينا پارك كيش از تهران می‌توانید انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با بهترین تجهیزات و امکانات رزرو نمایید. این هتل 2 طبقه بنا و 186 باب واحد اقامتی دارد و رزرو هتل مارینا پارک کیش بهترین اتاق‌ها را برای میهمانان خود فراهم کرده است.

  1. اتاق دبل دریا: همان‌طور که از اسم این اتاق مشخص است، یک عدد تخت دبل در این اتاق قرار دارد و چشم انداز آن رو به دریا است. در اتاق دبل دریا با متراژ ۳۶ متر به همراه تمام امکانات از اقامت خود در این هتل لذت خواهید برد.
  2. اتاق دبل پارک: مشابه اتاق دبل دریا است اما منظره آن فضای سبز و جنگلی هتل مارینا پارک است.
  3. اتاق توئین دریا: اتاق‌های توئین دریا هتل مارینا مانند دبل دریا، با همان متراژ و چشم انداز است. این اتاق علاوه بر تجهیزات مورد نیاز میهمانان، دو عدد تخت سینگل نیز وجود دارد.
  4. اتاق توئین پارک: اتاق توئین پارک شامل دو عدد تخت سینگل با چشم انداز پارک جنگلی هتل مارینا پارک است.
  5. جونیور سوئیت: سوئیت‌های جونیور دو خوابه با دو منظره دریا و پارک و جونیور سوئیت‌های یک خوابه با منظره پارک به متراژ 64 متر مربع در این هتل طراحی شده است. در جونیور سوئیت‌های دو خوابه دو عدد تخت دبل و در جونیور سوئیت یک خوابه یک عدد تخت دبل وجود دارد.
  6. رویال سوئیت: این سوئیت با ظرفیت شش نفر طراحی شده و متراژ آن 148 متر مربع است. سوئیت‌های جونیور علاوه بر اتاق خواب، نشیمن و آشپزخانه هم دارند و شامل دو عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل می‌باشند.
  7. سوئیت یک خوابه: سوئیت یک خوابه هتل مارینا پارک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زوج‌های جوان است. متراژ این اتاق حدودا 90 متر است و یک عدد تخت دبل در آن وجود دارد.
  8. سوئیت دو خوابه: این سوئیت با چشم انداز بی نظیر دریا طراحی شده و مساحت آن 125 متر مربع است. این سوئیت شامل دو اتاق، نشیمن و آشپزخانه است و با اقامت در آن آرامش و آسودگی را تجربه خواهید کرد.

امکانات رفاهی در هتل مارینا پارک کیش

دو لاین در طبقه همکف به قسمت‌هایی همچون مرکز سالن اسپا و ماساژ مارینا کیش، جکوزی، استخر، زمین تنیس و غیره مربوط می‌شود که میهمانان می‌توانند برای ریلکسیشن و رفع خستگی به آنجا مراجعه کنند و از سفر خود لذت ببرند. همچنین اگر شما دوست داشته باشید، ماه عسل خود را به جزیره زیبای کیش بروید و خاطره خوشی را برای خود رقم بزنید، با انتخاب اتاق‌ها و سوئیت‌های هانی مون هتل مارینا پارک که دکوراسیونی مدرن و شیک و رو به دریا دارند، لحظات به یادماندنی را در روزهای آغازین زندگیتان در ذهنتان ماندگار سازید. خوب است بدانید که این هتل در بین مسافران و گردشگران تور کیش بسیار محبوب بوده است، به طوری که بسیاری از میهمانان در سفر به کیش فقط دوست دارند در این هتل اقامت کنند و از امکانات تور هتل مارينا پارك كيش بهره‌مند گردند.

امکانات هتل مارینا پارک
فاصله هتل مارینا پارک تا مراکز مهم کیش

فاصله تور هتل مارينا پارك كيش از مرکز شهر ← 10 با ماشین
فاصله تور هتل مارينا پارك كيش تا فرودگاه ← 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل مارینا پارک تا جاذبه‌های مهم کیش

فاصله تا بولینگ مریم ← 11 دقیقه با ماشین
فاصله تا کشتی یونانی ← 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز ← 16 دقیقه با ماشین
فاصله تا درخت سبز ← 16 دقیقه با ماشین
فاصله تا پیست کارتینگ 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا تور سافاری پارس ← 24 دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک دلفین و باغ پرندگان ← 5 دقیقه با ماشین

فاصله هتل مارینا پارک تا مراکز خرید مهم کیش

فاصله تا بازار مریم ← 13 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار پانیذ و پردیس ← 9 دقیقه پیاده
فاصله تا ساحل مرجان و بازار مرجان ← 7 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار ونوس ← 11 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار مروارید ← 10 دقیقه پیاده
فاصله تا بازار و رستوران پدیده ← 14 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار ماهی فروشان و بازار عرب‌ها ← 22 دقیقه با ماشین

قوانین و مقررات هتل مارینا پارک کیش

  • هزینه رزرو هتل مارینا پارک کیش و تور هتل مارينا پارك كيش برای اقامت کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای 4 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
  • پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
  • به اطلاع مهمانان گرامی می رساند هتل لیلیوم کیش ارزان قیمت دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد.
  • لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن اطلاعات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی)، در قسمت توضیحات خاص مشخصات پرواز را ثبت نمایید، در غیر این صورت بایستی تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به هتل، اطلاعات پرواز به شرکت ایران هتل اعلام گردد،
  • در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل مارینا پارک کیش

  • مرکز آموزش ورزش‌های آبی هتل مارینا پارک کیش: این مرکز، تنها مرکز آموزشی کایت‌بردینگ و همچنین یکی از بهترین مراکز آموزش غواصی در کشور است.
  • شناورهای دریایی: پارکینگ و محل سوختگیری قایق‌های تفریحی و یات در ساحل اختصاصی مارینا پارک هتل قرار دارد.
  • پارک ویبیت: تنها پارک آبی شناور روی دریا در ایران را در تور کیش و در ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک خواهید کرد.
  • پارک ساحلی: بیش از 17 هکتار فضای سبز زیبا به همراه آب نما و گونه‌های گیاهی مختلف در اطراف هتل مارینا پارک وجود دارد، که علاوه بر جنبه‌ی تفریحی فواید زیادی برای سلامتی روح و جسم مسافرین تور کیش هتل مارینا پارک دارند.
  • کلوپ تفریحات ساحلی: کلوپ تفریحات ساحلی شامل تفریحات مهیجی چون، تیوب سواری، پاراسل، قایق‌های بادبانی‌، غواصی، کایت بوردینگ، گشت‌های دریایی، پدل بورد، جت فلایر، ماهیگیری در آب‌های عمیق و … است.
  • از سایر امکانات رفاهی و تفریحی تور هتل مارينا پارك كيش می‌شود به زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، باشگاه بدنسازی، استخر سونا و جکوزی و … اشاره کرد.
تفریح هتل مارینا

به تصاویر هتل مارینا پارک کیش نگاه کنید، با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید تصاویر زیبای این هتل را مشاهده کنید. هتل مارینا پاک در کیش یکی از بهترین هتل ها برای اقامت و برای سفر تفریحی به کیش است.
موقعیت هتل مارینا پارک و امکانات موجود در این هتل، آن را از سایر هتل های لوکس جزیره ی کیش جدا کرده است.
در بخش های قبلی نوشته در مورد هتل مارینا پارک، موقعیت جغرافیایی هتل، فاصله ی هتل مارینا پارک تا بخش های مهم و گردشگری جزیره ی کیش، معرفی اتاق های هتل مارینا پارک، ویژگی هر هتل و امکانات اتاق ها را مورد بررسی قرار دادیم.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل مارینا را معرفی کرده و امکانات تفریحی هتل مارینا پارک را نیز از نظر گذراندیم. با توجه به موارد بالا و اطلاعاتی که در این نوشته و سایر نوشته های مرتبط به هتل مارینا پارک کیش به آن اشاره کردیم.
می توانید با خیال راحت برای سفر به کیش و همراهی با تور کیش هتل مارینا اقدام کنید. تور کیش هتل مارینا ویژگی های منحصر به فرد یک تور مسافرتی خوب و امکانات هتل مارینا پارک کیش را با هم دارد.

سایت هم کوچ تمام تلاش خود را برای برگزاری یک سفر به یادماندنی و تفریحی عالی برای مسافران خود به کار گرفته است. شما می توانید از خدمات و مشاوره تورهای مسافرتی به کیش مانند تور کیش هتل مارینا بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره ی رایگان تورهای کیش آژانس مسافرتی هم کوچ بهره مند شوید.

قیمت تور کیش هتل مارینا

تورهای کیش و اقامت در هتل های لوکس مانند هتل مارینا پارک، هزینه ی بیشتری نسبت به اقامت در سایر هتل های جزیره ی کیش دارد. این هزینه نسبت به امکانات عالی این هتل، مناسب است.
با ترفندهایی نیز می توان هزینه ی سفر به کیش و اقامت را کاهش داد. راه هایی مانند مسافرت به کیش در فصل پاییز می تواند علاوه بر کاهش هزینه های رزرو بلیط و هزینه ی اقامت در هتل مارینا پارک کیش، یک سفر به یاد ماندنی به جزیره ی کیش را برای مسافران خود ایجاد کند.
آب و هوا و زمان سفر به جزیره ی کیش، مهم است. آب و هوا ی جزیره ی کیش گرم و مرطوب است و در فصل تابستان میزان گرمی هوا بیشتر نیز خواهد شد.
اگر قبلا در تابستان به کیش مسافرت کرده اید و با شرایط آب و هوایی کیش، مشکلی نداشته اید، می توانید دوباره با سفر به جزیره ی کیش در تابستان، یک سفر خاطره انگیز دیگر به جزیره ی کیش داشته باشید. تور کیش هتل مارینا در تابستان، قیمت مناسبی دارد و می تواند یکی از زمان های رزرو تور کیش هتل مارینا پارک به شمار رود.


اگر هنوز هم برای انتخاب زمان مناسب برای سفر به کیش، به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید با شماره تلفن های آژانس مسافرتی هم کوچ تماس حال کنید و از مشاوره ی رایگان مشاورین ما در سایت هم کوچ بهره مند شوید.
یک راه دیگر می تواند مراجعه به بخش نظرات سایت های مسافرتی و تورهای مسافرتی به کیش باشد. نظرات مخاطبان و کسانی که قبلا به کیش مسافرت کرده اند، می تواند در انتخاب نهایی شما تاثیرگذار باشد.
با خواندن نظرات مخاطبان، می توانید با بهترین زمان سفر به کیشريال قیمت ها و امکانات هتل های مختلف و خدمات هتل ها آشنا شده و بهترین زمان برای سفر به کیش و بهترین هتل برای اقامت را انتخاب کنید.

سخن آخر

برای رزرو تور هتل مارينا پارك كيش میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و نزدیکترین تور و بهترین آفر را برای خود رزرو کنید.

برای مشاهده قیمت تور کیش اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود