تور هتل مارینا کیش

تور هتل مارینا کیش

1402/05/17 -




توضیحات

تور هتل مارینا کیش

تور هتل مارینا کیش : اگر میخواهید به کیش سفر کنید ، یکی از هتل هایی که میتوانید برای اقامت خود انتخاب کنید؛ هتل مارینا است. هتل مارینا کیش تنها مارینای ایران است که در فضایی منحصربه‌فرد و زیبا در بهترین نقطه جزیره زیبای کیش قرار دارد. این هتل در سال 1390 به بهره‌برداری رسید و هتلی پنج ستاره است که محیطی جذاب با آب‌نماهای دیدنی و طبیعتی متفاوت دارد، از این رو به آن هتل مارینا پارک کیش نیز می‌گویند. در ادامه قصد داریم شما را با این هتل مجلل در جزیره کیش بیشتر آشنا کنیم.

برای مشاهده انواع هتل در کیش اینجا کلیک کنید.

هتل مارینا


امکانات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش یک هتل پنج ستاره و بسیار تماشایی است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده است. مکانی که این هتل در آن ساخته شده نزدیک به ساحل خلیج فارس است، بنابراین یک محیط امن و آرامش دهنده را برای مهمانان فراهم می کند. معماری هتل مارینا پارک کیش در نوع خود، منحصر به فرد است و بیشتر شبیه یک مکان سلطنتی ساخته شده است. این هتل، تنها دو طبقه دارد اما از نظر امکانات کاملاً مجهز است. بهترین محوطه سازی برای اطراف هتل اجرا شده که همین عامل، این هتل را از سایر هتل های لوکس جزیره متمایز ساخته است.

از نظر معماری ساخت و موقعیت مکانی می توان هتل مارینا پارک کیش را قابل رقابت با هتل ترنج کیش دانست. اگر علاقه مند هستید تور کیش هتل مارینا پارک را رزرو کنید، حتماً در نظر داشته باشید که برنامه سفر خود را تنظیم کنید و با کارشناس آژانس گردشگری یا کارشناس پذیرش هتل هماهنگ کنید تا رزرو هتل مارینا کیش خدمات ترانسفر فرودگاهی را برای شما ثبت کنند.

اتاق ها در تور کیش هتل مارینا پارک

  • دبل و تویین پارک و دریا
    این اتاق با متراژ 36.5 متری نورگیر و دلباز با منظره ای زیبا رو به پارک و یک تخت دو نفره میزبان شما مهمانان عزیز می باشد. این اتاق مجهز به اینترنت پر سرعت و میزکاری بزرگ می باشد.
  • جونیور سوئیت 1 خواب و 2 خواب
    این سوییت 64 متری با منظره ای زیبا و دلپذیر و تخت دونفره به همراه اتاق نشیمنی بزرگ میزبان شما میهمانان عزیز می باشد. از اینترنت پر سرعت و سایر امکانات آن لذت ببرید.
  • سوئیت 1 خواب و 2 خواب و رویال
    سوییت 1 خواب با متراژ 95 متر و سوئیت 2 خواب با متراژ 125 متر و منظره دلنشین پارک در سوییت 148 متری رویال به همراه دو تخت دونفره و دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ و دلباز و سایر امکانات ویژه تجربه کنید.

امکانات اتاق ها

  • تلفن و تلويزيون LCD و ماهواره خبري و شبكه فيلم داخلي
  • ميز تحرير، ميز كار، دراور و مبلمان
  • قفل الكترونيك درب اتاق و سيستم تهويه مطبوع
  • يخچال و ميني بار، كف پوش موكت
  • حوله حمام و دمپائي، سرويس فرنگي
  • پرده خاموشی و دستگاه چای ساز
  • اینترنت بی سیم رایگان
  • سیستم اطفاء حریق
  • نمای محوطه

امکانات عمومی هتل مارینا پارک کیش

  • فروشگاه و غرفه سوغاتی
  • آرايشگاه زنانه
  • لابی، صندوق امانات
  • كافي شاپ 24 ساعته، رستوران بوفه
  • سالن كنفرانس و ويدئو كنفرانس
  • اتاق ميهمانی و جلسات كاری
  • سالن بدنسازی و اسپا
  • استخر، سونا و جكوزی
  • ماساژ تایلندی، سوئدی، ماساژ پا، صورت
  • ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع
  • كاركنان مسلط به زبان عربی و انگليسی
  • روم سرويس و پذيرش 24 ساعته
  • لاندري، خشکشویی، خدمات اتو
  • اجاره ماشين و تبديل ارز
  • فكس، فتوكپي و اتاق چمدان
  • خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان
  • اینترنت رایگان در لابی و طبقات
  • پارکینگ رایگان مسقف با ظرفیت 30 ماشین و غیر مسقف با ظرفیت 100 ماشین

قیمت هتل مارینا

با توجه به امکانات هتل مارینا پارک کیش که پیشتر به آن‌ها اشاره کردیم، هتل مارینا از هتل‌های لوکس و خاص جزیره کیش به شمار می‌رود. هتل پنج ستاره‌ای که می‌تواند سفرتان را خاطره‌انگیز و رویایی سازد، از این رو، قیمت هتل مارینا رابطه مستقیم با امکانات عالی این هتل دارد و هتلی گران‌قیمت در جزیره کیش محسوب می‌شود. تور هتل مارینا کیش و رزرو هتل مارینا کیش البته در زمان‌هایی از سال، هتل مارینا پارک دارای تخفیف‌هایی برای مهمانانش است.

قیمت هتل مارینا

قوانین تور کیش هتل مارینا

  1. پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  2. پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
  3. به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.

برای مشاهده قیمت تور کیش اینجا کلیک کنید.

اطلاعات هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

ساعت تحویل اتاق: 14:00
ساعت تخلیه اتاق: 12:00
فاصله تا فرودگاه: 10 دقیقه با ماشین
تعداد اتاق: 190 اتاق
آدرس هتل: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

فاصله هتل مارینا کیش تا مراکز گردشگری

مکان گردشگری فاصله زمان
اسکله تفریحی 6.5 کیلومتر 10 دقیقه با ماشین
پلاژ آقایان 5.3 کیلومتر 8 دقیقه با ماشین
پلاژ بانوان 8.6 کیلومتر 15 دقیقه با ماشین
هایپر مارکت و مرکز تجاری 4.5 کیلومتر 6 دقیقه با ماشین
کشتی یونانی 17.6 کیلومتر 19 دقیقه با ماشین
بولینگ مریم 7.3 کیلومتر 11 دقیقه با ماشین
بازار ونوس 7.3 کیلومتر 11 دقیقه با ماشین
بازار مروارید 6.6 کیلومتر 10 دقیقه با ماشین
بازار پانیذ و پردیس 5.8 کیلومتر 9 دقیقه با ماشین
ساحل مرجان و بازار مرجان 2.3 کیلومتر 7 دقیقه با ماشین
بازار و رستوران پدیده کیش 13.6 کیلومتر 14 دقیقه با ماشین
شهر زیر زمینی کاریز 12.8 کیلومتر 16 دقیقه با ماشین
پارک دلفین ها و باغ پرندگان 2.7 کیلومتر 5 دقیقه با ماشین
بازار مریم 8.7 کیلومتر 13 دقیقه با ماشین

رستوران‌ها و کافه‌های هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک، دارای رستوران‌ها و کافی شاپ بسیار زیبا و منحصر به فردی است که از آن جمله می‌توان به رستوران باغ (گل کاغذی) و رستوران لوتوس است. تور هتل مارینا کیش همچنین در کنار ساحل کافه‌های ساحلی، کافی‌شاپ و رستوران‌های بسیار زیبایی نیز وجود دارد.

رستوران لوتوس

رستوران‌های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه‌ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت است. صبحانه و نهار برای میهمانان هتل مارینا پارک کیش در رستوران لوتوس هتل رایگان می‌باشد. ساعت صبحانه 7:30 الی 10:00 و ساعت نهار 13:30 الی 15:00 می باشد. منوی رستوران لوتوس رزرو هتل مارینا کیش روزانه تغییر کرده تا میهمانان تور کیش در طی اقامت خود از تنوع غذایی خوبی را تجربه نمایند.

رستوران لوتوس کیش
کافی شاپ‌های هتل مارینا پارک

کافی شاپ‌های هتل ماریناپارک در لابی‌های طبقه اول و دوم این هتل قرار داشته و دارای محیطی آرام است و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای مسافرین تور کیش هتل مارینا پارک است.

  • تی بار مارینا پارک هتل: دارای انواع نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه
  • کافه باغ استوایی مارینا پارک هتل: پذیرایی با خدمات پنج ستاره، مبلمان VIP، امکان رزرو میز در مکان دلخواه؛ ساعات پذیرایی کافه با هتل مارینا پارک کیش از غروب آفتاب تا نیمه‌های شب است.
  • کافه مارین (فضای داخل): با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای مهمانان تور کیش می‌باشد. گرین مارین، بلو مارین، ردمارین، کافه‌های ساحلی مارینا پارک هتل، با خدمات متنوع و غذاها و دسرهای فوق العاده خوشمزه هستند.

سوالات متداول

  1. این هتل کیش چه موقعیت مکانی دارد؟
    هتل مارینا پارک کیش در بلوار مرجان جنب برج های دوقلو کیش واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل کیش به گونه ای است که شمابه بازارها و مرکز شهر دسترسی آسانی خواهید داشت.
  2. خدمات ارائه شده در این هتل چیست؟
    صبحانه و نهار رایگان، اینترنت رایگان، استفاده از مجموعه آبی رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، و ... از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده در هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش می باشد.
  3. اتاق های لوکس هتل چه ویژگی هایی دارند؟
    سوئیت های لوکس هتل شامل سوئیت رویال مارینا و جونیور سوئیت 2 خوابه می شود که در رویال مارینا متراژی بالغ بر 148 متر مربع، میز نهارخوری، اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا و در جونیور سوئیت 2 خوابه 2 اتاق خواب مجزا، اتاق کار و ...وجود دارد.
  4. هتل مارینا پارک کیش چه امکاناتی دارد؟
    این هتل کیش امکانات بسیار خوبی را برای رفاه میهمانان خود در نظر گرفته که از مهم ترین آن ها می توان به سالن همایش، سونای خشک و بخار، سالن اسپا، سالن ماساژ، کلوپ تفریحات دریایی، ساحل اختصاصی، پارک آبی کودکان، سالن تناسب اندام و ... اشاره کرد.
  5. دسترسی هتل به اماکن مهم چگونه است؟
    از این هتل کیش تا بیمارستان کیش 10 دقیقه با خودرو و تا فرودگاه کیش 13 دقیقه با خودرو فاصله است. بازار مرجان و ساحل زیبای مرجان کیش هم در فاصله کمی از این هتل کیش قرار گرفته اند.
  6. این هتل کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟
    هتل 5 ستاره مارینا همانند دیگر همتایان خود در ساعت 2 بعد از ظهر اتاق را تحویل می دهد و در ساعت 12 ظهر اتاق را پس می گیرد. این قوانین ورود و خروج به هتل جهانی بوده و در تمامی هتل های جهان اجرا می شود.
  7. آیا می توان این هتل کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟
    با این که این هتل در جزیره کیش یکی از برترین هتل های کیش است اما نمی توان از هتل هایی همچون هتل ویدا کیش و هتل شایگان کیش چشم پوشی کرد. نکته قابل توجه این است که هتل های ذکر شده قیمتی ارزان تر از هتل مارینا دارند.
  8. آیا این هتل قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟
    این هتل کیش هم نظیر دیگر هتل های ایران قانونی یکسان داشته و هیچ تفاوتی از نظر قوانین ندارد. البته قوانین کنسلی در برخی شرایط متفاوت بوده که باید با مطالعه قوانین و مقررات هتل با آگاهی کامل رزرو را انجام دهید. زیرا در صورت کنسلی، هزینه 1 شب اقامت از هزینه پرداختی کسر می گردد.

سفر خاطره انگیز به کیش می تواند یک راه حل مناسب برای از بین بردن خستگی های حاصل از زندگی روزمره و به دست آوردن آرامش و انرژی مثبت دوباره باشد. اگر مدت ها است از زمان سفر شما به جزیره ی کیش می گذرد، می توانید به سفر دوباره به کیش به همراه تور مارینا پارک کیش فکر کنید.

اگر قبلا در هتل مارینا پارک کیش اقامت داشته اید، با ویژگی ها و امکانات این هتل مجلل آشنا هستید، اگر به کیش سفر کرده اید و با آب و هوای کیش و مکان های تفریحی و مراکز خرید جزیره آشنا هستید، تا حد زیادی آگاه هستید که بهترین زمان برای سفر به کیش چه زمانی است و بهترین هتل ها برای اقامت در کیش کدام است.
اگر اقامت در هتل های دیگری مانند هتل ترنج کیش یا هتل داریوش کیش را تجربه کرده اید، پیشنهاد ما این است، این بار اقامت در هتل مارینا پارک کیش را امتحان کنید. اقامت در هتل مارینا پارک کیش متفاوت تر از سایر هتل های پنج ستاره در جزیره ی کیش است.

ویژگی های تور مارینا پارک کیش

در بخش های قبل از نوشته ی روبرو به معرفی هتل مارینا پارک کیش، امکانات فوق العاده هتل، امکانات تفریحی و رفاهی هتل، امکانات گردشگری، خدمات هتل، موقعیت هتل و ... اشاره کردیم.
در این بخش سعی می کنیم اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های تور مارینا پارک کیش آژانس مسافرتی هم کوچ در اختیار شما مخاطبان محترم قرار دهیم. همراهی با یک تور مسافرتی، نیاز به داشتن آشنایی کافی با ویژگی های آن تور مسافرتی دارد.

از ویژگی های تور مارینا پارک کیش می تواند به قیمت مناسب تور اشاره کرد. ما در سایت هم کوچ سعی می کنیم با مناسب ترین قیمت، بهترین تورهای مسافرتی را راه اندازی کنیم. تور مارینا پارک کیش نیز یکی از تورهای پرطرفدار برای مسافرت به جزیره ی کیش است.
برگزاری این تور مسافرتی با قیمت مناسب، خدمتی است که آژانس مسافرتی هم کوچ برای مسافران خود، در نظر گرفته است. از سایر ویژگی های تور مارینا پارک کیش می توان به رزرو آسان و سریع تور، ترانسفر رایگان رفت و برگشت، اقامت در بهترین هتل های جزیره ی کیش مانند هتل مارینا پارک کیش، قوانین استرداد مناسب و ... اشاره کرد.
برای مسافرت و رزرو تور مسافرتی شرایط و مدارکی نیاز هست. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این قوانین و ویژگی ها، از همراهی با یک تور مسافرتی عالی لذت ببرید.
ما در هم کوچ سعی می کنیم مراحل رزرو بلیط و رزرو هتل و مراحل سفر و اقامت مسافران به جزیره ی کیش را آسان تر کنیم تا مسافران در طول سفر احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

اگر با قوانین تورهای مسافرتی و رزرو هتل آشنا نیستید و یا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، توصیه می کنیم به بخش های دیگر سایت نیز مراجعه کرده و از با خواندن این مطالب، اطلاعات بیشتری کسب کنید. یک راه آسان تر نیز وجود دارد و آن تماس با مشاورین ما در سایت هم کوچ است. با تلفن های موجود در سایت هم کوچ تماس حاصل کنید و از مشاوره ی رایگان سایت هم کوچ بهره مند شوید.

سخن آخر

برای رفنن به تور هتل مارینا کیش با کارشناسان ما تماس بگیرید و بهترین آفرها را دریافت کنید.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود