تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش در هتل ترنج

تور کیش در هتل ترنج

1402/11/30 - تور مسافرتی




توضیحات

تور کیش در هتل ترنج بی شک یکی از محبوب و پر مسافر ترین تور های جزیره کیش می باشد و لازم است همه افراد حتی شده برای یکبار به آنجا سفر کنند . اگر شما عزیزان قصد سفر به کیش را دارید ، می توانید از خدمات آژانس مسافرتی همکوچ به دو صورت آنلاین و تلفنی بهره ببرید . فقط کافی است با مراجعه به سایت ما تور مورد نظر خود را انتخاب بنمایید . و برای رزرو اصلا نیازی به مراجعه حضوری نیست . در هر مرحله از رزرو تورها مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما هستند .

تور کیش در هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان 

هتل ترنج کیش با پرواز ماهان شامل دو اقامتگاه آبی و ساحلی ساخته شده است بخش آبی با ساخت بیش از 100سوئیت چوبی و مقاوم بر روی اسکله ، با منظره رو به دریا که کف بعضی از سوئیت ها شیشه ای است که میتوان موجودات دریایی و ماهی ها را مشاهده کرد. تماشای دریای آبی خلیج فارس و غروب آفتاب هتل ترنج لحظات زیبا و خاطره انگیزی را برای مسافران رقم میزند. در فاز دوم هتل ترنج که ساختمانی در کنار ساحل بنا شده در چهار طبقه احداث شده که منظره ای رو به دریا، غروب خورشید و رو به دریاچه است. ناگفته نماند رفتن به کیش با پرواز ماهان در فصل های مختلف قیمت های مختلفی نیز دارد.

بهترین زمان رزرو تور کیش در هتل ترنج

جزیره کیش با داشتن یک جزیره بسیار امن جز خاص ترین جزایر محسوب می شود . و طرفداران زیادی دارد و هرروزه تعداد زیادی مسافر به خود می بیند . جزیره کیش از نظر آب و هوایی جز مناطق گرمسیر می باشد . و اگر قصد دارید که در فصل تابستان سفر کنید باید به شما بگویم که این جزیره در فصل تابستان به شدت رطوبت دارد و بسیار گرم است اما اگر به فکر صرف جویی در هزینه ها هستید تابستان بهترین وقت برای سفر به این جزیره است . و پیشنهاد ما برای سفر به شما زمستان است که این جزیره از نظر آب و هوایی در هوای کاملا معتادل قرار دارد . 

معرفی تور کیش در هتل ترنج 

هتل ترنج جزیره زیبای کیش ، به گونه ای طراحی شده است که از هتل های تایلند الهام گرفته شده است . ساختار این هتل به گونه ای است که سوئیت ها بر روی آب قرار دارد و وقتی از بالا به آن نگاه می کنی ، طرح بته جقه را پدید آورده است . اگر جز دسته افرادی هستید که به شدت عاشق دریا و ساحل هستید این هتل برایتان بسیار مناسب خواهد بود . در نتیجه اگر می خواهید در یک هتل خاص اقامت داشته باشید . هتل ترنج کیش می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد .

تور کیش در هتل ترنج1

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از لوکس ترین هتل های این جزیره است . این هتل 5 ستاره ، اولین هتل آبی خاورمیانه است . این هتل در سال 1392 شروع به احداث و در سال 1394 به بهره برداری رسید . این هتل در شمال غربی جزیره کیش و در منطقه اکوسیستمی قرار دارد . موقعیت جغرافیایی این هتل و ظاهر زیبا و خاص آن سبب شده تا منظره های بسیار زیبایی برای مسافران به ارمغان آورد . همچنین این هتل نظرات زیادی را به خود جلب می کند و لازم به ذکر است که قیمت این هتل در بازه های مختلف متفاوت می باشد .

اتاق های تورکیش در هتل ترنج

هتل 5 ستاره ترنج دارای 100 سوئیت اقامتی بر روی اسکله چوبی می باشد . و تمامی سوئیت ها دارای چشم انداز زیبایی هستند . سوئیت های این هتل در متراژ های 40 ، 60 و 120 متری ارائه می شود . در ادامه با برخی از سوئیت های این هتل آشنا می شویم.

سوئیت رویال رو به غرب :

این نوع از سوئیت ها به گونه ای طراحی شده اند که شما این امکان را به شما می دهد که در بالکن روی صندلی حصیری خود بنشینید و تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. این سوئیت ها معمولا تک خوابه هستند و یک تخت دوبل دارند . این سوئیت ها 60 متر مساحت دارند و دارای یک کاناپه تخت شو نیز می باشد . که باعث می شود این اتاق به یک اتاق سه نفره تبدیل شود .

سوئیت امپریال هتل ترنج :

این سوئیت ها از بزرگترین سوئیت های این هتل بوده و مساحت آن 120 متر است . این سوئیت ها آنقدر امکانات کاملی دارند که شما مدتی که در این سوئیت ها اقامت دارید حس می کنید که در خانه تان هستید . این سوئیت ها دو اتاق خواب مجزا دارند که در هر کدام یک تخت دو نفره وجود دارد و اگر این اتاق را رزرو کنید از خدمات رایگان این هتل مانند صبحانه و ناهار رایگان نیز بهره مند می شوید .

تور کیش در هتل ترنج2
 

کلام آخر
هتل ترنج کیش از لاکچری ترین هتل های این جزیره بوده و شامل بهترین امکانات نیز می باشد . شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کیش در هتل ترنج با مشاوران ما در آژانس مسافرتی همکوچ تماس حاصل فرمایید.
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود