تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش از تهران هتل داریوش

تور کیش از تهران هتل داریوش

1402/11/01 - تور مسافرتی

تور کیش از تهران هتل داریوش می تواند از انتخاب های هوشمندانه برای سفر باشد چه شما از خود استان تهران این انتخاب را کرده باشید یا از استان های اطراف




توضیحات

وقتی شما به تور کیش از تهران هتل داریوش می روید در ابتدا وارد جزیره زیبای کیش می شوید که پر از جاذبه های شگفت انگیز است و هر لحظه می تواند شما را حیرت زده کند. سپس دومین انتخاب شما که هتل داریوش است و یک هتلی با پنج ستاره یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش ونماد تخت جمشید در جزیره کیش به حساب می آید و هر ساله تعداد اکثیری از مسافرین داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص داده است .

تور کیش از تهران هتل داریوش

تور کیش از تهران هتل داریوش می تواند از انتخاب های هوشمندانه برای سفر باشد چه شما از خود استان تهران این انتخاب را کرده باشید یا از استان های اطراف اگر از تهران به این سفر می خواهید بروید باید بگوییم بهترین گزینه برای دوری از شلوغی و ترافیک جزیره کیش است اگر از دیگر استان ها می خواهید به تور کیش از تهران هتل داریوش بروید نیز باید گفت استان تهران با داشتن بهترین پرواز های کشور و امکانات مدرن به شما یک سفر عالی را رقم خواهد زد.
تور کیش از تهران هتل داریوش

تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که علاقه مند به سفر هستید و برای اولین بار قصد سفر به کیش را دارید و در نظر دارید که در هزینه ها صرف جویی کنید، سفر با تور بهترین گزینه است . تور لیدر ها یا همان راهنما های تور به خاطر سفر های که دارند، اطلاعات خیلی دقیق تری نسبت به شما ها از مقاصد دارند و باعث بهتر شدن کیفیت سفر شما می شوند. در این بین سفر با کدام یک از شرکت های هواپیمایی هم مهم است. که آژانس هواپیمایی همکوچ با توجه به امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می دهد، یکی از بهترین آژانس های مسافرتی در ایران می باشد. با تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان می تواند جزو بهترین گزینه ها برای مسافرت به جزیره کیش باشد.  شما به راحتی میتوانید با رزرو تور کیش هتل داریوش با بیشترین امکانات و هزینه های مناسب با پرواز ماهان اقامتی به یاد ماندنی در هتل داریوش کیش داشته باشید.

معرفی هتل داریوش 

همانطور که گفتیم شما در تور کیش از تهران هتل داریوش شما با یه هتل پنج ستاره مواجه هستید این هتل که دارای سه طبقه است نشان دهنده بزرگی و شکوه ایران است و معماری خود را از تخت جمشید بهره گرفته است این هتل در خود انواع اتاق و سوئیت را جای داده است که در کنار همه خدمات خود امکانات رایگان و غیر رایگانی را برای مسافرین خود در نظر گرفته است در تور کیش از تهران هتل داریوش شما در موقیعت خوبی از جزیره قرار می گیرید آدرس این هتل در شمال شرقی جزیره کیش میدان داریوش است . شما می توانید برای رزرو بیلط تور کیش از تهران هتل داریوش با شرکت مسافرتی همکوچ در تماس باشید .
	معرفی هتل داریوش

قوانین تور کیش از تهران هتل داریوش

در تور کیش از تهران هتل داریوش این هتل از قوانین خاص خود پیروی می کند و خوب است شما که قصد اقامت در این هتل را دارید از قوانین آن اطلاع داشته باشید قوانین به صورت زیر است :
در صورت ارائه صیغه نامه اگر صیغه نامه شما معتبر باشد می توانید در هتل اقامت کنید 

  • پذیرش مسافر خانم با ارائه مدارک معتبر انجام می شود
  • نرخ های هتل به صورت لحظه ای تعغیر می کنند
  • اقامت به صورت یک شب در هتل داریوش وجود ندارد
  • ساعت تحویل اتاق ها ساعت 14 و ساعت خروج از اتاق ها ساعت 12 ظهر انجام می گیرد 
  • کودکان تا 7 سال می توانند رایگان در هتل اقامت کنند
  • کودکان 7 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس ها هزینه نیم بها می پردازند 
  • کودکان دارای 12 سال به بالا باید هزینه یک نفر اضافی را بپردازند 
  • رزرو این هتل غیر قابل کنسل می باشد

فاصله هتل داریوش با مکان های مهم 

 شما در تور کیش از تهران هتل داریوش در موقیعت خوبی قرار دارید و برای رفتن به مکان های تفریحی ساحل ها و مراکز خرید نیاز نیست فاصله های طولانی را سپری کنید و این یک امتیاز برای اقامت در هتل داریوش است ما در این جا اسامی این مکان ها را برایتان نوشته ایم : فرودگاه ، پلاژ بانوان ، پلاژ آقایان ، اسکله تفریحی ، مرکز خرید ونوس ، مرکز خرید مروارید ، کشتی یونانی ، شهر زیر زمینی کاریز ، پارک دلفین ها ، کارتینگ و باغ پرندگان ، روستای باغو که برای رسیدن به این مکان ها 5 تا 20 دقیقه زمان نیاز دارید.
فاصله هتل داریوش با مکان های مهم 

چرا شرکت همکوچ برای تور کیش از تهران هتل داریوش

شرکت همکوچ با داشتن تجربیات کافی در زمینه تور کیش از تهران هتل داریوش می تواند یکی از گزینه های مناسب برای همراهی شما در این سفر باشد ما در همکوچ ارائه خدمات زیر را نیز داریم :

  • پشتیبانی 24 ساعته 
  • رزرو بیلط هواپیما 
  • رزرو هتل 
  • هتل با صبحانه رایگان 
  • امکان اضافه کردن شب های اقامت 
  • گشت و گذار رایگان در جزیره 


کلام آخر 
ما در شرکت مسافرتی همکوچ تمام تلاش خود را می کنیم تا راهنمایی های لازم برای یک سفر ایده آل را برای شما اراده کنیم در صورت داشتن سوال یا راهنمایی اطلاعات می توانید با شرکت مسافرتی همکوچ در تماس باشید.
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود